Kyllä raskaus on ihanaa aikaa- En voisi olla onnellisempi
Ihanaa, kun voi olla onnellinen tiedostaen, että 3 kuukauden päästä saamme rakkaan tyttömme maailmaan.
Olen kiitollinen tästä asiasta. En uskonut koskaan, että raskausaika voisi tuntua näin upealta ja onnelliselta. En tiedä mitään näin ihanaa asiaa.
Toinen ihana asia on se, että on hyvä ja rakastava mies vierellä 😊 olen iloinen , että elämässäni on asiat näin hyvin.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en voi ymmärtää, miksi olette ap:lle ilkeitä. Ettekö ymmärrä, että harrastatte nettikiusaamista, joka on selvä rikos?
Todella outo kommentti. Ihmiset ovat kertoneet vain laidasta laitaan omia tuntemuksiaan ja kokemuksiaan. Eiköhän nettipalstalla sellainen ole juuri sitä, mitä odotetaan.
Ainakin 14 kommenttia sisältää pelottelua. Joo, ihan varmasti kaikki kokenut vain negatiivistä.
Ne, jotka ovat kokeneet, kirjoittavat siitä tänne. Otapa ne ruusunpunaiset lasit silmiltäsi.
” Lapses voi olla sairas” ” tuu sit sanoon ku oot synnyttänyt”
Tämä on ihan selvää nettikiusaamista
Täällä oli myös kommentti ” Tuu kertoon uudelleen ku hormonis on tasaantunut” ihan puhdasta ilkeylyähän tuo on. Ei nämä kommentit ole omia kokemuksia, vaan ilkeylyä, pelottelua ja negatiivisuuden viljelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en voi ymmärtää, miksi olette ap:lle ilkeitä. Ettekö ymmärrä, että harrastatte nettikiusaamista, joka on selvä rikos?
Todella outo kommentti. Ihmiset ovat kertoneet vain laidasta laitaan omia tuntemuksiaan ja kokemuksiaan. Eiköhän nettipalstalla sellainen ole juuri sitä, mitä odotetaan.
Ainakin 14 kommenttia sisältää pelottelua. Joo, ihan varmasti kaikki kokenut vain negatiivistä.
Ne, jotka ovat kokeneet, kirjoittavat siitä tänne. Otapa ne ruusunpunaiset lasit silmiltäsi.
Tämä on ihan selvää nettikiusaamistaYhä edelleen, ihmiset kertovat kokemuksistaan. Jos on pumpulissa kasvanut, ei kestä sellaista.
Miten se on oma kokemus, jos sanoo ap: lle, että ” sun lapses voi olla sairas” ” sun lapses voi kuolla” ” tuu uudelleen tänne ku hormoonis on tasaantunut” Miten nämä ovat omia kokemuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan selvää nettikiusaamistaTäällä oli myös kommentti ” Tuu kertoon uudelleen ku hormonis on tasaantunut” ihan puhdasta ilkeylyähän tuo on. Ei nämä kommentit ole omia kokemuksia, vaan ilkeylyä, pelottelua ja negatiivisuuden viljelyä.
Vanhat ihmiset kautta aikain ovat puhuneet noin. Miten pumpulissa jotkut ovat kasvaneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan selvää nettikiusaamistaYhä edelleen, ihmiset kertovat kokemuksistaan. Jos on pumpulissa kasvanut, ei kestä sellaista.
Ehkä osa, mutta osa kommenteista on kyllä täyttä pelottelua ja kateellisuutta ap:tä kohtaan.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä osa, mutta osa kommenteista on kyllä täyttä pelottelua ja kateellisuutta ap:tä kohtaan.
Eri
Ja vielä kateellisuuttakin? Missä sellaista näkyy?
Kuinka paljon te äidit olette muuten ostaneet vauvanvaatteita ? :) oon ostanut paljon uutta, mutta osa on myös kirpputorilta, jotka ovat todella hyväkuntoisia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon te äidit olette muuten ostaneet vauvanvaatteita ? :) oon ostanut paljon uutta, mutta osa on myös kirpputorilta, jotka ovat todella hyväkuntoisia.
Ap
Minä säästin esikoisen joitakin hyviä vaatteita mutta silti tullut ostettua paljon uutta. Eka poika jo 4v. Ja tämä toinen poitsu syntyy ens kuussa :)
Mies oli ostanut vauvalle vielä leluja. 😍 Löydettiin kivat vaunutkin, vaikka oli kyllä aika hintavat.
Ap
Hyvä jos tykkäät näyttää sammakolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Kateellisuutta?!!! Ei ole todellista! Jos nyt kävisi vahinko niin tekisin ilman muuta abortin. Toki vahinko EI käy.
Mun luonani käy - ihan sovitusti - mies, jonka vaimo on raskaana 😉
Onko tämä joku suomalainen kultturiperimä, että on ilkeiltävä toiselle, joka uskaltaa ääneen sanoa olevansa onnellinen jostain asiasta. Olemmeko me suomalaiset niin katkeria, että on pakko heti pelotella toista, ettei varmasti kukaan uskalla koskaan olla huoleton ja onnellinen? Ja voi hyvät hyssykät, jos sen vielä toisille näyttää, niin eiköhän heti haukuta tyhmäksi ja naiiviksi ja vakuutella, että kyllä se onni murheeksi muuttuu.
Onnea AP, ihana kuulla, että raskautesi menee hyvin ja olet luottavaisin mielin. Kaikki menee varmasti hyvin.
Sairas keskustelukulttuuri tällä palstalla.
Jos vuosien lapsettomuushoidoista jotain olen oppinut niin sen, ettei edes pessimismillä voi suojata itseään pettymyksiltä tai epäonnelta. Ei se katastrofiajattelu auta oikeasti mitään.
Hyi helevetti miten negatiivisia ja suoraan sanoen víttumaisia kommentteja porukka pistää. Mun puolesta kaikkea onnea ja toivottavasti tulee terve lapsi!
Terveisin vela.
Ei oo todellista! En oo eläissäni törmännyt näin kateellisiin, pahaa toivoviin ja ilkeisiin ihmisiin. Ihanaa, että ap on edes noin hyvä itsetunto, ettei näytä välittävän ilkeistä kommenteista . Kaikkea hyvää hänelle ❤️
Vierailija kirjoitti:
Hyi helevetti miten negatiivisia ja suoraan sanoen víttumaisia kommentteja porukka pistää. Mun puolesta kaikkea onnea ja toivottavasti tulee terve lapsi!
Terveisin vela.
Järkyttävää luettavaa! Mistähän moinen paha olo johtuu heillä? Toki useiden perusluonne on ilkeä varmasti myös.
Yhä edelleen, ihmiset kertovat kokemuksistaan. Jos on pumpulissa kasvanut, ei kestä sellaista.