Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mika on hyva paino 155cm ihmiselle? Onko 60kg lievaa ylipainoa? Mista loytaisi jonkun taulukon missa olisi suunnilleen merkattu yla ja alarajat painoille?

Vierailija
22.05.2006 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

155 senttiselle ehkä joku 48 kg olisi sopiva.

Vierailija
2/12 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi olevan painoindeksin mukaan " normaalipainoinen"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

66kg

Vierailija
4/12 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi 150 cm siitä pois noi metrin ylittävät sentit, eli

50 kg ja siitä vähennetään 10 % eli tässä 5 kg ja tulee todella sopiva ihannepaino eli 45 kg noin pienelle. Pienet ylläpitää pientä ylipainoa, koska niiden ei tarttis syödä just mitään elääkseen ja ruokaan liittyy niin paljon sosiaalista puuhaa. Mutta sinulla on nyt kyllä treenit ja ruokavalio edessä...

Vierailija
5/12 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten jälkeen 55 ja viimesyksynä paino putosi 50. Minusta itsestäni tuntuu että n. 52 olisi hyvä. Nyt taas on tullut 4kg lisää.

Vierailija
6/12 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen sopivan näköinen joka kohdasta kun painan 55kg. Jos painaisin vain 45 kiloa olisin pelkkää luuta ja nahkaa. Nää riippuu niin ruuminrakenteestakin. Itselläni leveät hartit jne

Vierailija
7/12 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja olen sopivan näköinen joka kohdasta kun painan 55kg. Jos painaisin vain 45 kiloa olisin pelkkää luuta ja nahkaa. Nää riippuu niin ruuminrakenteestakin. Itselläni leveät hartit jne

Mulle paras paino on 51-53.

Vierailija
8/12 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kyllä aina ole kovinkaan luotettava mittari. Kun kävin salilla, oli lihasmassaa eikä mikään paikka roikkunut, oli painoindeksi (tietysti) korkeampi. Nyt raskauden ja pitkän imetyksen jälkeen olen laiha kuikelo, ei lihaksia missään, mutta joka paikassa ylimääräistä (nahkaa?) Ja painoindeksihän näyttää hyvältä, mutta olo ei tunnu siltä...Myös mieheni painoindeksi on korkea vaikkei ylipainoa (=läsää) olekaan.

Vierailija
9/12 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. se painoindeksi viittaa lähinnä siihen, miten sydän jaksaa. Eli vaikka ei läskiä oliskaan ja painoindeksi korkea (esim. bodarit ja muut lihasmassaltaan isommat) niin se on silti yhtä epäterveellistä se " ylipaino" (joka ei siis tässä tapauksessa ole rasvaa). sydämelle se kuorma kuitenkin tulee... Näin mää oon käsittänyt tän asian. Siks kehonrakentajat jopa ilman napprja kuolee usein kolmikymppisinä sydänkohtaukseen...

Vierailija
10/12 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia rakentaa kehoa pakkomielteen omaisesti kuin harrastaa punttisalia kohtuuden rajoissa. Ja lihasmassaa on myös muilla urheilijoilla=painoa enemmän(paitsi kestävyyslajit) Ja tuo viittaus kolmekymppisten kuolemiin on mielestäni aika radikaali väite...

Vierailija
11/12 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun painoin 45kg olin omasta mielestäni jo vähän liian laiha, tissitkin meinas hävitä kokonaan.

Vierailija
12/12 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt odotuksen alkumetreillä painoa on 57, tämä on toinen raskaus. Kyllä elämä on muuttanut kroppaa niin paljon, että jos laihduttaisin itseni 45 kg, näyttäisin aika rupsahtaneelta vanhalta akalta ( mikäs se kristillisdemokraattien naisedustaja oli, joka näytti laihduttuaan aivan kauhealta, vaikka paino periaatteessa oli sallitun rajoissa). Minulla tämä sopiva painoväli olisi min. 48 - max. 55

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän