APUA! APUA! Stockmann aloittaa yt-neuvottelut: 160 vaarassa saada potkut. Mikä suomalaisia oikein vaivaa? Ookka tyhmä, kun et osta Stockalta?
https://yle.fi/uutiset/3-10760780
Eikö laatu kelpaa? Ostat ennemmin muualta halvempaa sekundaa? Juuri kaltaistesi vuoksi Suomi on Prisma-maa. Prisma ja Citymarket riittävät tyydyttämään suomalaisten kaikki tarpeet. Et sitten edes HÄPEÄ moukkamaisuuttasi?
Anne, Eira
Kommentit (65)
Eivät he halua alempirotuisia mongooleja sinne puhumaan *pthyi* Suomea. Ajatelkaa, jotakin Suomen rumaa likaista kieltä hienostuneessa Stokkassa.
Mutta meidän kaikkien pitää muistaa kuitenkin se valtion virallinen totuus, että Suomessa on huutava työvoimapula, ja työttömyys on vain ja ainoastaan työttömien omaa syytä ja laiskuutta.
Ei mulla muuta.
Ostan tuotteita vain suomalaisuutta vaalivista liikkeistä kuten Kärkkäiseltä.
Ostin Stockmannilta kalliihkon puvun, jonka takin hihoja piti hieman lyhentää. Olivat sitten mittaamisesta huolimatta kuitenkin ottaneet pari senttiä liikaa, joten ostan tästä lähtien pukuni mieluummin vaikka Tokmannilta. Jotain ammattitaitoa olisin kaivannut niillä hinnoilla.
Onks siellä enää yhtään suomalaista duunissa? Viimeks kun käynyt, niin hyllyt tyhjiä, eikä myyjät oikein osaa suomea, tai tiedä mistään mitään.
Ostan vaatteita vain kirpputoreilta.
Minä eläkeläinen ostan usein Stockmannilta. Olen Exclusive-kanta-asiakas. Tänään viimeksi kävin ostamassa Diorin huuli-ja poskipunat huomista varten. Join 8. kerroksen Samppanjabaarissa lasillisen Veuve Clicquota. Sopii hyvin mulle , koska olen leski.
Samppanjabaari on Stockan vuokralainen.
HAUSKAA VAPPU KAIKILLE! GLADA VAPPEN ALLESAMMANS 🥂🍾🎈önskar Fru 35
Vierailija kirjoitti:
Olin vakioasiakas, mutta aloin boikotoida sen jälkeen kun osallistuivat Gay Prideen. Entäs hulvaton sukupuolineutraali One Way -nuorisovaatekokeilu... Varmaan joka koululuokasta löytyy joku sukupuolihämmentynyt teini, mutta kun ilmastoahdistuksen takia ei edes voi ostaa uusia vaatteita, niin siinä meni sekin kohderyhmä.
Millä perusteella one way oli sukupuolineutraali? Otin sieltä teininä paljon vaatteita ja olivat ihan selkeästi tyttöjen/naisten vaatteita. Jos siinä onkin joku tuollainen idea ollut pohjalla niin kohderyhmältään se kyllä meni ohi.
En osta enää turhaa ja jos jotain ostan niin sitten vertaan hinnat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin vakioasiakas, mutta aloin boikotoida sen jälkeen kun osallistuivat Gay Prideen. Entäs hulvaton sukupuolineutraali One Way -nuorisovaatekokeilu... Varmaan joka koululuokasta löytyy joku sukupuolihämmentynyt teini, mutta kun ilmastoahdistuksen takia ei edes voi ostaa uusia vaatteita, niin siinä meni sekin kohderyhmä.
Millä perusteella one way oli sukupuolineutraali? Otin sieltä teininä paljon vaatteita ja olivat ihan selkeästi tyttöjen/naisten vaatteita. Jos siinä onkin joku tuollainen idea ollut pohjalla niin kohderyhmältään se kyllä meni ohi.
*ostin
Suosin kestävää kehitystä. Ei oo pikkuautoa mutta lentämisestä en luovu.
Verkkokauppaan lähtivät aivan liian myöhään. Yhä edelleen verkkosivut erittäin huonot. Esim ei löydy tuotteista kuvia useammista kuvakulmista. Lisäksi useinkin ruutuun pamahtaa error juuri kun olet pääsemässä maksukorttiin asti...
Onhan Stockmanilla sellainen tietty hieno statuksensa, jonka toivoisi säilyvän. Joka maassa on vastaavanlaisensa tavaratalonsa. Niissä on tyyliä, arvokkuutta, tietynlaista hienostuneisuutta (jota ei kuitenkaan kannata käsittää vain rikkaiden asiaksi, vaan kaikkien), historiaa jne., joka saisi säilyä.
En tajua miksi kukaan mies ostaisi puvun stockalta. Noin pariin viestiin viitaten.
Olen saanut Stockalta huonoa palvelua parikymppisenä ja myös nyrpistelyä muilta hienostorouva-asiakkailta. Nyt 35+ varmaan kelpaisin 6000 euron kuukausituloillani, mutta ei tulisi mieleenkään mennä, tilaan netistä tai käyn Sokoksella, jossa on myös parempi valikoima.
Vierailija kirjoitti:
Stockmann teki sen virheen, että ei aikoinaan arvostanut nuoria asiakkaita (nykyisiä 25-50-vuotiaita). Jos nuorempana erehtyi Stockalle sai myyjiltä hyvin tylyä palvelua tai ei palvelua ollenkaan, jos joku turkisrouva sattui samaan aikaan purjehtimaan ohi.
Opin siis löytämään tarvitsemani asiat muualta, eikä enää tee mieli mennä Stockalle, vaikka palvelua saattaisi nykyään habituksen perusteella saadakin. Kun ei siitä ole tullut tapa tai tavaratalosta itselle mitenkään merkityksellinen, ei sinne halua mennä.
Kävin nuorena Stockalla usein, oli tili kauppaan ja sieltä hankittiin melkein kaikki. Mutta, mutta usein oli kyllä todella ylimielistä palvelua esim. kosmetiikkatiskeilä. Sitä voi nyt vanhempana naureskellen muistella, silloin se kyllä ärsytti.
Ketkähän sieltä sitten lähtee, kun nytkään ei ole kunnolla myyjiä ja kassoja, että voisi ostaa. Monesti olen jättänyt ostamatta kokonaan siksi, että en kerta kaikkiaan vain viitsi jonottaa. Muutaman ihmisen nyt jaksaa vielä, mutta ei mitään helkkarin metrien jonoa!
HSEn adonis kirjoitti:
En tajua miksi kukaan mies ostaisi puvun stockalta. Noin pariin viestiin viitaten.
Joskus pitää saada puku nopeasti.
Teki aikoinaan virheen laajentaessaan Venäjälle ja Viroon...
Piiri pieni pyörii yhtiöiden johdossa. Vähän kuin monopolia tai hotellia pelaisi. Kiva se on muiden rahoilla mällätä. Samesame but different.
Tutkisivat palkkaavat tahot mihin suuntaan yhtiössä on menty ja minkä strategioiden perusteella ennen kuin antavat johtoportaan pyöriä paikasta toiseen. Pienempi palkka niille ja vaikka 3 hengen porukoita johtoon eri osaajista.
Aivan oikein, AP !