Sinä, joka et ole katsonut ainuttakaan Game of Thrones jaksoa
Kommentit (893)
En ole jaksanut. En seuraa sarjoja. Sarjassa on kuulemma seksikohtauksia ja r*** kauskohtauksia joten en oikein halua katsella sellaista..
En ole laumasielu, enkä sosiaalisen paineen manipuloitavissa.
Jos massa tykkää jostakin, minä todennäköisesti en siitä pidä, koska olen huomannut muutenkin olevani vähemmistössä useimmissa asioissa. Se ei häiritse minua yhtään, päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Meni kyllä täysin ohi sen aloitus. Miksi olisi pitänyt olettaa, että jokutaas kerran telkkarista alkava lapsellinen satutarina nousisi elämää suuremmaksi?
Jos se on yhtään niin huono kuin Taru sormusten herrasta elokuvat, niin ei ole menttänyt mitään.
Ei ole kyllä niin huono. Taru sormusten herrasta elokuvat oli totaalisen puuduttavaa GoT on taas jotain ihan muuta, sitä katsoessa pitää todellakin olla hereillä koko ajan.
Minä olen fani, mutta alkuargumentti oli vähän heikko. Ei mitään pitäisi katsoa vain sen takia, että "kaikki puhuvat siitä". Sellaiset ihmiset vasta ärsyttävätkin, jotka katsovat jotain väkisin vain sen takia että kaikki muutkin katsovat. Sarjasta puhutaan, koska se on hyvä, ei toisinpäin.
Katson tosi vähän tv:tä, en ehdi seuraamaan sarjoja. En edes tiedä miltä kanavalta tai milloin se tulee.
En katso telkkaria, en halua jäädä mihinkään sarjaan ’kiinni’. Kukaan lähipiirissäkään ei hehkuta tätä sarjaa. Kuka katsoo enää sarjoja? Kuka kerkiää?
Vierailija kirjoitti:
Ranskasta kirjoitti:
- Minua ei kiinnosta fantasia. Pidän historiallisista elokuvista, sarjoista ja dokumenteista, mutta vain sellaisista, jotka perustuvat tositapahtumiin tai joissa ajankuva on realistinen (kuten Downton Abbey).
- En myöskään välitä tarinoista, joissa on pääasiallisena toimintana taisteluja ja väkivaltaa.
- En tiedä, miltä kanavalta ko. sarja tulee, jos sitä edes tässä maassa lähetetään. Minulla ei ole periaatteesta mitään maksullisia kanavia, Netflixiä tms., joten jos ohjelma ei tule ilmaiselta normaalilta TV-kanavalta, se saa jäädä näkemättä.
- Sarjaa on ilmeisesti tehty jo monta kautta, joten tässä vaiheessa olisi varmasti hankala päästä jyvälle juonesta, eikä minulla ole aikaa eikä varaa hankkia aiempia kausia DVD:llä.
Ei Netflix ole maksullinen kanava 😂
Oletko kenties yli 45-vuotias?
Miksi et periaatteesta voisi katsoa suoratoistopalveluita kuten Netflixiä?
Siellä Netflixissä ei tuputeta mainoksia ja voi ihan itse valita, mitä katsoo. Telkkaria katsoessa yhtiön pomot valkkaavat mitä pyörii ja milloin, tavoitteena mahd. isot mainospaikkojen ostot.
Maksaako äitisi sinun netflixin vai miten se on sinulle ilmainen?
Siksi, että voin katella sitten rauhassa joskus koko sarjan putkeen. Ähä-ähä!
Vierailija kirjoitti:
Kerran yritin katsoa puoli jaksoa, mutta suljin telkkarin, kun se silmittömällä väkivallalla mässäily meni överiksi. Lähinnä vatsasta rupesi vääntämään.
- mies 30 v.
Kannattaa aloittaa ensimmäisestä jaksosta, niin ne taistelut ja väkivaltakin saa jonkun merkityksen.
Itsekin ajattelin ennen kuin rupesin sarjaa katsomaan, ettei tämä ole minun genreäni ollenkaan. Oli se sitten kuitenkin. Eikö ketään ihmetytä se paradoksi, että jos sarja on vain silmitöntä väkivaltaa ja seksiä, niin miksi siitä on kuitenkin tullut maailman suosituin tv-sarja, jota katsotaan iästä, sukupuolesta ja yhteiskuntaluokasta riippumatta? Olisiko siinä ehkä sittenkin joku muu pointti?
