Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä raskaus on ihanaa aikaa- En voisi olla onnellisempi

Vierailija
28.04.2019 |

Ihanaa, kun voi olla onnellinen tiedostaen, että 3 kuukauden päästä saamme rakkaan tyttömme maailmaan.
Olen kiitollinen tästä asiasta. En uskonut koskaan, että raskausaika voisi tuntua näin upealta ja onnelliselta. En tiedä mitään näin ihanaa asiaa.
Toinen ihana asia on se, että on hyvä ja rakastava mies vierellä 😊 olen iloinen , että elämässäni on asiat näin hyvin.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää tuollaista. Että raskaana ollessa keskittyy raskauteen tuolla tavalla. Silloin pitäisi keskittyä työntekoon, tehdä niin paljon kuin ikinä voi. Raskaus on täysin sivuseikka. Hyvä, että on asiat hyvin, mutta niinhän niiden pitääkin olla, jos on raskaaksi hankkiutunut.

Raskaana olemisessa ei ole mitään ihmeellistä, on vain sama oma itsensä, jolla on pallo mahan kohdalla. Ei mitään muuta eroa.

Vierailija
2/37 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö yhtään pelkää, että lapselle sattuu jotakin ennen syntymäänsä tai synnyksessä? Toki voi sattua mitä vaan synnytyksen jälkeenkin, että sikäli on turha pelätä kun ei sille mitään voi. Itse olen siis myös raskaana enkä osaa olla noin huoleton. Hienoa, jos sinä osaat, koska turhaahan se on ennakkoon pelätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä voi edes tietää, onko se terve tai onko se erityislapsi.

Vierailija
4/37 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän muuta mieltäsi kun joudut heräämään sen 10-15 kertaa yössä

Vierailija
5/37 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että elämän kaikki aiemmat murheet tuntuvat täysin mitättömiltä. Kun toivoo jotain ja sen saa, niin ei voi olla kuin tyytyväinen ❤️

Vierailija
6/37 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Ihanan kannustavia kommentteja täällä.

Vierailija
7/37 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule takaisin synnytyksen jälkeen kun hormonisi heittävät kuperkeikkaa. Univaje jatkuu parikin vuotta ja miehellä on pinna yhtä kireällä kuin sinulla.

Vierailija
8/37 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä voi edes tietää, onko se terve tai onko se erityislapsi.[/quote

Erityislapsestakin saa olla onnellinen ihan yhtälailla.

Vierailija
9/37 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garfunkel and Oates on tehnyt loistavan biisin aiheesta!

Suosittelen ihan kaikille!

Vierailija
10/37 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas kyllä taattua av:ta nämä vastaukset...

Onnea! Itsekin jo odotan aikaa, kun saa alkaa tosissaan harkitsemaan toista lasta. Raskausaika on rankka, mutta kyllä sitäkin välillä kaiholla muistelen.

Vierailija
11/37 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä voi edes tietää, onko se terve tai onko se erityislapsi.[/quote

Erityislapsestakin saa olla onnellinen ihan yhtälailla.

Tietenkin, mutta elämästä tulee tulee todella vaivalloista eikä lapsi lähde kotoa ehkä koskaan. Käytäntö tulee vastaan.

Vierailija
12/37 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap! Nauti vain hyvillä mielin. Murehtia kerkee kyllä sitten kun/jos sen aika on. Ei kaikkeen voi varautua pitämällä onnea hiljaisena, vaan iloa saa myös tankata. Sitäpaitsi onnellinen odottaja takaa, että vauva ei kellu stressihormoneissa.

Vierailija
13/37 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuleta sitten jos synnytät terveen elävän vauvan ja selviät itsekin hengissä.

Kaverini vauva kuoli kohtuun taximatkalla synnytyslaitokselle. Joten hän synnytti vainajan. Siihen asti kaikki oli mennyt normaalisti.

Tosin trollilta tämäkin avaus haisee

Ei kukaan ole noin tyhmä.

Vierailija
14/37 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on hienoa, että mies on niin vahvasti tukena . Oli ihanaa, että rakenneultrassa kaikki oli niin hyvin, kun voi vain olla.

Vauvan kaikki tarpeellinen tavara on myös tullut hankittua. Nimi pitäisi vielä miettiä 😊

Vierailija
15/37 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etköhän muuta mieltäsi kun joudut heräämään sen 10-15 kertaa yössä

Mulla on muutaman kuukauden ikäinen lapsi. Hän herää - ja on koko ajan herännyt - 1-3 kertaa yössä. Kavrin lapsi nukkui synnäriltä asti täysiä öitä.

Olen pahoillani, että sulla on noin rankkaa, mutta kaikilla ei ole.

Vierailija
16/37 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi ymmärtää, miksi olette ap:lle ilkeitä. Ettekö ymmärrä, että harrastatte nettikiusaamista, joka on selvä rikos?

Vierailija
17/37 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en voi ymmärtää, miksi olette ap:lle ilkeitä. Ettekö ymmärrä, että harrastatte nettikiusaamista, joka on selvä rikos?

Todella outo kommentti. Ihmiset ovat kertoneet vain laidasta laitaan omia tuntemuksiaan ja kokemuksiaan. Eiköhän nettipalstalla sellainen ole juuri sitä, mitä odotetaan.

Vierailija
18/37 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella outo kommentti. Ihmiset ovat kertoneet vain laidasta laitaan omia tuntemuksiaan ja kokemuksiaan. Eiköhän nettipalstalla sellainen ole juuri sitä, mitä odotetaan.

Ainakin 14 kommenttia sisältää pelottelua. Joo, ihan varmasti kaikki kokenut vain negatiivistä.

Vierailija
19/37 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin 14 kommenttia sisältää pelottelua. Joo, ihan varmasti kaikki kokenut vain negatiivistä.

Ne, jotka ovat kokeneet, kirjoittavat siitä tänne. Otapa ne ruusunpunaiset lasit silmiltäsi.

Vierailija
20/37 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne, jotka ovat kokeneet, kirjoittavat siitä tänne. Otapa ne ruusunpunaiset lasit silmiltäsi.

” Lapses voi olla sairas” ” tuu sit sanoon ku oot synnyttänyt”

Tämä on ihan selvää nettikiusaamista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan