Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen/mies joka on haluttu seksisuhteeseen?

Vierailija
30.04.2019 |

Onko sinulla paljon täydellisen tyydyttäviä kokemuksia ja kuinka monen kanssa voi olla täydellistä? Miten laitat kokemukset ja ihmissuhteet tärkeysjärjestykseen iman, että pääsi sekoaa tai tulee ristiriitoja?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut suhteiden välissä etsikkoaikoja, jolloin olen ollut vain säädöissä tai ts. seksisuhteissa.

Parhaat seksikokemukset ovat kyllä olleet suhteissa, joissa on ollut rakastuttu molemmin puolin, silloin on voinut sanoa että se on täydellistä. Nyt viimeisimmässä suhteessani se on kaikkein parasta.

Seksisuhteissa taas on paljonkin vaihtelua, mutta olen niitä ihmisiä joiden mielestä seksi on kuin pitsaa, aina se on hyvää ja maistuu vaikka ei olisi täydellistäkään. Yhden pidemmän säädön kanssa oli myös todella hyvää, hän olisi halunnut että homma etenee seurusteluksi eli oli tunteita pelissä. Seksissä on kyse pitkälti yhteensopivuudesta, henkisestä mutta myös fyysisestä. Joidenkin kanssa niinsanotusti vehkeet pelaavat hyvin yhteen.

Pää ei sekoa, kun pitää asiat itselleen ja kumppaneille mahdollisimman selvinä. Olen aina ollut avoin sille, että seksistä voisi kehittyä myös suhde, mutta valtaosassa tapauksista niin ei tietenkään käy, koska suhteeseen haluaminen vaatii osaltani ihan oikean ja voimakkaan tunnelatauksen, jota syntyy vain harvojen kanssa. Sitä voi kutsua myös kemiaksi. Joskus se riittää seksiin, joskus enempäänkin. En ole koskaan johdattanut naisia harhaan, mutta joskus olen vetäytynyt säädöstä sen takia että naisella on ollut liikaa tunteita pelissä, enkä halua että kukaan kärvistelee vuokseni.

En tiedä, tarvitseeko säätöjä mihinkään tärkeysjärjestykseen laittaa. Mutta peli selkeänä, nautitaanko vain seksistä vai ollaanko suhteessa ja niitä ei sekoiteta.

Vierailija
2/2 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nauttinut seksistä ihan seksinäkin, mutta oikeasti todella hyvää seksiä sain vasta, kun todella rakastuin kumppaniin. Harmillista, että se oli pelkkä seksisuhde. Kun sitten tunteet kasvoi liikaa ja tuli pettymyksiä, joiden myötä tunteetkin laimeni niin se vaikutti suorassa suhteessa myös seksiin.

Tuo muodostui ongelmaksi, koska sain kokea oikeasti taivaallista seksiä, jossa sekä henkinen, että fyysinen yhteys oli jotain aivan uskomatonta, sen jälkeen "normi" seksi ei ole enää tuntunut miltään, enkä oikeastaan kiihotukaan, koska se ei ole sitä täydellistä seksiä.

En siis  enää seksisuhteeseen lähde, koska en vain saa siitä mitään, kun seksi ilman tunteita ei yksinkertaisesti kiinnosta.

Jos tuota kokemusta ei olisi, niin seksi olisi vain seksiä ja siitä voisi nauttia sellaisenaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla