Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi perussuomalaiset eivät vastusta tuontienergiaa? Vaan yksityisautoilevat estottomasti

Vierailija
30.04.2019 |

Onko vähän ristiriitaista porukkaa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa vain auto on välttämättömyys monelle ja fakta on se, että diesel (ja bensa) autot on tällä hetkellä helpoimmat tavat liikkua ja myös luotettavimmat.

Ihan yhtälailla se vasemmistopellejen sähkö on tuontisähköä.

Auto on välttämättömyys Hesan ulkopuolella. Kun asuin, opiskelin ja kävin töissä Hesassa, ei mullakaan ollut autoa, vaikka kortti olikin. Kun olen asunut muualla, joukkoliikenne on ollut niin olematonta, että työssäkäynti ja lapsen päivähoito eivät olisi onnistuneet ilman omaa autoa. Toki olisin voinut jäädä kotiin yhteiskunnan elätettäväksi, kun olin yh...

Vierailija
22/25 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän ennen pärjättiin? Persut nauttiii huomattavasti paremmasta yhteisöstä ja eduista mitä he panoksellaan tuovat tänne. 

Väite ilman mitään perusteluita.

Ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös taksiautoilijat yleisesti tue em. puoluetta?

Tänään ainakin siivoavat ko puolueen äänestäjien yrjöä takapenkiltä..

Vierailija
24/25 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän ennen pärjättiin? Persut nauttiii huomattavasti paremmasta yhteisöstä ja eduista mitä he panoksellaan tuovat tänne. 

Ei jatkoon.

Harmittaako totuus niin paljon että siihen pitää vastata jotenkin kieltäen, kun ei ole mitään sanottavaa itse asiaan.

Persut panoksellaan tuovat vain murhetta, riitelyä, syyttelyä, selittelyä, ilman mitään johdonmukaisuutta, älyä, turvaa.. tuo turva on vielä iso asia kun he luulevat riitelyllä saavuttavan turvallisempaa ympäristöä syyllistämällä luovansa turvaa jne sitä kutsutaan fasis miksi eikä se luo turvaa, vaan kauhua.

Vierailija
25/25 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon.

Harmittaako totuus niin paljon että siihen pitää vastata jotenkin kieltäen, kun ei ole mitään sanottavaa itse asiaan.

Persut panoksellaan tuovat vain murhetta, riitelyä, syyttelyä, selittelyä, ilman mitään johdonmukaisuutta, älyä, turvaa.. tuo turva on vielä iso asia kun he luulevat riitelyllä saavuttavan turvallisempaa ympäristöä syyllistämällä luovansa turvaa jne sitä kutsutaan fasis miksi eikä se luo turvaa, vaan kauhua.

Voi, voi tyttörukka, kuinka vähällä ymmärryksellä oletkaan siunattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme