Miksi Abreu sätkii uudella instavideollaan :D?
Siis miksi pitää yrittää tehdä jotain sellaista muka seksikästä, mikä ei selvästikään tule itseltä luonnostaan? Näyttää hassulta ja olisi parempi jättää naurettavat väkisin väännetyt tanssiliikkeet vain kokonaan pois lavalta ja keskittyä vaikkapa laulamiseen tai pitää liikkeet yksinkertaisina ja sellaisina jotka eivät vaadi notkeutta ja huikeaa kehon hallintaa. Tanssijat ovat tätä varten ja hekin harjoittelevat ja hiovat liikkeitä suurimman osan päivistään. Miksi tätä on niin vaikea tajuta?
Kommentit (78)
Joo ei nuo tanssitaidot huimia ole nähnykkään, aika jäykän oloista liikehdintää.
Tanssiliikkeet lavalla, oli sitten artistin tai taustatanssijan tekemiä, on aina aivan uskomattoman noloa katsottavaa.
Mitäs Abreu nyt touhuaa? Musiikkiura ainakin on kuopattu jo vuosia sitten. Vaikka tekis uuden levyn, niin kuka ostaa?! Parhaat levyt tuli vuosina 2007 - 2009. Sen jälkeen floppia toisen perään.
t. Entinen fani
Tulee lähinnä mieleen joku hullujenhuoneelta karannut, joka psykoosipäissään kuvittelee olevansa uusiseelantilainen rugbypelaaja ja esittää hakan Myllypuron metroasemalla.
Vierailija kirjoitti:
Nolon näköistä. Yrittää olla seksikäs, mutta kun ei ole niin ei ole.
En ole katsonut sitä miten vääntelehtii. On kuitenkin mun mielestä sexzy typy, panisin.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei nuo tanssitaidot huimia ole nähnykkään, aika jäykän oloista liikehdintää.
Niin on, suosittelisin että keskittyisi kehittymään artistina jollain muulla tavalla. En tosin muutenkaan ymmärrä hänen imagoaan, että miksi pitää olla niin pikkutuhmaa ja seksikästä, kun on jotenkin noloa vain sellainen hänen kohdallaan. On kumminkin jo ikääkin sen verran että ei mikään teini-imago toimi. Mutta siis jotenkin tosi halvan vaikutelman antaa, enkä ymmärrä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Tanssiliikkeet lavalla, oli sitten artistin tai taustatanssijan tekemiä, on aina aivan uskomattoman noloa katsottavaa.
Erittäin paljon totta useimpien kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää erityisesti se liike, jossa yritetään kuopaista korvalla omaa olkapäätä. Se tuli muotiin tyttöbändien mukana kai siksi, että piti keksiä mahdollisimman helppoja koreografioita ryhmässä sätkittäväksi. Myötähäpeää.
Mun paskanjäykkä tuttu on alkanut twerkkaamaan ja jakaa Instassa niitä "perseenpyöritys"videoita... paitsi että hartiat ja lantio liikkuvat samaa liikerataa. Ainoa mikä niissä videoissa pyörii on sen pää kuin pöllöllä.
Aivan kauhea myötähäpeä, etenkin niistä pikkutuhmista tägeistä ...Edes viihdearvon takia en enää voi katsoa niitä. Julkinen profiili vielä.
Eikö toi lähentele jo kolmeakymppiä ja hytkyy kuin teinipissis ekalla junttilomatkallaan turistirysän kämäbaarissa.
Vierailija kirjoitti:
Mun paskanjäykkä tuttu on alkanut twerkkaamaan ja jakaa Instassa niitä "perseenpyöritys"videoita... paitsi että hartiat ja lantio liikkuvat samaa liikerataa. Ainoa mikä niissä videoissa pyörii on sen pää kuin pöllöllä.
Aivan kauhea myötähäpeä, etenkin niistä pikkutuhmista tägeistä ...Edes viihdearvon takia en enää voi katsoa niitä. Julkinen profiili vielä.
:DDDDDD kiitos nauruista. Melkoinen mielikuva. Hui.
153-senttisestä naisesta ei saa seksikästä mitenkään. Kasva ainakin 12 senttiä niin katsotaan sitten.
Hah, aiva niinku minä kännissä 🙈🙈
Ja mä en osaa tanssia, kännissä vain luulen niin 😂😂
Veikkaanpa että kyllä tuo nyt monellekin miehelle kelpaisi, joiden muikkelilta onnistuu korkeintaan sohvalla pyörähdys kun kaivetaan käpistintä kankun alta.
Vierailija kirjoitti:
Hah, aiva niinku minä kännissä 🙈🙈
Ja mä en osaa tanssia, kännissä vain luulen niin 😂😂
Apua mulle tuli tää sama mieleen. Seuraavana päivänä aina hävettää kun muistaa, miten seksikkäästi sitä luuli tanssivansa... todellisuus sitten jotain aivan muuta.
Vierailija kirjoitti:
153-senttisestä naisesta ei saa seksikästä mitenkään. Kasva ainakin 12 senttiä niin katsotaan sitten.
Mikä naisia hiertää abreussa niin kauheasti? Sekö että osa miehistä pitää sitä seksynä?
Nolon näköistä. Yrittää olla seksikäs, mutta kun ei ole niin ei ole.