Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen tyly käytös

Vierailija
28.04.2019 |

Olimme tyttöporukalla viihteellä eilen illalla. Oli todella hauskaa ja sen myötä homma vähän lipsahti. Päädyin nimittäin lähes tuntemattoman kanssa hänen luo. Aamulla pakollinen uusinta (ei olisi jaksanut mutta kundi kinusi)
jonka jälkeen järkyttävässä kankkusessa saan kysyttyä missähän päin helsinkiä olemme. Vastaus oli mankkaalla.
Ei siinä mitään, kyselin paljonkohan taksi maksaa itä-helsinkiin ja vastaus jotain tyyliin oli "mistä minä tiedän, mitä se minua liikuttaa"
Myönnän etten ollut tässä vaiheessa aamua kovin vastaanottavainen ja ilmoitin suht suoraan että taksirahat olisi syytä löytyä jonka jälkeen miehelläkin meni hermot ja hän käytännössä heitti minut pihalle.
Ei aamiaista, ei taksia, keskellä korpea. Julkisille löysin puhelimen akun viimeisillä voimilla.
Mistä lähtien miesten ei ole tarvinnut maksaa taksia kotiin vai törmäsinkö harvinaisen urpoon yksilöön?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen olisi pitänyt maksaa taksisi?

Vierailija
2/11 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herrasmiehillä on käytöstavat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin maksullisuudesta tulee keskustella etukäteen. Huonoa ammattietiikkaa.

Kyse on taksin maksullisuudesta, ei seksin. Tsemppiä lukihäiriösi kanssa.

Vierailija
4/11 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ainakaan ole mitään oletusta, että miehen pitäisi maksaa taksit tai muut vastaavat. Jos hän niin haluaa tehdä niin kiva, mutta omillani toimeentulevana en sitä todellakaan vaadi. Meillä taitaa olla vähän eri käsitys siitä, mittä herrasmies tarkoittaa.

Vierailija
5/11 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että tästä mä naatin kun jännä mies vetää ákkaa nokasta. Itse aiheutettua tuskaa. Sua käytettiin astiana ja aamulla lempattiin pihalle kuin hapan maito.

Vierailija
6/11 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ainakaan ole mitään oletusta, että miehen pitäisi maksaa taksit tai muut vastaavat. Jos hän niin haluaa tehdä niin kiva, mutta omillani toimeentulevana en sitä todellakaan vaadi. Meillä taitaa olla vähän eri käsitys siitä, mittä herrasmies tarkoittaa.

Tähän lisään vielä kuitenkin, että ei tuo miehen käytös noin muuten asialliselta kuulosta.

Vierailija
7/11 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä herrasmies ei raahaa jotain randomia kännistä akkaa asunnolleen. Joten kyseessä ei ollut herrasmies ja luonnollisesti kumpikin hoitaa omat kulunsa.

Vierailija
8/11 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että tästä mä naatin kun jännä mies vetää ákkaa nokasta. Itse aiheutettua tuskaa. Sua käytettiin astiana ja aamulla lempattiin pihalle kuin hapan maito.

Ei se mitään, minäkin nautin ajatuksesta että saat meiltä hylsyn kerta toisensa jälkeen kunnes lopulta et enää uskalla edes katsoa naisia kohti ja joudut runkkailemaan työpaikan vessassa koska se 50v sihteeri on ainoa nainen joka päästää sinut melkein kosketusetäisyydelle. Hänkin vain työasioiden takia muttei annetan sen häiritä fantasiaasi.

Vierailija
9/11 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään alkaisi neideille kyllä takseja ala makselemaan mutta bussiliput on mielestäni ihan kohtuullinen pyyntö jos vähääkään seksikaveristaan välittää. 

Tosin vaikea kuvitella että mitään randommuijia muutenkaan raahaisin kämppään baarista.

Vierailija
10/11 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs läksit kikkeliskokkelis.

Vierailija
11/11 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään, minäkin nautin ajatuksesta että saat meiltä hylsyn kerta toisensa jälkeen kunnes lopulta et enää uskalla edes katsoa naisia kohti ja joudut runkkailemaan työpaikan vessassa koska se 50v sihteeri on ainoa nainen joka päästää sinut melkein kosketusetäisyydelle. Hänkin vain työasioiden takia muttei annetan sen häiritä fantasiaasi.

Kiva ajatusleikki :) Nyt voit mennä pesemään tussusi ja hampaasi.