Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerron tositarinan miekkosesta

Vierailija
30.04.2019 |

Olin treffeillä sunnuntaina ja huomasin välillä miettiväni, että miekkosen kanssa on yllättävän helppoa jutella, vaikka olen ujo uusien ihmisten seurassa. Pian tajusin sen johtuvan siitä, etten tuntenut mitään se_k-suaalista vetoa miekkosta kohtaan.

Treffien jälkeen miekkosesta ei kuulunut sanaakaan, vaikka treffeillä oli herrasmiekkosmainen.

Eilen myöhään illalla kuitenkin kysyi, miten asia x sujui. Kerroin että hyvin.

Olen aivan korviani myöten täynnä sitä kiltti mies-jankkausta. Kenenkään ei tarvitse olla TYLSÄ. Miekkonen ei anna mitään aihetta olla kiinnostunut muuten kuin ehkä kirjekaverina. Hajuton ja mauton munakas ilman täytteitä. Tavallinen sokeririnkilä, kun kaipaisit mehevää suklaadonitsia.

Mistä minä voisin nyt olla kiinnostunut? Siitäkö, että miekkonen on niin KILTTI!!11 vttu jee 😑

Tylsä hän on, ei muuta. En tuntenut MITÄÄN treffien jälkeen. En ällötystä, en vtutusta, en ihastusta. En yhtään mitään.

Nyt myönnän itsellenikin: ei vain kiinnosta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron miten viimeisimmän eksän kanssa homma meni: tapasimme, ensimmäinen reaktioni oli EI. Tästä ei TODELLAKAAN tule yhtään mitään, kiitos ja hei. Eksä kuitenkin pommitti treffien jälkeen (ei mitään karmivaa vaa sellaista ihastunutta juttua.) Yritin vähän ignoorata, mutta jotenkin se eksän itsevarmuus säväytti. Hänellä oli pokkaa XDDD Lopulta eräänä kauniina päivänä näin eksän työvaatteissa ja silloin silmäni avautuivat XDD Näin hänet aivan eri valossa ja ihastuin XDD. Ja sitten seurustelimme ja erosimme ja mietin eksää edelleen. XD ja hän minua. Tunnen kyllä sen miekkosen XD.

Vierailija
2/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta minä en jaksanut lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näemme: vahva reaktio kertoo jotain. Minulle eksän kanssa vahva "ei" oli sitoutumiskammoisen minun suojautumistapa XDD. Tajusin siis, että tästä voi OIKEASTI syntyä parisuhde, ja siksi reagoin voimakkaasti.

Sunnuntaimiekkosen kanssa en reagoinut oikein mitenkään.

Vierailija
4/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta minä en jaksanut lukea.

XD

Vierailija
5/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka puhuu miekkosesta?

Vierailija
6/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tarvinneeko sitä heti ensimmäiseen treffikumppaniin ihastua silmittömästi ja niin että jalat menee alta? So what, jos ei tämä kyseinen miekkonen innosta, jatka elämääsi jne.

Vierailija
7/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron miten viimeisimmän eksän kanssa homma meni: tapasimme, ensimmäinen reaktioni oli EI. Tästä ei TODELLAKAAN tule yhtään mitään, kiitos ja hei. Eksä kuitenkin pommitti treffien jälkeen (ei mitään karmivaa vaa sellaista ihastunutta juttua.) Yritin vähän ignoorata, mutta jotenkin se eksän itsevarmuus säväytti. Hänellä oli pokkaa XDDD Lopulta eräänä kauniina päivänä näin eksän työvaatteissa ja silloin silmäni avautuivat XDD Näin hänet aivan eri valossa ja ihastuin XDD. Ja sitten seurustelimme ja erosimme ja mietin eksää edelleen. XD ja hän minua. Tunnen kyllä sen miekkosen XD.

Nyt kyllä kiinnostuin, että mitkä työvaatteet hänellä sitten oli päällään? 🤔

Vierailija
8/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekkonen siellä miekkonen täällä.

Vierailija
9/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tarvinneeko sitä heti ensimmäiseen treffikumppaniin ihastua silmittömästi ja niin että jalat menee alta? So what, jos ei tämä kyseinen miekkonen innosta, jatka elämääsi jne.

Mihin ensimmäiseen?? XDDDD

Vierailija
10/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prisman henkilökunnan vaatteet. 😍 XD

Vierailija
11/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että täällä puhutaan mekkosesta. t: drag queen.

Vierailija
12/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että huomasit! Itse olet varmasti äärimmäisen kiinnostava yksilö.

Vierailija
13/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ne ulkkismiekkoset joutuivat? Entäs se elektroniikkakaupan miekkonen, joka hymyili sulle rohkaisevasti??

Vierailija
14/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadan vuoden päästä helpottaa.

Vierailija
15/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut se pizzalähetti tai olla se varsinainen miezkone XDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
16/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekkoshullu.

Vierailija
17/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa h0r.o

Sinccis

Vierailija
18/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prisman henkilökunnan vaatteet. 😍 XD

Ööööö XD

Vierailija
19/22 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs se miekkosen suihkusaippua?

Vierailija
20/22 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkärin, palomiehen tai poliisin kamppeet...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi