Miksi ihmiset ovat niin kateellisia raskaana oleville?
Huomatteko palstalaiset, että kun joku kertoo raskaudesta, niin ollaan heti lyttäämässä, haukkumassa ja ilkkumassa. Oletteko tosiaan niin pettyneneitä ja tyytymättömiä omaan elämään, että pitää surkeilla yrityksillä pönkittää omaa itsetuntoa. Äskenkin oli aloitus, missä joku kertoi olevansa raskaana, niin tuli järkyttäviä kommentteja. Niin, kertokaa minulle, mistä moinen käytös raskaana olevia kohtaan johtuu?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi! Kerran olin raskaana enkä halua toiste. Rumahan isomahainen nainen on.
Tätä juuri tarkoitan. Tämmöisiä kommentteja. Tämäkin on puhdas kateellinen kommentti.
Ap
Ap tekee itsestään naurunalaisen. Joku vain kertoi kokemuksensa ja hänellä on siihen oikeus.
Kukaan lapsen saanut nainen ei hauku itseään rumaksi ja isomahaiseksi.
Ap
No minä voin sanoa, että en ollut kaunis. Pienenä ihmisenä olisin mahtunut pöydän alle seisomaan, mutta en selälleni.
Onneksi ei tarvinnutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi! Kerran olin raskaana enkä halua toiste. Rumahan isomahainen nainen on.
Tätä juuri tarkoitan. Tämmöisiä kommentteja. Tämäkin on puhdas kateellinen kommentti.
Ap
Ap tekee itsestään naurunalaisen. Joku vain kertoi kokemuksensa ja hänellä on siihen oikeus.
Kukaan lapsen saanut nainen ei hauku itseään rumaksi ja isomahaiseksi.
Ap
Tietenkin haukkuu. Jestas sentään, ap:lla ei edes ole lapsia. Kyllä täytyy sanoa, että näiden ketjujen perusteella äitiys todellakin kasvattaa.
Vierailija kirjoitti:
Monilla on epärealistiset luulot raskaudesta, synnytyksestä ja vauva-ajasta. Se aiheuttaa vain ongelmien pahenemista.
Siis millaiset luulot? En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Käytös johtuu siitä kateellisuudesta.
Kerropas nyt kaikille tarkasti, missä kommenteissa on kateellisuutta raskaana olevia kohtaan!
Niinkuin mitä? Lapseni syntymä on ehdottomasti parasta, mitä elämässäni on tapahtunut. Ja edelleenkään en vaihtaisi päivääkään lapsiperhe-elämästä, vaikka lapsi vetäisi minkälaisen uhmaraivarin tahansa.
Odotan jo, että aika on sopiva toisen lapsen saamiselle.