Olen ylipainoinen, mutta tasokkaat miehet ihastuvat minuun
No niin, taas on palstalla vouhkattu painosta ja siitä kelpaako ylipainoinen nainen yhtään kenellekään miehelle. Tässä oma kokemukseni. Olen 25-vuotias (suomenruotsalainen) nainen, kasvoiltani kaunis ja pitkähiuksinen. Teen siistiä sisätyötä ja minua on luonnehdittu älykkääksi ja ystävälliseksi ihmiseksi. Kroppani ei kuitenkaan ole hyvä, ei parhaalla tahdollakaan. Olen vahvasti päärynämallinen ja noin 10 kg ylipainoinen. Vyötäröön asti olen normaalin näköinen, mutta minulla on todella leveä lantio, iso peppu ja paksut reidet. Alavatsani ei myöskään ole kaunista katseltavaa.
Jostain syystä miehet kuitenkin tuntuvat ihastuvan minuun – työkaverimiehet, tindermatchit ja miespuoliset kaverit, ihan asiayhteydestä riippumatta. Ja jos nyt siihen av-palstan tuttuun tasoajatteluun lähdetään, niin nämä miehet ovat erittäin kovatasoisia, erityisesti ne työkaverit. Komeita, hyvätuloisia miehiä, jotkut naimisissa olevatkin ovat ilmaisseet kiinnostusta. Sinkkututtavat sanovat että olen sellainen ihminen johon voisi helposti ihastua tai rakastua, ja monet ihastuvatkin. Että jos nyt päästäisiin kertaheitolla siitä ennakkoluulosta että lihava ihminen ei kelpaa kenellekään. Kyllä kelpaa! Ihmisessä on muitakin ominaisuuksia kuin paino.
No niin, alapeukuttakaa ihan vapaasti.
Kommentit (63)
Minä en pidä kirahveista vaan söpöistä pyöreistä naisista. Ei liikaa meikkiä, hirveitä huulia tai kulmakarvoja. Ikää on 26 v.
Useimmat miehet ei edes tajua sellaista 10 kg ylipainoa vielä ylipainoksi. Miehillä ei ole mitään käsitystä naisten painosta. Jos ei ole ihan omenavartaloinen, 10 kg sinne tai tänne on useimmille miehille ihan yksi lysti.
Päärynävartaloissa on tietysti aina erinomainen vyötärö-lantiosuhde, joka tutkitusti miellyttää miehistä silmää. Naisen silmään ero voi olla jopa koomisen suuri, mutta miehinen silmä pitää siitä. Koska jossain niiden liskoaivojen syövereissä se kertoo hedelmällisyydestä tai jotain.
Itse näytän tätä nykyä itäsaksalaiselta kuulantyöntäjältä (EI kannata lihoa jos on harrastanut voimailua nuorempana), mutta ihan ne samat miehet juoksee perässäni jotka juoksi perässäni 167/59 -tiimalasiaikoinani. Kun ne ihastuu muuhunkin kuin ulkonäköön. Ja kyse ei ole siitä että kuvittelisivat saavansa pesää, olen a) naimisissa ja b) tunnettu tiukkapipoisuudestani tässä suhteessa.
toi päärynämallisuus ei oo rumaa sillon jos on treenattu. :DD
esim mul on päärynä helposti ja joskus tiimalasi, ja jos oikeesti syön aika paljon ja lihoon niin se ei oo mitenkää erityisen nättii mut on kyl naisellisen näköstä painavanakin, mut jos oon treenannu=kiinteessä kunnossa niin et lihakset erottuu ja näkyy ilman löllöjä nii se on vaan ja ainoastaan hyvännäköstä :D
tottakai naisellisus vartalomalli kertoo naisellisuudesta.. :DDD
enkä usko et on mitenkää koominen nimenomaa naisten silmään.. ihan yhtälailla miesten silmää, jos on olevinaa koominen mut moni mieski tykkää just et on erottuva vyötärö yms yms yms ja pitää naisellisena . :D
Vierailija kirjoitti:
Alkaako etunimesi M kirjaimella
Alkaa. Tunnetaanko me? AP
En lukenut, mutta jotkut miehet tykkää rumista läskeistä.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat miehet ei edes tajua sellaista 10 kg ylipainoa vielä ylipainoksi. Miehillä ei ole mitään käsitystä naisten painosta. Jos ei ole ihan omenavartaloinen, 10 kg sinne tai tänne on useimmille miehille ihan yksi lysti.
Päärynävartaloissa on tietysti aina erinomainen vyötärö-lantiosuhde, joka tutkitusti miellyttää miehistä silmää. Naisen silmään ero voi olla jopa koomisen suuri, mutta miehinen silmä pitää siitä. Koska jossain niiden liskoaivojen syövereissä se kertoo hedelmällisyydestä tai jotain.
Itse näytän tätä nykyä itäsaksalaiselta kuulantyöntäjältä (EI kannata lihoa jos on harrastanut voimailua nuorempana), mutta ihan ne samat miehet juoksee perässäni jotka juoksi perässäni 167/59 -tiimalasiaikoinani. Kun ne ihastuu muuhunkin kuin ulkonäköön. Ja kyse ei ole siitä että kuvittelisivat saavansa pesää, olen a) naimisissa ja b) tunnettu tiukkapipoisuudestani tässä suhteessa.
Lisään vielä että minä en siis ole missään mielessä kaunis vaikka tukkani pitkä onkin.
Mutta jos ap näyttä vaikka Nadia Aboulhosnilta, vaikea uskoa että yksikään mies haluaisi mieluumin laihan naisen.
