Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Abreu sätkii uudella instavideollaan :D?

Vierailija
28.04.2019 |

Siis miksi pitää yrittää tehdä jotain sellaista muka seksikästä, mikä ei selvästikään tule itseltä luonnostaan? Näyttää hassulta ja olisi parempi jättää naurettavat väkisin väännetyt tanssiliikkeet vain kokonaan pois lavalta ja keskittyä vaikkapa laulamiseen tai pitää liikkeet yksinkertaisina ja sellaisina jotka eivät vaadi notkeutta ja huikeaa kehon hallintaa. Tanssijat ovat tätä varten ja hekin harjoittelevat ja hiovat liikkeitä suurimman osan päivistään. Miksi tätä on niin vaikea tajuta?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolon näköistä. Yrittää olla seksikäs, mutta kun ei ole niin ei ole.

Vierailija
2/78 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
4/78 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei nuo tanssitaidot huimia ole nähnykkään, aika jäykän oloista liikehdintää.

Vierailija
5/78 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssiliikkeet lavalla, oli sitten artistin tai taustatanssijan tekemiä, on aina aivan uskomattoman noloa katsottavaa.

Vierailija
6/78 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs Abreu nyt touhuaa? Musiikkiura ainakin on kuopattu jo vuosia sitten. Vaikka tekis uuden levyn, niin kuka ostaa?! Parhaat levyt tuli vuosina 2007 - 2009. Sen jälkeen floppia toisen perään.

t. Entinen fani

Vierailija
7/78 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee lähinnä mieleen joku hullujenhuoneelta karannut, joka psykoosipäissään kuvittelee olevansa uusiseelantilainen rugbypelaaja ja esittää hakan Myllypuron metroasemalla.

Vierailija
8/78 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolon näköistä. Yrittää olla seksikäs, mutta kun ei ole niin ei ole.

En ole katsonut sitä miten vääntelehtii. On kuitenkin mun mielestä sexzy typy, panisin.

Vierailija
9/78 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei nuo tanssitaidot huimia ole nähnykkään, aika jäykän oloista liikehdintää.

Niin on, suosittelisin että keskittyisi kehittymään artistina jollain muulla tavalla. En tosin muutenkaan ymmärrä hänen imagoaan, että miksi pitää olla niin pikkutuhmaa ja seksikästä, kun on jotenkin noloa vain sellainen hänen kohdallaan. On kumminkin jo ikääkin sen verran että ei mikään teini-imago toimi. Mutta siis jotenkin tosi halvan vaikutelman antaa, enkä ymmärrä miksi.

Vierailija
10/78 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssiliikkeet lavalla, oli sitten artistin tai taustatanssijan tekemiä, on aina aivan uskomattoman noloa katsottavaa.

Erittäin paljon totta useimpien kohdalla.

Vierailija
11/78 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuosta ei saanut seksiä irti sitten millään..

Vierailija
12/78 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää erityisesti se liike, jossa yritetään kuopaista korvalla omaa olkapäätä. Se tuli muotiin tyttöbändien mukana kai siksi, että piti keksiä mahdollisimman helppoja koreografioita ryhmässä sätkittäväksi. Myötähäpeää.

Vierailija
13/78 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paskanjäykkä tuttu on alkanut twerkkaamaan ja jakaa Instassa niitä "perseenpyöritys"videoita... paitsi että hartiat ja lantio liikkuvat samaa liikerataa. Ainoa mikä niissä videoissa pyörii on sen pää kuin pöllöllä.

Aivan kauhea myötähäpeä, etenkin niistä pikkutuhmista tägeistä ...Edes viihdearvon takia en enää voi katsoa niitä. Julkinen profiili vielä.

Vierailija
14/78 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö toi lähentele jo kolmeakymppiä ja hytkyy kuin teinipissis ekalla junttilomatkallaan turistirysän kämäbaarissa.

Vierailija
15/78 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun paskanjäykkä tuttu on alkanut twerkkaamaan ja jakaa Instassa niitä "perseenpyöritys"videoita... paitsi että hartiat ja lantio liikkuvat samaa liikerataa. Ainoa mikä niissä videoissa pyörii on sen pää kuin pöllöllä.

Aivan kauhea myötähäpeä, etenkin niistä pikkutuhmista tägeistä ...Edes viihdearvon takia en enää voi katsoa niitä. Julkinen profiili vielä.

:DDDDDD kiitos nauruista. Melkoinen mielikuva. Hui.

Vierailija
16/78 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

153-senttisestä naisesta ei saa seksikästä mitenkään. Kasva ainakin 12 senttiä niin katsotaan sitten.

Vierailija
17/78 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, aiva niinku minä kännissä 🙈🙈

Ja mä en osaa tanssia, kännissä vain luulen niin 😂😂

Vierailija
18/78 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa että kyllä tuo nyt monellekin miehelle kelpaisi, joiden muikkelilta onnistuu korkeintaan sohvalla pyörähdys kun kaivetaan käpistintä kankun alta.

Vierailija
19/78 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, aiva niinku minä kännissä 🙈🙈

Ja mä en osaa tanssia, kännissä vain luulen niin 😂😂

Apua mulle tuli tää sama mieleen. Seuraavana päivänä aina hävettää kun muistaa, miten seksikkäästi sitä luuli tanssivansa... todellisuus sitten jotain aivan muuta.

Vierailija
20/78 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

153-senttisestä naisesta ei saa seksikästä mitenkään. Kasva ainakin 12 senttiä niin katsotaan sitten.

Mikä naisia hiertää abreussa niin kauheasti? Sekö että osa miehistä pitää sitä seksynä?