Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Abreu sätkii uudella instavideollaan :D?

Vierailija
28.04.2019 |

Siis miksi pitää yrittää tehdä jotain sellaista muka seksikästä, mikä ei selvästikään tule itseltä luonnostaan? Näyttää hassulta ja olisi parempi jättää naurettavat väkisin väännetyt tanssiliikkeet vain kokonaan pois lavalta ja keskittyä vaikkapa laulamiseen tai pitää liikkeet yksinkertaisina ja sellaisina jotka eivät vaadi notkeutta ja huikeaa kehon hallintaa. Tanssijat ovat tätä varten ja hekin harjoittelevat ja hiovat liikkeitä suurimman osan päivistään. Miksi tätä on niin vaikea tajuta?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on karamelli pyllyssä.

Tämä selittää kyllä nuo muuvit. Yrittää ravistaa karkkia ulos pärseensä reiästä. Tapanaan kun on niitä hotellihuoneissa sinne tunkea.

Vierailija
42/78 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota kaameaa kouristelua katsoessani ymmärsin vihdoin, mitä tarkoittaa sana "myötähäpeä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Annalla lainkaan itsekritiikkiä. Miksei kukaan lähipiiristä kerro hänelle, ettei hänen kannata yrittää tanssia ja että tuollainen dissien esittelyt on yököttävää eikä tee hänestä parempaa artistia?

Vierailija
44/78 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Annalla lainkaan itsekritiikkiä. Miksei kukaan lähipiiristä kerro hänelle, ettei hänen kannata yrittää tanssia ja että tuollainen dissien esittelyt on yököttävää eikä tee hänestä parempaa artistia?

Dissien esittely on aina plussaa. Sitäpaitsi kuvista ei joudu kuuntelemaan sitä "musiikkia".

Vierailija
45/78 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo siis tuo taustatanssijajuttu on kyllä sellainen mitä en ymmärrä! Ne näyttää niin hölmöiltä ne tanssit.....  Hirveä myötähäpeä, festareilla töissä nähnyt toinen toistaan kaameampia. Onneksi omista lemppareista ei tuota taustatanssiosastoa löydy. :-D

Olisi edes kaunista tanssia eikä sitä vetkutusta ja pyllyn pyöritystä.

Yritetäänkö sillä paikata puuttuvaa karismaa?

Minkä takia esimerkiksi Mick Jagger ei tarvinnut taustatanssijoita?

Vierailija
46/78 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää ainaakin saain eereektiioon

Setämiääs

Vierailija
47/78 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhä maila laittaisi abreun sätkimään kunnolla. Pelottaa vaan jos se yrittää laulaa niin maila saattaa pehmentyä.

48/78 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah millaisia oman elämänsä pikkusieluisia epäonnistujia onkaan kerääntynyt tänne Abreuta haukkumaan :D

Joo, ei hän oma suosikkinikaan ole, mutta en mä nyt niin nolo olisi edes nimettömänä, että täällä toisin kaikille ilmi miten kateellinen ja onneton olenkaan...

Vierailija
49/78 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abreu vaan jaksaa yrittää tyrkyttää itseään, mutta eipä ole suurta menestystä enää tullut viime vuosina. Eikä tule tulemaankaan, vanhahan tuo alkaa olemaan, ensi vuonna 30.

Mistä lähtien 30 v on vanha... on se muuten kumma että 30 vuotias ei saisi tai voisi olla seksikäs. 30 v kun ei ole vanha, vaan aikuinen nainen. 

Ja mun mielestäkään Abreu ei ole seksikäs, mutta iällä siinä ei ole merkitystä hänen kohdalla.

Vierailija
50/78 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Abreu vaan jaksaa yrittää tyrkyttää itseään, mutta eipä ole suurta menestystä enää tullut viime vuosina. Eikä tule tulemaankaan, vanhahan tuo alkaa olemaan, ensi vuonna 30.

Mistä lähtien 30 v on vanha... on se muuten kumma että 30 vuotias ei saisi tai voisi olla seksikäs. 30 v kun ei ole vanha, vaan aikuinen nainen. 

Ja mun mielestäkään Abreu ei ole seksikäs, mutta iällä siinä ei ole merkitystä hänen kohdalla.

Tietysti 30+ voi olla ja onkin seksikäs mutta eivät kaikki. Kuten itsekin toteat "Abreu" ei ole seksikäs, eikä se johdu hänen iästään..ainakaan suoranaisesti, vaan olemuksesta ja käytöksestä, jotka eivät enää mene "nuoruuden tai teini-ajan piikkiin" Jotkut täällä ovat päivitelleet hänen käytöstään suhteutettuna hänen ikäänsä. kuusitoista vuotiaan seksikkyys kun ilmenee monilta osin aika eri tavalla kuin vaikkapa kolmekymppisen.

Vierailija
51/78 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

153-senttisestä naisesta ei saa seksikästä mitenkään. Kasva ainakin 12 senttiä niin katsotaan sitten.

