Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka et ole katsonut ainuttakaan Game of Thrones jaksoa

Vierailija
29.04.2019 |

Mikä on syy? Kaikki puhuvat siitä.

Kommentit (914)

Vierailija
881/914 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuja aikuisille, ei kiitos.

Vierailija
882/914 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasia on kuolemaa, mielikuvitus elämää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/914 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kiinnosta. Katson mieluummin jotain mikä kiinnostaa... Ei ole pakko puhua aina samoista asioista kuin kaikki muut, joskus voi olla vaikka hiljaa. 

Vierailija
884/914 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostanut, simple as that. Ihan sama vaikka "kaikki" sitä katsoo. Kun ei innosta niin ei innosta. On olemassa ihmisiä, jotka esim. eivät koskaan ole katsoneet yhtäkään star warsia koska pitävät niitä noloina nörttihommina. Heidän valinta ja se on ok. Eivät tiedä mistä jäävät paitsi. Kuten en minäkään tiedä mistä mahdollisesti olen jäänyt paitsi kun en ole game of thronesia jaksoakaan katsonut.

Vierailija
885/914 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Tykkäsin kyllä lukea Jussi Ahlrothin Westerosin kirjeenvaihtajaa ja sen avulla tiedän juonen. 

Vierailija
886/914 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

e v v k joku thornes 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
887/914 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja itsessään ei ollut kiinnostava

Vierailija
888/914 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois vähempää vaan kiinnostaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
889/914 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiinnostanut, simple as that. Ihan sama vaikka "kaikki" sitä katsoo. Kun ei innosta niin ei innosta. On olemassa ihmisiä, jotka esim. eivät koskaan ole katsoneet yhtäkään star warsia koska pitävät niitä noloina nörttihommina. Heidän valinta ja se on ok. Eivät tiedä mistä jäävät paitsi. Kuten en minäkään tiedä mistä mahdollisesti olen jäänyt paitsi kun en ole game of thronesia jaksoakaan katsonut.

Katso tai ole katsomatta, ihan sama. Sitä ihmettelen että miten voit pitää leffoja tai sarjaa jonain jos et ole itse katsonut yhtään jaksoa. Vai oletko niitä ihmisiä joilla ei ole yhtään omaa mielipidettä mistään mutta ovat valmiita spämmimään näitä muiden mielipiteitä totuutena joka paikassa?

Vierailija
890/914 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiinnostanut, simple as that. Ihan sama vaikka "kaikki" sitä katsoo. Kun ei innosta niin ei innosta. On olemassa ihmisiä, jotka esim. eivät koskaan ole katsoneet yhtäkään star warsia koska pitävät niitä noloina nörttihommina. Heidän valinta ja se on ok. Eivät tiedä mistä jäävät paitsi. Kuten en minäkään tiedä mistä mahdollisesti olen jäänyt paitsi kun en ole game of thronesia jaksoakaan katsonut.

Katso tai ole katsomatta, ihan sama. Sitä ihmettelen että miten voit pitää leffoja tai sarjaa jonain jos et ole itse katsonut yhtään jaksoa. Vai oletko niitä ihmisiä joilla ei ole yhtään omaa mielipidettä mistään mutta ovat valmiita spämmimään näitä muiden mielipiteitä totuutena joka paikassa?

No nyt meni aivan turhasta herne nenään 😂😂 Toivottavasti loma vielä edessä, kun noin kireästi pitää vastata vanhaan ketjuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
891/914 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasia ei kiinnosta.

Vierailija
892/914 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin paljon muutakin tekemistä.

Eikä se ole totta, että kaikki siitä puhuvat. Ystävieni kanssa se ei koskaan ole tullut puheeksi. Eikä äitinikään kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
893/914 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mistä on kyse. Twin Peaks koukutti, samoin Kotiin takaisin (A place to call home). Siltaa aloin katsoa jälkijunassa, samoin Kumman kaa -sarjaa ja tykkäsin.

En halua koukuttua ja siksi nirsoilen.

Vierailija
894/914 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin katsoa mutta pelkään raiskauskohtauksia ja tietynlaista väkivaltaa.

Semmoista elämä oli ennen ja on vielä tänäkin päivänä jossain päin maailmaan. Sinä pelkäät sitä TV-ruudulla ja fiktiona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
895/914 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta fiktiiviset huuhaa sarjat. Ja siks toisekseen, ei ole televisiota

Katsotko nepoja? Siinäpä on ihan todellista elämää ja ei yhtään huuhaata -Eiku...

Vierailija
896/914 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta tollaset.

Vierailija
897/914 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme ekaa kautta olivat loistavia, sitten so so ja viimeinen ihan 😱


Vihaan kirjoittajia. En koskaan anna heille anteeksi että mokasivat tämän.

Vierailija
898/914 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei kiinnosta. Samalla perusteella (ei kiinnosta) olen jättänyt katsomatta myös muita sarjoja. Sekä tietenkin kaikki jääkiekko-ottelut, jalkapallo-ottelut ja muut tylsät urheilutapahtumat mitä Suomen telkkarista näkyy.

M34

Vierailija
899/914 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin paljon muutakin tekemistä.

Eikä se ole totta, että kaikki siitä puhuvat. Ystävieni kanssa se ei koskaan ole tullut puheeksi. Eikä äitinikään kanssa.

Sama. En ole koskaan kuullut omien perheenjäsenten, sukulaisten tai ystävien puhuvan tuosta sarjasta. En edes muista puolituttujen (työkaverit, naapurit, kaverin kaverit) puheen siitä. Taitaa olla tylsä sarja, koska se ei nouse puheenaiheeksi. Monista muista sarjoista puhutaan kyllä usein.

Vierailija
900/914 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensimmäisen kirjan ja se oli vähän meh. Eikä ole muutenkaan aikaa katsoa tv-sarjoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan