Sinä, joka et ole katsonut ainuttakaan Game of Thrones jaksoa
Kommentit (914)
Fantasia on kuolemaa, mielikuvitus elämää
Ei vaan kiinnosta. Katson mieluummin jotain mikä kiinnostaa... Ei ole pakko puhua aina samoista asioista kuin kaikki muut, joskus voi olla vaikka hiljaa.
Ei ole kiinnostanut, simple as that. Ihan sama vaikka "kaikki" sitä katsoo. Kun ei innosta niin ei innosta. On olemassa ihmisiä, jotka esim. eivät koskaan ole katsoneet yhtäkään star warsia koska pitävät niitä noloina nörttihommina. Heidän valinta ja se on ok. Eivät tiedä mistä jäävät paitsi. Kuten en minäkään tiedä mistä mahdollisesti olen jäänyt paitsi kun en ole game of thronesia jaksoakaan katsonut.
Ei kiinnosta. Tykkäsin kyllä lukea Jussi Ahlrothin Westerosin kirjeenvaihtajaa ja sen avulla tiedän juonen.
Sarja itsessään ei ollut kiinnostava
Ei vois vähempää vaan kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kiinnostanut, simple as that. Ihan sama vaikka "kaikki" sitä katsoo. Kun ei innosta niin ei innosta. On olemassa ihmisiä, jotka esim. eivät koskaan ole katsoneet yhtäkään star warsia koska pitävät niitä noloina nörttihommina. Heidän valinta ja se on ok. Eivät tiedä mistä jäävät paitsi. Kuten en minäkään tiedä mistä mahdollisesti olen jäänyt paitsi kun en ole game of thronesia jaksoakaan katsonut.
Katso tai ole katsomatta, ihan sama. Sitä ihmettelen että miten voit pitää leffoja tai sarjaa jonain jos et ole itse katsonut yhtään jaksoa. Vai oletko niitä ihmisiä joilla ei ole yhtään omaa mielipidettä mistään mutta ovat valmiita spämmimään näitä muiden mielipiteitä totuutena joka paikassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kiinnostanut, simple as that. Ihan sama vaikka "kaikki" sitä katsoo. Kun ei innosta niin ei innosta. On olemassa ihmisiä, jotka esim. eivät koskaan ole katsoneet yhtäkään star warsia koska pitävät niitä noloina nörttihommina. Heidän valinta ja se on ok. Eivät tiedä mistä jäävät paitsi. Kuten en minäkään tiedä mistä mahdollisesti olen jäänyt paitsi kun en ole game of thronesia jaksoakaan katsonut.
Katso tai ole katsomatta, ihan sama. Sitä ihmettelen että miten voit pitää leffoja tai sarjaa jonain jos et ole itse katsonut yhtään jaksoa. Vai oletko niitä ihmisiä joilla ei ole yhtään omaa mielipidettä mistään mutta ovat valmiita spämmimään näitä muiden mielipiteitä totuutena joka paikassa?
No nyt meni aivan turhasta herne nenään 😂😂 Toivottavasti loma vielä edessä, kun noin kireästi pitää vastata vanhaan ketjuun.
On niin paljon muutakin tekemistä.
Eikä se ole totta, että kaikki siitä puhuvat. Ystävieni kanssa se ei koskaan ole tullut puheeksi. Eikä äitinikään kanssa.
En tiedä, mistä on kyse. Twin Peaks koukutti, samoin Kotiin takaisin (A place to call home). Siltaa aloin katsoa jälkijunassa, samoin Kumman kaa -sarjaa ja tykkäsin.
En halua koukuttua ja siksi nirsoilen.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin katsoa mutta pelkään raiskauskohtauksia ja tietynlaista väkivaltaa.
Semmoista elämä oli ennen ja on vielä tänäkin päivänä jossain päin maailmaan. Sinä pelkäät sitä TV-ruudulla ja fiktiona?
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta fiktiiviset huuhaa sarjat. Ja siks toisekseen, ei ole televisiota
Katsotko nepoja? Siinäpä on ihan todellista elämää ja ei yhtään huuhaata -Eiku...
Kolme ekaa kautta olivat loistavia, sitten so so ja viimeinen ihan 😱
Vihaan kirjoittajia. En koskaan anna heille anteeksi että mokasivat tämän.
Koska ei kiinnosta. Samalla perusteella (ei kiinnosta) olen jättänyt katsomatta myös muita sarjoja. Sekä tietenkin kaikki jääkiekko-ottelut, jalkapallo-ottelut ja muut tylsät urheilutapahtumat mitä Suomen telkkarista näkyy.
M34
Vierailija kirjoitti:
On niin paljon muutakin tekemistä.
Eikä se ole totta, että kaikki siitä puhuvat. Ystävieni kanssa se ei koskaan ole tullut puheeksi. Eikä äitinikään kanssa.
Sama. En ole koskaan kuullut omien perheenjäsenten, sukulaisten tai ystävien puhuvan tuosta sarjasta. En edes muista puolituttujen (työkaverit, naapurit, kaverin kaverit) puheen siitä. Taitaa olla tylsä sarja, koska se ei nouse puheenaiheeksi. Monista muista sarjoista puhutaan kyllä usein.
Luin ensimmäisen kirjan ja se oli vähän meh. Eikä ole muutenkaan aikaa katsoa tv-sarjoja
Satuja aikuisille, ei kiitos.