Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka nopeasti rakastuitte nykyiseen kumppaniinne?

Vierailija
28.04.2019 |

Kuinka kauan teillä keskimäärin on kestänyt rakastua uudessa suhteessa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin piirtein 3kuukautta on kestänyt minulla ne pari kertaa kun olen elämässäni rakastunut..

Vierailija
2/20 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ensimmäisenä yönä kun käperryin rinnan päälle kuuntelemaan sydämen sykettä ja se tykytti samalla temmolla kun Pink Flydin biisissä.

Tuntui vaan heti, että siinä on koti ja siihen jään :)

Nyt 3v yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes aloittaisi suhdetta, jollen olisi rakastunut. Ja rakastun heti tutustuessa tai en ollenkaan. Kyllä sen omansa tunnistaa.

T: kahdesti rakastunut ja jälkimmäisen kanssa naimisissa.

Vierailija
4/20 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Miehen ei pitänyt pyytää mua tanssimaan, mun ei pitänyt pyytää häntä luokseni yöksi. Ei pitänyt tarjota kahvia, pyytää lounaalle, jäämään illaksi, ainiaaksi. Varmaan rakastuminen tapahtui jossain aamulla kun tajusin tuntemattoman miehen tiskaavan edellispäivän tiskejäni. Nyt naimisissa 12v, kolme lasta.

Vierailija
5/20 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin ensisilmäyksellä. Oli kivaa yhdessä. Parin kuukauden päästä tajusin, että nyt tämän saisin, että mitähän kannattaisi tehdä. Kyllä mä olen edelleen kiintynyt siihen 30 v myöhemminkin. En nyt tiedä oliko siinä sitten sen ihmeellisempää rakastumista.

Vierailija
6/20 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juteltiin puhelimessa ensin muutama kuukausi ennenkuin tavattiin, rakastuin n. puolitoista kuukautta ensitapaamisesta. Piti saada seksi sujumaan ensin ennenkuin tuli suurempia tunteita.

Vierailija
7/20 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea aihe keskusteltavaksi, kun jokainen ymmärtää sanan omalla tavallaan. Esim. tuo joka kertoi rakastuvansa joko heti tai ei ollenkaan. Itse en jatkaisi tutustumista, ellen olisi alusta alkaen kiinnostunut, jota voi pitää myös jonkin asteisena ihastumisena. Missä vaiheessa se sitten muuttuu rakastumiseksi ja milloin rakastuminen rakastamiseksi, sitä en osaa edes määritellä.

Vierailija
8/20 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostun oitis ensitapaamisella, rakastumiseksi se syveni parin vuoden päästä. Seurustelemaan aloimme vasta vuoden rakkaushuumani jälkeen.

Vierailija
9/20 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastun aika pian, ehkä 5-10 tapaamiskerran jälkeen. Rakkaudeksi rakastuminen soljuu tuosta sitten pikkuhiljaa edeten. Rakastan sinua - olen sanonut aiemmin muutaman kuukauden tai puolen vuoden seurustelun jälkeen.

Vierailija
10/20 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea aihe keskusteltavaksi, kun jokainen ymmärtää sanan omalla tavallaan. Esim. tuo joka kertoi rakastuvansa joko heti tai ei ollenkaan. Itse en jatkaisi tutustumista, ellen olisi alusta alkaen kiinnostunut, jota voi pitää myös jonkin asteisena ihastumisena. Missä vaiheessa se sitten muuttuu rakastumiseksi ja milloin rakastuminen rakastamiseksi, sitä en osaa edes määritellä.

Ei, kyllä tarkoitin nimenomaan rakastumista. Kiinnostavia ihmisiä on vaikka kuinka paljon, mutta rakastuminen on ihan eri asia.

Itse en ole koskaan edes käynyt läpi mitään deittailuprosesseja, vaan tutustuin näihin kahteen rakkauteeni muun elämän ohella ja veivät jalat alta. Toki joitain kiinnostavia tyyppejä kohtasin paljonkin ja pieniä ihastuksiakin oli ennen näitä, mutta heitä en alkanut edes tapailla, koska tunteet eivät olleet riittäviä.

Eli ei ole kyse mistään diskurssista nyt.