Mikä naisia hiertää abreussa niin kauheasti? Sekö että osa miehistä pitää sitä seksynä?

Mua ei hierrä mikään, kaunis ja lahjakas mimmi. Oon ite saman mittainen, joten miks haukkuisin.

Mutta toi tanssivideo on tahattoman hauska. Samanlaisena tappina tiedostan, että näyttää koomiselta kun tällanen hattivatti mutkultaa "seksikkäästi". Me ollaan sööttejä jne. mutta vähän päälle 150 sentin pituus on 11-vuotiaan tytön pituus. On vinksahtanutta nähdä tätä jotenkin superseksikkäänä.

Et ole lyhyt nainen, olet pitkä nainen. Ja juu, shakirat ja kyliet jne näyttävät pikkutytöiltä ja täysin epäseksikkäiltä. Abreu ei nyt ole mikään seksin ylipapitar, mutta se ei johdu hänen iästään tai pituudestaan.

Vierailija
52/78 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se kuvittelee olevansa seksikäs?

öö

mut varmaan siinä on jotain koska sille maksetaan laulamisesta.

e voi käsittää miksi. lyhyenläntä n. 25 - 30 v.

Vierailija
53/78 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

153-senttisestä naisesta ei saa seksikästä mitenkään. Kasva ainakin 12 senttiä niin katsotaan sitten.

Kylie Minoguekin (152 cm ) on maailmanlaajuisesti tunnettu erittäin epäseksikkäänä.

Vierailija
54/78 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isopää.

Vierailija
55/78 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksisi jotain omaperäisempää tanssimista, tuo vääntelehty on tusinajuttu.

Enkä ymmärrä tuota tissien esittelyä.

Minullakin on tissit, mutta enpä koe tarpeelliseksi näitä kaikelle kansalle esitellä. En ymmärrä naisia, joiden elämä tuntuu pyörivän sen ympärillä näkyyks tissit ja kuinka monta miestä saa tykkäämään tyrkkykuvastaan somessa ja kuinka moni mies niitä tuijottaa. Itse hommasin paidan, että tissini eivät kuule sinua xD

Vierailija
56/78 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän tuolta baarin tanssilattialla, humalatila yleensä aiheuttaa sätkimiseni. Tai siis aiheutti, mikään määrä alkoholia ei saa minua enää tanssilattialle 😂

Vierailija
57/78 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni on tavannut tämän Abreun Idols-voiton jälkeen naapurimökillään ja on kuulemma todella ylimielinen, "etteks te tiedä kuka mä oon"-asenteella varustettu hobitti. Seurusteli silloin sen Panun kanssa, josta tuttuni sanoi, että sillä oli jalat maassa ja oli todella kohtelias ja ystävällinen, samaa ei voinut Abreusta sanoa. Oli ollut kuulemma todella nihkeä tyyppi.

Vierailija
58/78 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylie Minoguekin (152 cm ) on maailmanlaajuisesti tunnettu erittäin epäseksikkäänä.

Niin tai Shakira, Ariana Grande, Eva Longoria jne. Moni lyhyt nainen on tosi seksikäs ja moni mies pitää lyhyistä naisista...tietenkään eivät kaikki, mutta ei pieni koko tarkoita sitä etteikö voisi olla seksikäs. Monissa maissa naiset ovat myös lyhyempiä kuin vaikkapa suomessa.

Vierailija
59/78 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten ja nuorehkojen naisartistien osakseen saama viha on ihan käsittämätöntä. Jos halutaan muuttaa naisille vihamielistä ympäristöä paremmaksi, selvästi pitäisi aloittaa talkoot toisista naisista.

Ei voi olla seksikäs jos on lyhyt, säkki päähän. Ei saa tanssia, jos ei osaa, olis hiljaa. Ei saa käyttäytyä kuin nuori jos on kolmekymppinen, koska on selvä yhteisöllinen normi, jota kaikkien kolmekymppisten pitää noudattaa. Ei saa tavoitella mitään eikä luulla olevansa minkään arvoinen.

Ja tähänkin varmaan vastataan 'tää on hei mielipidepalsta'. Sekään peruste ei poikkea kovin paljoa eräästä toisesta paljon äänessä olevasta porukasta

Vierailija
60/78 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttuni on tavannut tämän Abreun Idols-voiton jälkeen naapurimökillään ja on kuulemma todella ylimielinen, "etteks te tiedä kuka mä oon"-asenteella varustettu hobitti. Seurusteli silloin sen Panun kanssa, josta tuttuni sanoi, että sillä oli jalat maassa ja oli todella kohtelias ja ystävällinen, samaa ei voinut Abreusta sanoa. Oli ollut kuulemma todella nihkeä tyyppi.

Vuosien varrella olen kuullut lukemattomilta tahoilta että Abreu EI ole miellyttävä ihminen... Itseasiassa on jopa esitetty sellaisia väitteitä, että niitä en voi edes tänne kirjoittaa.