Pelaako teidän tyttäret videopelejä?
Jos pelaa, niin minkälaisia pelejä ja millä alustalla?
Kommentit (33)
Kyllä pelaavat, enimmäkseen wiillä ja switchillä.
Juu, PS3, PS4 ja PC (Wii jäänyt pois).
Nyt koukuttunut fortniteen.
Oma tyttäreni (aikuinen jo) pelailee kyllä jotain PS4:llä, mutta en tarkalleen tiedä mitä pelaillee.
Itseltäni on myös oma PS4, jolla pelailen esim. Tomb Raidereita ja Assassins Creedejä.
Sohva-alustalla pelailee, joskus tuolialustallakin.
Meidän 11-vuotias pelaa erilaisia konsoli- ja tietokonepelejä, lemppareita erityisesti Super Mariot ja Minecraft.
SIMSsiä. Nyt taitaa pelata emulaattorin kautta Macillä, ennen peeceellä.
iPhonella Farmvilleä.
Sit jotain sanaristikkopeliä iPhonella, toisia vastaan.
Tytärtä ei ole, mutta itse pelaan, 33-vuotias nainen Peleillä on paljonkin annettavaa jos niille antaa mahdollisuuden.
13 v tyttö pelaa ps4:lla ja pc:llä. Sims, Tomb Raiderit, GTA, Red Dead Redemption 2 ja Goat Simulator varmaan eniten pelatut.
Minä olen se pelaava tytär :D Lapsena pelasin tietokoneella Simsiä (2) ja heppapelejä, Nintendo DS:lle oli myös monia pelejä. Nyt parikymppisenä pelaan enimmäkseen PS4:llä (mm. Red dead redemption 2), mutta on mulla myös Sims 4 tietokoneelle. Sitä pelaan tosin harvoin.
Videopelit ei oo tytöille kun pelkkää räiskintää ja taisteluita!
Pojat pelaa 24/7,tytärtä ei ole koskaan kiinnostanut. Tyttärellä on kiireinen IR elämä harrastuksineen. Itselläni työ ja perhe haittaa pelaamista. Löytyy Playstation 3 & 4, xbox one kinect, xbox360 kinect, peli-pc ja muutama käsikonsoli. Nykyisin toki pelaan kännykälläkin
Vierailija kirjoitti:
Jaa, Itse ainakin tunnen useammankin naispuolisen pelaajan, jotka pelaavat mm. fps-pelejä.
Tuo on niin kuollut ajatus, että toimintaa sisältäviä pelejä pelaisi vain teinipojat ja aikuiset miehet.
Itse pelasin pienenä simsiä pcllä, ps2:lla GTA 3 ja sen lisäreitä, tekken 4, ssx... Myöhemmällä iällä olen pelannut konsoleilla HALO - pelisarjaa, GTA 5, borderlandseja sekä pc:lla WoWia...
T. N25
Mä olin pelaava tytär ja oma tytärkin pelaa nyt.
PS4, PC, puhelin, tabletti..
Pelaavat, suosikkinaan pitävät Zelda-pelejä. Ja pelasin nuorena aikuisena itsekin paljon, varsinkin pleikkarilla ja Segalla.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ovat sitten niitä "tyttöjen pelejä"? Ja muutenkin taidat tuntea peliteollisuuden huonosti, jos luulet, että kaikki ovat vain räiskintää ja taistelemista.
Jep, action ja roolipelejä enimmäkseen esim. Assassin’s Creed, Witcher, Dark Souls. Moninpeleistä eivät välitä ollenkaan vaan tykkäävät uppoutua peleissä virtuaali fantasiamaailmoihin joissa ei muita ihmispelaajia.
Laitteistona aika huippu PC ja Oculus Rift virtuaalilasit. Itse myös pelaan, olen 44 v nainen ja ammatiltani koodari. Minä tykkään purkaa paineita räiskimällä vihollisia first Person shooter tyyppisissä peleissä.
Joo, PC:llä enimmäkseen. Myös Nintendo Wii löytyy.