Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko sellaiset parisuhteet huonompia, joissa kumpikin äänestää eri ehdokasta?

Vierailija
28.04.2019 |

Tunnen lähipiirissäni vain pariskuntia, joilla samat mielipiteet vaaleissa. Äänestävät aina samaa ehdokasta. Onko sitten jotenkin huono asia parisuhteelle, jos olisi eri mielipide eikä uskalleta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkimmäiseen lauseeseen vielä korjaan olisiko.

Vierailija
2/6 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ikinä tullut moinen mieleen. Vaikka äänestäisimme samaa puoluetta, niin tokkopa kuitenkaan samaa henkilöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, meillä on miehen kanssa erilaiset poliittiset mielipiteet. Uskallamme ne myös sanoa ne ääneen. En itse ole ikinä ajatellut, että puolisoiden pitäisi äänestääkin samoin.

Vierailija
4/6 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me äänestämme eri ehdokasta, eri puolettakin.Arvomme ovat kyllä silti hyvin samanlaiset. Näemme vaan hieman eri tavoin sen mikä puolue parhaoten takaa sen, että täällä toteutuisi mahdollisimman pitkälle arvojemme mukainen yhteiskunta.

yhdesdä olemme olleet 20 vuotta.

Vierailija
5/6 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes tiedä, ketä mieheni äänesti. En edes puoluetta. Vai äänestikö tyhjää. Eikä mieheni tiedä, mitä minä äänestin. Vaalien alla kyllä kävimme keskustelua siitä, mitä puoluetta kannattaisi äänestää ja mitä ei. Lopullista päätöstä kumpikaan ei ole halunnut kertoa, eikä se ole meille mikään ongelma.

Parisuhteemme voi hyvin.

Vierailija
6/6 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme äänestäneet edellisissä vaaleissa samaa ehdokasta, emme edes samaa puoluetta. Ja se on minusta kuitenkin ihan okei. Tosin varmasti siinä vaiheessa jos olisimme äänestäneet täysin "vastakkaisia" puolueita, niin jonkinlaisia haasteita olisi todennäköisesti tiedossa, koska keskeisimmät arvomme ja näkemyksemme olisivat niin radikaalisti erilaisia. Mutta suoraan sanottuna tuollaista tilannetta minun on hyvin vaikea kuvitella, meillä kun on aika samankaltaiset näkemykset politiikan suhteen.