Varpaanvälit halki :(
Mikä neuvoksi kun parissa varmaanvälissä on outo halkeama ja hieman koskee kun suihkussa niitä putsaa? Ne tuoksuu myös kevyesti juustolle.
Kommentit (24)
Sulla hautuu jalat. Ilmakylpyjä pitkin päivää ja kengät missä kiertää ilma. Ja sukat jotka hengittää.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sen voi hoitaa sillä hilseshampoolla mitä saa apteekista?
Antaa olla varpaanvälissä vaan pidempään kuin 5 minuuttia...
No ei voi
Vierailija kirjoitti:
Minulla on armeijasta asti ollut 25-vuotta tuo vaiva ja ei se mihinkään leviä.
Haisee vaan ja kesäkuumalla töissä hautuu ja haavautuu.
Ei ole auttanut mitkään apteekin tuotteet ja millekään lääkärille en ala varaamaan aikaa, niin kauan kun Suomessa on maksuton sairaanhoito. En ala maksamaan yhtään perusmaksuja.
Joten jatkossakin levitän tätä armeijan supervoimakasta ja sitkeää jalkasientä ympäriinsä, niin kauan kunnes meillä terveydenhoito paranee.
Asiahan ei minua haittaa lainkaan, mutta onhan se vähän ärsyttävä.
Teitä muita se saattaa haitata vähän enemmän, mutta niin kauan kun pitää maksaa hoidosta niin periaatteesta en mene.
No eihän sun tarvitse mennä kuin ihan tavalliselle terveyskeskuslääkärille, saat siltä hevoskuurin kynsisieneen sisäisesti syötynä. Muutama kk tätä ja jalat kunnossa. Hintaa ei hirveästi tule, tk käynti 12 € ja lääkkeet. Nuo apteekin tuotteet eivät sientä paranna, pelkkää kosmetiikkaa vaan. Helpoimmalla ja halvimmalla pääsee lääkärikäynnillä.
t. Ihotautidocin vaimo
P.S. Sieni leviää edelleen tehokkaasti, jos ette hoida. Sukat ja kengät pitää tuhota valitettavasti.
Minulla on armeijasta asti ollut 25-vuotta tuo vaiva ja ei se mihinkään leviä.
Haisee vaan ja kesäkuumalla töissä hautuu ja haavautuu.
Ei ole auttanut mitkään apteekin tuotteet ja millekään lääkärille en ala varaamaan aikaa, niin kauan kun Suomessa on maksuton sairaanhoito. En ala maksamaan yhtään perusmaksuja.
Joten jatkossakin levitän tätä armeijan supervoimakasta ja sitkeää jalkasientä ympäriinsä, niin kauan kunnes meillä terveydenhoito paranee.
Asiahan ei minua haittaa lainkaan, mutta onhan se vähän ärsyttävä.
Teitä muita se saattaa haitata vähän enemmän, mutta niin kauan kun pitää maksaa hoidosta niin periaatteesta en mene.