Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelaako teidän tyttäret videopelejä?

Vierailija
28.04.2019 |

Jos pelaa, niin minkälaisia pelejä ja millä alustalla?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/33 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärenä hakannu kaikkea CS:GOsta nykyään WoW:iin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juurikaan pelaa, peli-innostukset on jääneet lyhyiksi, pariin viikkoon. Tykkää enemmän koodaamisesta.

Vierailija
24/33 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

45v tyttäreni pelaa edelleen tietokoneella ja playstationilla seikkailu- ja toimintapelejä. Aloitti pelaamisen 80-luvulla jo. Itse pelaan strategiapelejä; verkkomoninpelejä tietokoneella ja tabletilla. Ikää 68. Aloitin aktiivipelaamisen vasta viisikymppisenä uudella vuosituhannella.

Vierailija
25/33 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaavat Wiillä esim,  Sports Resortia, tanssipelejä, Super Mariota, jne.

Vierailija
26/33 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pelaava tytär, 30v. Pelaan PC:llä. Suurin suosikkini on ollut Sims-pelisarja ekasta osastaan lähtien. Myös Age of Empires (1, 2 & 3) olivat mahtavia. Pelasin myös teininä Runescapea poikaystäväni kanssa (tätä nykyä hän on aviomieheni). Myöhemmin olen pelannut Skyrimiä, Witcher-pelisarjaa ja Black Desertiä.

Vierailija
27/33 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omaa itse lapsia, mutta itse pelasin aikoinaan PS1:llä ja PS2:lla, erityisesti Crash Bandicoot- Resident Evil- ja Tenchu-sarjoja.

Vieläkin niitä tulee pelattua, ja sen lisäksi pidän nykyisin myös mm. Uncharted- ja Onimusha-sarjoista.

Vierailija
28/33 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
29/33 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyttäreni on jo aikuistunut mutta lapsena pelasi esimerkiksi Crashia, Sly Cooper pelejä, Spyroa. Teininä muistaakseni Minecraftia ja ammuntapelejä kuten Call Of Dutyjä, joita nykyäänkin pelaa.

Nuorena äitinä tuli itsekkin pelattua noita kaikenmaailman tasohyppelypelejä lasten kanssa ja hankittiin se uudelleen tehty Crash Bandicoot pleikka neloselle.

Vierailija
30/33 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana tyttäreni ei peleistä ollut juurikaan innostunut, mutta suunnilleen pari vuotta sitten hän innostui kokeilemaan Little Big Planetia ja Zeldoja (minun ja miehen kehoittamana), joihin tykästyi kovasti. Sen jälkeen on niitä pelaillut. Action-peleistä ei ole vielä ollut kovinkaan kiinnostunut, mitä nyt kerran kokeili jotain vanhempaa Doomia ja Devil May Crytä, mutta sanoi, ettei ne tässä vaiheessa juurikaan innosta, ja että tutustuu niihin joskus myöhemmin enemmän. Silent Hill 3:stakin kokeili viime syksynä, mutta sanoi, ettei vielä tässä vaiheessa uskalla pelata mitään kauhua sisältäviä pelejä. Toistaiseksi pitäytyy siis noissa tasohypppelyissä.

Tytär nyt 16-vuotias.

Itse pelaillaan miehen kanssa toisinaan jotain action-pelejä.

Vierailija
31/33 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vain pojat pelaavat, minkä ritsalla ampumiselta ja sammakonpoikasten pyydystämiseltä ehtivät. Tytöt harrastavat ristipistotöitä ja kaunokirjoitusta, joskus pitävät teekutsuja ja muuta tytöille sopivaa.

Vierailija
32/33 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myöskin yksi pelaava tytär. Lapsena pelailin Pokémon Rubya, Lego Star Warsia ja jotain ihmeperhe peliä suurella innolla. Sittemmin peli into vähän laantui, mutta syttyi uudelleen kun tutustuin nykyiseen poikaystävääni, joka _rakastaa_ pelejä.

Nykyään pelaan vähän kaikkea CoD:eista Overcookediin vähintäänkin viikoittain.

Vierailija
33/33 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.