Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan testannu vanhentuneella raskaustestillä?

Vierailija
30.04.2019 |

Mun menkat on nyt muutaman päivän myöhässä ja muitakin outoja oireita, kauhee väsymys, kipeet rinnat, vihlontaa mahassa ja selässä, kahvi hais yks aamu tosi etovalle yms. Kaapissa sattu lojumaan joku ikivanha raskaustesti, minkä tein aamulla. Siihen testiin muodostu tosi nopeesti toi toinenkin viiva, mutta en tiiä voiko siihen luottaa kun testi on monta vuotta vanha enkä saa uutta testiä enää tähän hätään. En oo koskaan ollu raskaana ja luulin etten vois tullakaan, joten en tiiä ees millanen se oikee plussaviiva on. Toihan on tollanen hieman levinny eikä mitenkään tarkka niinkun kontrolliviiva: https://pasteboard.co/IcwAzBC.jpg

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti! Kävin nyt ostamassa äsken Clearbluen testin ja siihen lävähti melkein heti "Gravid / Raskaana". Vähän aikaa meni ja viikoiks tuli 2-3. Menkat on viikon myöhässä ja hedelmöittymisen ajankohta osuis tarkalleen kolmen viikon taakse. Ei jumalauta tää voi olla todellista!! En tiiä yhtään mitä teen. Mä en uskalla kertoa miehellekään vielä tästä. Just joku aika sitten puhuttiin, että meistä kummastakaan ei olis vanhemmiks. Oon ollu 10 vuotta siinä luulossa etten voi tulla edes raskaaks. Iän puolesta (36) alkaa olla jo siinä rajoilla ettei raskautuminen muutenkaan oo mikään itsestäänselvyys. Mietin kun siinä testilapussa luki että jos lähestyt vaihdevuosia, voi tulos olla virheellinen. Näyttäiskö se siinä tapauksessa jo 2-3 viikkoa vai pelkästään 1-2 viikkoa? Mulla ei kyllä ole mitään vaihdevuosioireita, mutta ei sekään iän perusteella mikään täys mahdottomuus olis. Oon ihan shokissa. Järkyttävää oottaa viikonlopun yli että pääsee lääkäriin. 

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi