Lue keskustelun säännöt.
Ideoita kaipaan!
22.05.2006 |
Mitä 3 pariskuntaa (20-25-v.) voisi tehdä viikonloppuna?
Lapset menevät hoitoon ja kaverit tulee kylään. Normaalisti tehdä niin, että siinä juodaan, juodaan ja juodaan. Sitten yöksi baariin. Seuraavana päivänä maataan kankkusessa huonossa olossa.
Nyt olisi kuitenkin kivaa, jos voisi jotain muuta tehdä kuin vain ryypätä. Samalla rahalla voisi tehdä jotain muuta, eikä olisi seuraavana päivänä paha olo.
Antakaa hyviä ideoita!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos kotosalla haluatte olla, tehkää porukalla jotain hyvää ruokaa. Pelatkaa pelejä (ulkona esim mölkky, sisällä lautapelit).