Hukkasin rahaa!
Nostin rahaa pari tuntia sitten ja nyt osa niistä on kadonnut. harmittaa todella aika tavalla. Olen ilmeisesti ollut niin tyhmä/unessa että olen tunkenut setelit housun taskuun, mistä ne ovat tippuneet. Ellei joku ovela varas ole saanut niitä napattua, en kyllä ole jättänyt laukkua mihinkään vartioimatta.
Kai toisaalta kannattaa alkaa taskuvarkaitakin varoa, kun kerjureita myös riittää (Tampere). ..tuttaa kun olen tälläinen tunari!
Kommentit (24)
Minäpä löysin lauantaina lompakon ja sain 150e löytöpalkkioksi, tuli työttömälle tarpeeseen. Katsoin lompakosta henkkarit ja löysin fonectasta kolme samannimistä henkilöä, rimpautin näille ja löytyi omistaja. Hyvä työ tehty. Rahan kadottaminen v*tuttaa kyllä aina.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä löysin lauantaina lompakon ja sain 150e löytöpalkkioksi, tuli työttömälle tarpeeseen. Katsoin lompakosta henkkarit ja löysin fonectasta kolme samannimistä henkilöä, rimpautin näille ja löytyi omistaja. Hyvä työ tehty. Rahan kadottaminen v*tuttaa kyllä aina.
Kaikkein ärsyttävintä on korttien kuolettaminen ja uusien hommaaminen. Mulla harvoin on käteistä mukana joten ne kortit.. No hyvä että on vielä rehellistäkin porukkaa, moni olisi ottanut käteiset ja nakannut lompakon roskiin.
Ootko kattonu Saulin rintataskusta?
Vierailija kirjoitti:
700.
Häh, oikeesti? Eihän nyt kukaan normaalisti pidä tuollaista summaa käteisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
700.
Häh, oikeesti? Eihän nyt kukaan normaalisti pidä tuollaista summaa käteisenä.
No eikä varmasti taskussa!
Oletko käynyt missään, esim. kaupassa? Että voisit soittaa onko näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt missään, esim. kaupassa? Että voisit soittaa onko näkynyt.
Viljooko?
Mulla oli kerran takin taskussa vetoketjun takana 12.000€, kun menin perikunnalta ostamaan auton. Yli 400kilsaa matkaa, enkä kadottanut rahoja. Monta kertaa kyllä piti kokeilla päältä pullottaako tasku yhä.
Mä meinasin kerran unohtaa ne sinne läpeen mistä ne tuli... Puhelin soi ja hölmönä vastasin, unohtui mitä olin aiemmin tekemässä... Onneks siihen ei välissä mennyt ketään.
Tyhmä minä kirjoitti:
Mä meinasin kerran unohtaa ne sinne läpeen mistä ne tuli... Puhelin soi ja hölmönä vastasin, unohtui mitä olin aiemmin tekemässä... Onneks siihen ei välissä mennyt ketään.
Se imasee ne hetken päästä takas ja palauttaa tilille.
Mitä tehdä kun kotoa on hävinnyt rahaa eikä tietoa kuka on vienyt tai muistikuvaa koska?
Hää hää!
- Turkulainen