Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Krapula ahdistaa ja mieli maassa

Vierailija
29.04.2019 |

Tuli juhlittua muutaman ystävän kanssa pitkästä aikaa viikonloppuna ja otin alkoholia liikaa. En muista illasta kaikkea, nyt hävettää ja mieli on maassa. Hävettää kun menin "tanssimaankin" tanssilattialle. Juttelin myös miehille kaikenlaista (olen kylläkin sinkku) mutta keksin asioita, esimerkiksi asuinpaikkani. Flirttailin muutamankin miehen kanssa, joista toinen sitten ilmeisesti suuttui kun vaihdoin toiseen mieheen lennosta.
Nyt hävettää ja ahdistaa, mielikin maassa.
Apua, auttakaa, sanokaa jotain lohduttavaa :(

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kehtaan enää liikkua missään... t.ap

Vierailija
2/20 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus viikonloppu, mitäs sitä murehtimaan! Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi johdu kuin serotoniinitason laskusta. Menee ohi muutamassa päivässä ja ensi viikonloppuun mennessä et pidä koko asiaa yhtään minään.

Vierailija
4/20 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota vaan siihen että päivän-parin kuluttua nuo murheet tuntuvat paljon pienemmältä ja eivät ole enää päällimmäisenä mielessä.

Vierailija
5/20 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaihin mennessä olet unohtanut ton kaiken ja sitten sama uusiksi. Krapulaa ja siitä aiheutuvaa ahdistusta voi välttää juomalla pelkkää pillimehua :D

Vierailija
6/20 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillähän se lähtee millä on tullutkin. Eli ei muuta kuin korjaussarjaa käyttöön ja uuteen nousuun! :)

Vierailija
7/20 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minulla voi nykyisin mennä muistikin? Nuorempana ei mennyt. AP

Vierailija
8/20 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja aina pitää humalassa soitella ja laittaa viestiä kaikille.. Niillekkin, joille en selvin päin haluaisi mitään laittaa... kamalaa. AP

Vierailija
9/20 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on krapula ja olen mies......tehtäiskö krapula pano, niin helpottais molempia.

Vierailija
10/20 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule siellä baarissa ja tanssilattialla on muutkin olleet ihan kännissä, ei kukaan muista mitään :) Itselläkin aina tosi huono olo muutaman päivän kun oon juonut, mutta se menee ohi. Lenkkeile ja tee jotain mukavaa, niin mieli paranee nopeammin :)

Vierailija
11/20 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauloitko baarissa kovaan ääneen "Tule kanssani kylpyyn samaan ammeeseen"

jos lauloit niin näin sut.

Vierailija
12/20 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täysin normaalien asioiden tekeminen hävettää ja ahdistaa?

Poislukien se valehtelu siis, sen olisi voinut jättää tekemättä.

Vierailija
13/20 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun olen normaalisti ihan erilainen, humala saa minut muuttumaan, nauran, huudan, kiljun, tanssin.. Selvänä olen asiallinen ja rauhallinen enkä koskaan tekisi tuollaisia asioita. AP

Vierailija
14/20 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule siellä baarissa ja tanssilattialla on muutkin olleet ihan kännissä, ei kukaan muista mitään :) Itselläkin aina tosi huono olo muutaman päivän kun oon juonut, mutta se menee ohi. Lenkkeile ja tee jotain mukavaa, niin mieli paranee nopeammin :)

Tämä oli lohduttavaa, kiitos. Silti sitä vain pelottaa että apua, joku baarissa ollut näkee minut kadulla ja naureskelee:( Toisaalta pitäisi kai vain antaa olla ja nauraa itse vielä makeammin.. aaaargh, kauhee olo

Vierailija
15/20 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota se on alkoholin kanssa. Pidät vähän hauskaa ja kärsit pahimmillaan monta päivää sekä yötä. Sitten jos käytät vähemmän haitallista niin voit saada tuomion. Tuo on tarkemmin ajatellen aivan sairaan nyrjähtänyttä.

Vierailija
16/20 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun olen normaalisti ihan erilainen, humala saa minut muuttumaan, nauran, huudan, kiljun, tanssin.. Selvänä olen asiallinen ja rauhallinen enkä koskaan tekisi tuollaisia asioita. AP

Selvinpäin en koskaan menisi auton rattiin humalassa. Tuon kielikukkasen tarjoili suomalainen naispolitikko kun narahti humalassa auton ratista.

Vierailija
17/20 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivokemiat ryypiskelyn takia viturallaan, siinä syy miksi lähes kaikki masentaa ja ahdistaa. Serotoniini palautuu muutamassa päivässä ja sitten taas elämä hymyilee :)

Vierailija
18/20 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.P Peteliuksen lääke krapulaan on: Juo litra kirnupiimää ja mee loppupäiväksi sängyn alle mököttämään.....tai vaihtoehtoisesti tunnin hikeen nainti.

Vierailija
19/20 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin tulla nostamaan tämän ketjun ja kertomaan että ratkesin viikonloppuna taas juomaan. Tällä kertaa yritin pitää juomista aisoissa mutta lipsahti silti liikaa. Onneksi tajusin lähteä kotiin jo puoliltaöin, mutta taas hävettää kun tuli taksikuskillekkin höpistyä yksityisiä asioitani.

Nyt olo on huono. Ilmeisesti en voi juoda ollenkaan. Haluaisin silti voida juoda silloin tällöin yhden tai kaksi esimerkiksi kesäterassilla.

Huomaan itsestäni aina sellaisen tietyn olotilan kun olen ratkeamassa. Kaikki tuntuu silloin hyvältä, menojalkaa vipattaa ja olen taas täysin unohtanut mitä juominen aiheuttaa. En tiedä mitä tehdä. Varmaan silloin, kun tulee tuollainen olo, pitäisi äkkiä tehdä jotain muuta.

Toinen ongelma on, että pitäisi oppia sanomaan "juoppoystäville" ei. Haluan olla kohtelias joten pelkkä "ei" kuulostaa tylyltä. Mitä teen..  -ap

Vierailija
20/20 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koet alkoholinkäytön ongelmalliseksi, kannattaa käydä sivuilla päihdelinkki.fi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi