Miksi ihmiset ovat niin kateellisia raskaana oleville?
Huomatteko palstalaiset, että kun joku kertoo raskaudesta, niin ollaan heti lyttäämässä, haukkumassa ja ilkkumassa. Oletteko tosiaan niin pettyneneitä ja tyytymättömiä omaan elämään, että pitää surkeilla yrityksillä pönkittää omaa itsetuntoa. Äskenkin oli aloitus, missä joku kertoi olevansa raskaana, niin tuli järkyttäviä kommentteja. Niin, kertokaa minulle, mistä moinen käytös raskaana olevia kohtaan johtuu?
Kommentit (25)
Miten raskaudesta voi olla kateellinen ja kysyn sulta ap...
No hyi! Kerran olin raskaana enkä halua toiste. Rumahan isomahainen nainen on.
Vierailija kirjoitti:
Niin en tiedä, joku ongelma ainakin on, kun täytyy haukkua, lytätä ja pelotella raskaana olevaa. Eikai kukaan aiheuta pahaa mieltä toiselle normaalisti.
Mitä ihmettä höpiset?
Ei kukaan kateellinen ole, ehkä korkeintaan joku, joka haluaisi itse lapsen?
Ap on väärässä. Kukaan ei voisi olla kateellinen raskaana olevalle. Paitsi joku, joka elää ruusunpunaiset lasit silmillä.
Vierailija kirjoitti:
Tätä juuri tarkoitan. Tämmöisiä kommentteja. Tämäkin on puhdas kateellinen kommentti.
Ap
Ovat saaneet munaa ja voivat todistaa sen.
Kertokaa sitten mistä ilkeyly johtuu?
Ap
Siinä ketjussa joku eli tämän ketjun ap ei kestänyt sitä, että ihmiset kertoivat kokemuksistaan tästä elämästä, ja ne kokemukset eivät aina ole kauniita. Ap on lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä juuri tarkoitan. Tämmöisiä kommentteja. Tämäkin on puhdas kateellinen kommentti.
Ap
Ap tekee itsestään naurunalaisen. Joku vain kertoi kokemuksensa ja hänellä on siihen oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Siinä ketjussa joku eli tämän ketjun ap ei kestänyt sitä, että ihmiset kertoivat kokemuksistaan tästä elämästä, ja ne kokemukset eivät aina ole kauniita. Ap on lapsellinen.
Vaikka en itse edes pysty saamaan lapsia, niin ei tulisi mieleenkään sanoa jollekin ” sun lapsi voi kuolla” ” oot sekaisin hormoneista” Mikä saa ihmisen kommentoimaan toiselle näin ilkeästi ? Nämä eivät edelleenkään ole kokemuksia, vaan kiusaamista, pelottelua ja vähättelyä.
Katkerat kiltti miehet avautuu kun saa tietää että pippeli asioi pimpissä muttei omalla kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
🤣🤣🤣
Onko aloittaja jotenkin kipeä? Korvien välistä? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin en tiedä, joku ongelma ainakin on, kun täytyy haukkua, lytätä ja pelotella raskaana olevaa. Eikai kukaan aiheuta pahaa mieltä toiselle normaalisti.
Kerta et itsekään osaa perustella väiteitäsi,ni lopeta tämmönen paskanpuhuminen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap tekee itsestään naurunalaisen. Joku vain kertoi kokemuksensa ja hänellä on siihen oikeus.
Kukaan lapsen saanut nainen ei hauku itseään rumaksi ja isomahaiseksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko samaan tyyliin muissakin tapauksissa?
"Menen naimisiin, ihanaa!"
"Äläpä intoile. Kummin kaima meni naimisiin, mies jätti seuraavalla viikolla"
"Sain unelmieni työpaikan, ihanaa!"
"P*skaa se kuitenkin on ja potkut saat viikon sisään, näin kävi kummini enolle".
Käytös johtuu siitä kateellisuudesta.
Ööh... Onnittelen vaan 😁😁en ees ite halua olla raskaana. Varmaan raskasta aikaa. 😁Joskus oon kokeillut mahaa.
Monilla on epärealistiset luulot raskaudesta, synnytyksestä ja vauva-ajasta. Se aiheuttaa vain ongelmien pahenemista.
Itse asiassa en ole yhtään kateellinen, joten en osaa vastata.