Vierailija
11/20 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan rakastunut, eivät kaikki vain osaa sitä taitoa.

Vierailija
12/20 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livija kirjoitti:

Seurustelemaan aloimme vasta vuoden rakkaushuumani jälkeen.

Mitä te siihen asti teitte?

Vierailija
13/20 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Tavattiin muutaman vuoden ikäisenä leikkipuistossa, leikittiin aina silloin tällöin yhdessä ja käytiin toistemme kontona leikkimässä. Teini-iässä kuljettiin koulumatkat yhdessä, sitten alettiin sekstailla yhdessä. Lukiossa oltiin jo vakipari. Opiskelut veivät eri paikkakunnille ja tiet erosivat. Olimme niin sopineetkin että siihen asti jatketaan ja katsotaan sitten miten käy. Molemmat löysivät opiskelupaikkakunnilta uudet kumppanit, joiden kanssa perustettiin perhe. Sitten yhtenä viikonloppuna satuimme molemmat kotikaupunkimme ravintolaan käymään, toinen oli jo eronnut ja toinenkin oli sitä puolisonsa kanssa miettinyt. Se oli sitten menoa saman tien. Nyt asumme ja työskentelemme molemmat entisessä kotikaupungissamme ja lapset saatiin mukaamme. Mukavampaa täällä pienemmissä kaupungeissa lasten kanssa kuin pääkaupunkiseudulla tai Tampereella. En todellakaan osaa sanoa että milloin olemme rakastuneet mutta rakkautta tämä on. Suosittelen muillekin silloin tällöin pistäytymistä kotikaupungin tai entisen kotikaupungin ravintoloissa jos kumppania ei ole vielä löytynyt tai ero ajankohtainen. Vanha ja tuttu joskus parempaa kuin uusi. 

Vierailija
14/20 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä tarkoitin nimenomaan rakastumista. Kiinnostavia ihmisiä on vaikka kuinka paljon, mutta rakastuminen on ihan eri asia.

Itse en ole koskaan edes käynyt läpi mitään deittailuprosesseja, vaan tutustuin näihin kahteen rakkauteeni muun elämän ohella ja veivät jalat alta. Toki joitain kiinnostavia tyyppejä kohtasin paljonkin ja pieniä ihastuksiakin oli ennen näitä, mutta heitä en alkanut edes tapailla, koska tunteet eivät olleet riittäviä.

Eli ei ole kyse mistään diskurssista nyt.

Ok, sinä olet Suomen ainoa oikea asiantuntija siinä, mikä tunne on kiinnostusta, mikä ihastusta ja mikä rakastumista, ja sinä yksin osaat ne välittömästi erottaa toisistaan kokonaisen kahden rakastumisen perusteella. Sopii minulle.

Vierailija
15/20 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein muista enää. Siitä tulee tänä syksynä kuluneeksi 30 vuotta. Ennen joulua olin kyllä jo rakastunut. 

Vierailija
16/20 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen yö mieheni kanssa. Oli juurikin sellanen olo kuin olisi kotona. Että olisi löytänyt sen valtavan puuttuvan osan elämästä.

Vierailija
17/20 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla viikolla tiesin, että nyt on löytynyt jotain todella erityistä, rakastuin ja rakastan edelleen 9vuoden päästä.

Vierailija
18/20 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, mielestäni en kokenut mitään suurta alkuhuumaa ainakaan. Aloimme seurustella kun olin 18-vuotias ja tykkäsin miehestäni kyllä heti. Kahden vuoden jälkeen tajusin että rakastan häntä ja pystyin sanomaankin sen ilman että ahdisti. Nyt oltu yhdessä 15 vuotta.

Vierailija
19/20 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama viikko siinä meni.  Tavattiin tilanteessa, kun olin lopen kyllästynyt miehiin ja halusin olla sinkku.

Sit vahingossa tavattiin keran ja piti olla hetken sutinaa eli vain seksiä.

t. 23v yhdessä

Vierailija
20/20 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensivilkaisusta halusin miestä hirveästi. Seuraavien kuukausien aikana ihastuin. Vuoden seurustelun päästä vasta tajusin olevani vakavammin rakastunut.