Sinä, joka et ole katsonut ainuttakaan Game of Thrones jaksoa
Kommentit (893)
Kyseinen sarja ei kiinnosta minua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran yritin katsoa puoli jaksoa, mutta suljin telkkarin, kun se silmittömällä väkivallalla mässäily meni överiksi. Lähinnä vatsasta rupesi vääntämään.
- mies 30 v.
Kannattaa aloittaa ensimmäisestä jaksosta, niin ne taistelut ja väkivaltakin saa jonkun merkityksen.
Itsekin ajattelin ennen kuin rupesin sarjaa katsomaan, ettei tämä ole minun genreäni ollenkaan. Oli se sitten kuitenkin. Eikö ketään ihmetytä se paradoksi, että jos sarja on vain silmitöntä väkivaltaa ja seksiä, niin miksi siitä on kuitenkin tullut maailman suosituin tv-sarja, jota katsotaan iästä, sukupuolesta ja yhteiskuntaluokasta riippumatta? Olisiko siinä ehkä sittenkin joku muu pointti?
Koska seksi, väkivalta ja rais#kaukset kiinnostavat älyllisesti kehittymättömiä tyyppejä. Kannattaa muistaa, että sekä kirjasarjan että siitä tehdyn tv-sarja tarkoitus on ensisijaisesti kerätä taaloja kassaan hyödyntäen ihmisten alhaisimpia viettejä.
Pari vuotta sitten yksi ihan järkevä tuttava suositteli, mutta en päässyt kärryille ja jätin ensimmäiseen kertaan. Voisin aloittaa ekasta jaksosta. En ole seurannut keskusteluja sarjasta, kun en tiedä siitä mitään. Vain katsomalla itse tietäisin. Ei ole netflixejä tms. virityksiä.
Kyllä te olette uniikkeja lumihiutaleita. Ihan tässä häpeän itseäni kun olen tällainen massojen perässä menevä😘
Vierailija kirjoitti:
Ei tee mieli ruveta katsomaan sellaista sarjaa, jonka aikaisempia jaksoja en ole nähnyt. Aloittaisin mieluummin ensimmäisestä jaksosta.
En tiedä sitten ketkä siitä puhuvat. Olen kerran saanut yhdeltä kaverilta tekstiviestin, jossa mainittiin että hän katsoo Game of thronesia, mutta kenenkään muun tutun en ole kuullut puhuvan siitä.
Sen olen kuullut, että joku Charlie Chaplinin jälkeläinen esiintyy siinä.
Siis kuka on Chaplinin jälkeläinen?
Vierailija kirjoitti:
Lentäviä lohikäärmeitä ja muinaisaikaista taistelua. Samaa kuin raamatun tekstit. Jeesus vaan puuttuu.
Ei kiitos.
Jon.
Minusta on huvittaa kun suurin osa ihmisistä näyttää joltaon Muumipeikoilta ja Niiskuneideiltä ja sitten ne ihannoi brutaalia väkivaltaa (mutta vain tv:stä) Jos kadulla törmää semmoisen niin ollaa niin tekopyhiä. Teette itsestänne naurettavia pellejä ulkonäöllänne ja moraalillanne.
Hyvä maku ja paljon älyä kirjoitti:
En ole laumasielu, enkä sosiaalisen paineen manipuloitavissa.
Jos massa tykkää jostakin, minä todennäköisesti en siitä pidä, koska olen huomannut muutenkin olevani vähemmistössä useimmissa asioissa. Se ei häiritse minua yhtään, päin vastoin.
Voi että, sä olet tosi ainutlaatuinen. Ihmisiä, jotka eivät katso GoTia on noin 2 miljardia. Hoh hoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Ei kiinnosta. Joskus yritin katsoa, joku 30 sekuntia kestin ja sen jälkeen oli pakko vaihtaa kanavaa.
Niin, Huutokauppakeisariin tai Sinkkuillalliseen.
Eipä ole tullut koskaan mieleenkään katsoa:D
Olen muutaman kerran yrittänyt katsoa sarjaa, mutta se on aina jäänyt pariin minuuttiin. Vierastan fantasian ja keskiaikaisen väkivallan yhdistämistä. Jotenkin sarjan estetiikka ei jaksa kiinnostaa. Lohikäärme oli poikasena oikein söpö.
En ole katsonut yhtään kokonaista jaksoa koska ei vaan ole kiinnostanut tarpeeksi.
En katso mitään muitakaan sarjoja.
Meillä töissä ne puhuu vain Selviytyjistä ja Temptation islandista, kaverit ei puhu niistäkään.
Se meni ohi, koska en omista mitään maksukanavia. Haluaisin alkaa katsoa ja aionkin ottaa jonkun kanavan. Pelkään vaan tässä vaiheessa, että saan jotain juonipaljastuksia. Ja tylsää, kun ei pääse tähän hypeen mukaan.
Nauran aika raskaasti tälle aloitukselle. 😂 Noloo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran yritin katsoa puoli jaksoa, mutta suljin telkkarin, kun se silmittömällä väkivallalla mässäily meni överiksi. Lähinnä vatsasta rupesi vääntämään.
- mies 30 v.
Kannattaa aloittaa ensimmäisestä jaksosta, niin ne taistelut ja väkivaltakin saa jonkun merkityksen.
Itsekin ajattelin ennen kuin rupesin sarjaa katsomaan, ettei tämä ole minun genreäni ollenkaan. Oli se sitten kuitenkin. Eikö ketään ihmetytä se paradoksi, että jos sarja on vain silmitöntä väkivaltaa ja seksiä, niin miksi siitä on kuitenkin tullut maailman suosituin tv-sarja, jota katsotaan iästä, sukupuolesta ja yhteiskuntaluokasta riippumatta? Olisiko siinä ehkä sittenkin joku muu pointti?
Koska seksi, väkivalta ja rais#kaukset kiinnostavat älyllisesti kehittymättömiä tyyppejä. Kannattaa muistaa, että sekä kirjasarjan että siitä tehdyn tv-sarja tarkoitus on ensisijaisesti kerätä taaloja kassaan hyödyntäen ihmisten alhaisimpia viettejä.
Mua kiinnostaa kyllä seksi, mutta vain oikea, ja sitä harrastan ihmisen kanssa. Älyllisestä kehittymättömyydestä en tiedä, olen viisikymppinen kahden lapsen äiti ja äo vaatimaton 146.
Ei oo kiinnostanut. Kauhea haloo ja jatkuvat juonipaljastelut. Muutenkana ei tuommoiset maratonsarjat nappaa.
Ennen kuin kuulin koko sarjasta sitä oli jo tullut useampi kausi(?) kesken kaiken ei kiinnostanut aloittaa. Eikai sitten herätä tarpeeksi mielenkiintoa että näin myöhemmin ryhtyisin..
Koska katson niin monta muuta sarjaa. On vain jäänyt. Ja nyt ei ole aikaa aloittaa uutta sarjaa, tiedän olevani sen verran addikti että jää muu elämä kokonaan pois koska siinä olisi niin paljon katsottavaa.
Ei tee mieli ruveta katsomaan sellaista sarjaa, jonka aikaisempia jaksoja en ole nähnyt. Aloittaisin mieluummin ensimmäisestä jaksosta.
En tiedä sitten ketkä siitä puhuvat. Olen kerran saanut yhdeltä kaverilta tekstiviestin, jossa mainittiin että hän katsoo Game of thronesia, mutta kenenkään muun tutun en ole kuullut puhuvan siitä.
Sen olen kuullut, että joku Charlie Chaplinin jälkeläinen esiintyy siinä.