Ei ylipaino välttämättä ole pahasta, mutta jokainen ylipainoinen on oma tapauksensa kuten kerroit. kaikille se ei sovi ja joillekin on ihan ok. Mikäli olet tapaus, jonka luulen olevan et ole ylipainoinen vain naisellisen pyöreä..
mies50v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä että minä en siis ole missään mielessä kaunis vaikka tukkani pitkä onkin.
Mutta jos ap näyttä vaikka Nadia Aboulhosnilta, vaikea uskoa että yksikään mies haluaisi mieluumin laihan naisen.
Noniin, oli pakko googlata tuo Nadia. On se kyllä kaunis, pakko myöntää. Mutta näyttääköhän yhtä nätiltä kun ei venkoile ja poseeraa, sohvannurkkaan lysähtäneenä ilman meikkiä?
Vierailija kirjoitti:
Itäsaksalainen kuulantyöntäjä :D ihana, naurahdin. En kyllä usko että oikeasti näytät siltä. Mutta siitä että miehet ihastuvat muuhun kuin ulkonäköön olen ihan samaa mieltä. t. ruma mutta hyväluonteinen
Niin että ap kuvailee mahdollisimman hyvännäköisen naisen ulkonäöllisesti ja sitten ihmettelee, että miehet tykkäävät. Epäilen miehen kirjoittamaksi provokatiivinen muutenkin. Oikea nainen olisi kirjoittanut, että ihme, kun miehet kehuvat, vaikka minulla on olematon lättäpeppu ja sen lisäksi paksu keskivartalo ja pömppömaha.
Mun tyttökaveri on aivan ihanan näköinen 165cm 78 kg tai jotain eli ei laiheliini vaan tiimalasivartalo , kauniit kasvot ja suoraan sanottuna iso pyöreä peppu ja paksut reidet sopivasti rintoja mutta suht hoikka vyötärö kun urheilee kuitenkin jonkun verran, tykkää tulla mun kanssa salille missä osallistuu ainakin juoksumattoon ja vatsa sekä selkä treeniin, randomilla joskus osallistuu jalkatreeniin jossa melkein päihittää minut :D itse olen 175cm ja 72 kiloa ei missään tapauksessa bodari mutta lihaksikas laiha jätkä ,harmikseni hän haluaisi laihduttaa ainakin välillä puhuu siitä, mutta ei onneksi ota sitä niiin raskaasti jos ei onnistukkaan kun hyvä ruoka maistuu. En ole maininnut että laihduttaminen olisi huono asia mutta en myöskään kannusta siihen. laitan meillä yleensä ruoan kun tulen muutenkin aiemmin kotiin töistä. Muutamat kaverit avoimesti minua kadehtivat etenkin humalassa ollessaan ja yksi entinen kaveri yritti tyttöystäväni iskeäkin siinä onnistumatta , eli jos hoikille naisille on omat ihailijansa niin on isommillekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Ehkä parempi jättää tähän. Et ole ylipainoinen.
Tässä jutussa on nyt se ongelma että miehet jotka ihastuvat lihaviin naisiin, eivät ole tasokkaita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itäsaksalainen kuulantyöntäjä :D ihana, naurahdin. En kyllä usko että oikeasti näytät siltä. Mutta siitä että miehet ihastuvat muuhun kuin ulkonäköön olen ihan samaa mieltä. t. ruma mutta hyväluonteinen
No joo, narrasin vähän. Kuulantyöntäjillä on yleensä nimittäin pitkät raajat. Minulla ei.
Kiva sulle. Joihinkin ei ihastu kukaan vaikka 35-vuotiaaksi oli hyvä kroppa. Sitten se kroppakin meni ja tadaa - edelleen yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Ehkä parempi jättää tähän. Et ole ylipainoinen.
Ei me sitten taidetakaan tuntea, ihan minulla on ihan painoindeksin mukaan 10 kg normaalipainon ylärajalle. Eikä minulla ole mitään vääristynyttä kehonkuvaa tjsp. AP
tomato kirjoitti:
Mun tyttökaveri on aivan ihanan näköinen 165cm 78 kg tai jotain eli ei laiheliini vaan tiimalasivartalo , kauniit kasvot ja suoraan sanottuna iso pyöreä peppu ja paksut reidet sopivasti rintoja mutta suht hoikka vyötärö kun urheilee kuitenkin jonkun verran, tykkää tulla mun kanssa salille missä osallistuu ainakin juoksumattoon ja vatsa sekä selkä treeniin, randomilla joskus osallistuu jalkatreeniin jossa melkein päihittää minut :D itse olen 175cm ja 72 kiloa ei missään tapauksessa bodari mutta lihaksikas laiha jätkä ,harmikseni hän haluaisi laihduttaa ainakin välillä puhuu siitä, mutta ei onneksi ota sitä niiin raskaasti jos ei onnistukkaan kun hyvä ruoka maistuu. En ole maininnut että laihduttaminen olisi huono asia mutta en myöskään kannusta siihen. laitan meillä yleensä ruoan kun tulen muutenkin aiemmin kotiin töistä. Muutamat kaverit avoimesti minua kadehtivat etenkin humalassa ollessaan ja yksi entinen kaveri yritti tyttöystäväni iskeäkin siinä onnistumatta , eli jos hoikille naisille on omat ihailijansa niin on isommillekin!
Toivottavasti on entinen kaveri, jos tyttöystävääsi yritti. Ex-vaimolla oli suunnilleen samat mitat kun sun tyttiksellä, ja sitäkin muutama kaveri yritti illanvietoissa. Eivät ole mun kavereita enään. Vaimon kanssa tuli ero ihan muista syistä, kaikenlaista voi siitä ihmisestä mennä sanomaan mutta uskollinen oli sentään aina.
Luonne ratkaisee.
Täällä on niin ikäväluonteisia ja ilkeitä ihmisiä että heidän on ihan mahdoton uskoa sitä.