Aloitin, jaksoin katsoa ehkä puoli jaksoa. Ei napannut.
En jaksa keskittyä loputtomasti jatkuviin sarjoihin, joissa on lukemattomia henkilöitä ja joihin tulee koko ajan lisää tarinalinjoja.
Minisarjoista tykkään. Ne ovat dynaamisia ja kerronnaltaan motivoituneita.
Audiovisuaalisessa tarinankerronnassa elokuva on minulle mieluisin esitysmuoto.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En periaatteessa tykkää fantasiasarjoista. Ennakkokäsitykseni perusteella sarja vaikutti siis epäkiinnostavalta. Voi olla, että jos olisin katsonut, olisin saattanut pitääkin siitä. Mutta koska televisiosta tulee niin paljon muuta kiinnostavammalta tuntuvaa, niin ei ole tullut kertaakaan katsottua.
Elämässäni on menossa niin paljon muuta mielenkiintoista, että telkkarin katsominen tuntuu ajanhaaskaukselta.
Varmasti on hyvä sarja. Mutta en tee asioita siksi, että ”kaikki muutkin”. Minun ei tarvitse kulkea massan mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran yritin katsoa puoli jaksoa, mutta suljin telkkarin, kun se silmittömällä väkivallalla mässäily meni överiksi. Lähinnä vatsasta rupesi vääntämään.
- mies 30 v.
Kannattaa aloittaa ensimmäisestä jaksosta, niin ne taistelut ja väkivaltakin saa jonkun merkityksen.
Itsekin ajattelin ennen kuin rupesin sarjaa katsomaan, ettei tämä ole minun genreäni ollenkaan. Oli se sitten kuitenkin. Eikö ketään ihmetytä se paradoksi, että jos sarja on vain silmitöntä väkivaltaa ja seksiä, niin miksi siitä on kuitenkin tullut maailman suosituin tv-sarja, jota katsotaan iästä, sukupuolesta ja yhteiskuntaluokasta riippumatta? Olisiko siinä ehkä sittenkin joku muu pointti?
Ei oikeastaan ihmetytä, koska seksi ja väkivalta viihteenä tunnetusti ovat isojen massojen mieleen.
Ihan linjassa senkin kanssa, että aseteollisuus on maailman suurimpia ellei suurin teollisuudenala.
(en siis tiedä tuon sarjan sisällöstä juuri mitään, vastasin yleisellä tasolla)
Tuon sarjan aihepiiri ei kiinnosta yhtään, kaikki vähänkään fantasiaan viittaava on ihan nounou mulle. Ja sen vähän mitä olen sitä joskus katsonut, niin on vain vahvistanut, että se sarja ei vaan ole mun juttu.
Hyvä maku ja paljon älyä kirjoitti:
En ole laumasielu, enkä sosiaalisen paineen manipuloitavissa.
Jos massa tykkää jostakin, minä todennäköisesti en siitä pidä, koska olen huomannut muutenkin olevani vähemmistössä useimmissa asioissa. Se ei häiritse minua yhtään, päin vastoin.
Mua ei taas edes kiinnosta se, onko joku massaa vai ei. Se on omille mieltymyksilleni täysin yhdentekevää. Tykkään jos tykkään.
Aloin lukea kirjasarjaa, mutta sitten kirjailija sortui tv-sarjan pykäämiseen. Saa nähdä, tuleeko kirjasarjasta ikinä valmista. En aio katsoa sarjaa ennen kuin olen lukenut kirjat.
Kirja antaa omalle mielikuvitukselle tilaa, tv:ssä se on valmiiksi pureskeltu.
Aloitin kerran sarjan katsomisen ja katsoin yhden jakson. Ei varmaan kiinnostanut tarpeeksi kun seuraavaa jaksoa ei tullut koskaan katsottua.
On niin paljon muita sarjoja, jotka ovat koukuttaneet heti ja sitten on tullut seurattua niitä.
Kuulin joskus, kun siitä puhuttiin ohimennen, luulin, että se on joku peli. :D Sittemmin tiedän paremmin, mutta genre ei vaan kiinnosta yhtään. Samaan sarjaan menee kaikki zombiet ja muut satuhahmot.
Näyttää liian väkivaltaiselta ja ahdistavalta omaan makuuni, enkä pidä fantasiateemoista.