Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkökulmaa pieleen meneviin suhteisiin?

Vierailija
30.04.2019 |

Ilmeisesti on syytä pysyä kaukana miehistä, kun suhteet kestävät kyllä pitkään (vuosia), mutta lopulta kariutuvat suht samalla tavalla. Jotenkin mies alkaa tehdä enemmän ja enemmän juttuja yksin ja lopulta jotain katoamistemppuja tms., joista taas minä olen raivona/tolaltani/etäännyn/kylmenen/epätoivoistun ja lopulta kaikki menee vaan pieleen ja haluan pois.

Toisaalta jokainen mies on halunnut jatkaa suhdetta, mutta sellaisiahan miehet ovat - naisten on tehtävä eropäätös heidän puolestaan.

Eli olenko vaan toivoton kumppani, jonka itseään ja toista säästääkseen on parasta ryhtyä vaikka hulluksi kissanaiseksi (valitsen kyllä ehkä koirat) vai voisiko ongelma olla ollut vaikka siinä, että emme ole olleet naimisissa ja hankkineet lapsia, jolloin miehen on ollut kätevämpi liueta kuin pysyä yhteydessä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oletat, että nuo katoamistemput ovat? Etkö voisi välillä kadota myös itse? Ei pidä olla koko aikaa kuin paita ja peppu. Suhteen itsenäistymisvaihe? Älä ole liika emäntä!  Mies vastaa itse itsestään ja sinä itsestäsi! Pysyykö mies rinnalla, jos saatte lapsen?  Kysy tästä vs vapausaste, jonka hän tahtoo itselleen. Sinulta voi kadota haukkaamaan omaa tilaa ja happea, mutta lasta ei voi noin vain jättää välillä yksin, vaan on sovittava hoitovuoroista!

Vierailija
2/3 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne katoamistemput ovat jotenkin paskatemppuja tai mykkäkouluija eli minussa on jokin, mikä saa toiset tekemään niin. Ehkä vaan en sovi suhteeseen. 

Kolmesta pitkästä suhteesta kaksi on matkustellut myös ilman minua eli en ole kieltänyt esimerkiksi sellaista tapahtumasta. Miehillä on myös ollut omia harrastuksia (kuten minullakin). 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen aika ankara itselleni ja vaikka tietyissä asioissa olen ihan hälläväliä niin joissain asioissa pyrin parhaaseeni ja esimerkiksi parisuhteesseen olen valmis satsaamaan paljon, koska haluan hyvän suhteen. Vrt. ostaako vaan jonkun kerrostaloasunnon halvalla vai näkeekö vähän enemmän vaivaa pientaloon ja saa oman pihan.  Ehkä tukahdutan kaiken ympärilläni. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan