Miksi perussuomalaiset eivät vastusta tuontienergiaa? Vaan yksityisautoilevat estottomasti
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän ennen pärjättiin? Persut nauttiii huomattavasti paremmasta yhteisöstä ja eduista mitä he panoksellaan tuovat tänne.
Väite ilman mitään perusteluita.
Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Eikös taksiautoilijat yleisesti tue em. puoluetta?
Tänään ainakin siivoavat ko puolueen äänestäjien yrjöä takapenkiltä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän ennen pärjättiin? Persut nauttiii huomattavasti paremmasta yhteisöstä ja eduista mitä he panoksellaan tuovat tänne.
Ei jatkoon.
Harmittaako totuus niin paljon että siihen pitää vastata jotenkin kieltäen, kun ei ole mitään sanottavaa itse asiaan.
Persut panoksellaan tuovat vain murhetta, riitelyä, syyttelyä, selittelyä, ilman mitään johdonmukaisuutta, älyä, turvaa.. tuo turva on vielä iso asia kun he luulevat riitelyllä saavuttavan turvallisempaa ympäristöä syyllistämällä luovansa turvaa jne sitä kutsutaan fasis miksi eikä se luo turvaa, vaan kauhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jatkoon.
Harmittaako totuus niin paljon että siihen pitää vastata jotenkin kieltäen, kun ei ole mitään sanottavaa itse asiaan.
Persut panoksellaan tuovat vain murhetta, riitelyä, syyttelyä, selittelyä, ilman mitään johdonmukaisuutta, älyä, turvaa.. tuo turva on vielä iso asia kun he luulevat riitelyllä saavuttavan turvallisempaa ympäristöä syyllistämällä luovansa turvaa jne sitä kutsutaan fasis miksi eikä se luo turvaa, vaan kauhua.
Voi, voi tyttörukka, kuinka vähällä ymmärryksellä oletkaan siunattu.
Auto on välttämättömyys Hesan ulkopuolella. Kun asuin, opiskelin ja kävin töissä Hesassa, ei mullakaan ollut autoa, vaikka kortti olikin. Kun olen asunut muualla, joukkoliikenne on ollut niin olematonta, että työssäkäynti ja lapsen päivähoito eivät olisi onnistuneet ilman omaa autoa. Toki olisin voinut jäädä kotiin yhteiskunnan elätettäväksi, kun olin yh...