Nöyryyttävimmät tindertreffit
Onko muita,kenen treffikumppani on käyttäytynyt loukkaavasti sinua kohtaan? Sanonut pahasti tai ilkeästi,tai käytöksellään aiheuttanut sen, että sinulle on oikeasti tullut paha mieli treffeillä ja paska fiilis vielä niiden jälkeenkin? Minulle kävi niin.Tässä minun tarinani:
Juttelin tämän miehen kanssa Tinderissä päivittäin, ehkä noin kahden viikon ajan, kunnes sovimme tapaamisen. Itse en ollut kovin innokas alunperin näkemään niin nopeasti,eikä minulla juuri ole aikaisempaa kokemusta treffailusta.
Mies vaati ja maanitteli kovasti,että haluaa ehdottomasti nähdä minut. Painotti,ettei ole etsimässä mitään yhdenillan juttua,ne ajat on ohi. Hän treffailee tositarkoituksella.
Sovimme treffit perjantaille,että hän hakee minut, menemme hänen luokseen syömään ja istumaan iltaa.Joisimme muutamat oluet ja ehkä kävisimme hänen lähipubissaan muutamilla. Kerroin heti,etten harrasta seksiä tuntemattomien kanssa, hänelle se oli ok. Halusi vain nähdä minut ja viettää kivan illan kanssani.Suostuin sitten tapaamaan hänet. Mies varmisteli viellä,että kai sovitusta pidetään sitten kiinni, hän ei pidä siitä että perutaan viime tipassa. No, treffipäivä koitti.
Mies oli komea ja vastasi samaa kuin kuvissa.
Haki minut paikkakunnalleen sovitusti ja söimme sekä joimme muutamat hänen luonaan.
No heti kun pääsimme hänen kämpilleen täräytti ensimmäisenä että "Kai sinä ymmärrät ettei tästä sitten synny yhtään mitään vakavaa?"
Häkellyin täysin tästä. Emmehän edes tunteneet vielä kunnolla ja hän oli jo täysin tyrmännyt minut. Kehui kuitenkin kauniiksi ja että olen ihan hänen makuunsa. Siinä tajusin heti,että hän etsikin vain pelkkää panoa sille illalle.
Muutenkin hän paljastui täydeksi ylimieliseksi idiootiksi keskustelun lomassa. Kehui pettäneensä lastensa äitiä ainakin yli 50 naisen kanssa silloin kun olivat olleet naimisissa.. Kehui ex tyttöystäviään sekä säätöjään, mm. siitä kuka kiihottui mistäkin. Hyi. Lisäksi hän leuhki rahoillaan, omaisuudellaan sekä autoillaan. Tajusin,ettemme olleet ollenkaan samalla aaltopituudella hänen kanssaan.. Hän ei kysellyt minusta juuri mitään, vaikka viesteissä painotti että haluaa tutustua minuun kunnolla.
Hän sitten ehdotti,että menisimme lähipubiin juomaan muutamat. Suostuin. Jatkoa kommentteihin kun tarina niin pitkä:
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Miltä vuodelta tämä kokemus oli? Hieman muunneltu tarina jostain -80-90-luvuilta, koska tietääkseni tupakkakoppeja ei enää aikoihin ole ollut missään kuppilassa/ravintolassa. Ulos joutuu menemään röökille. Muutenkin vaikutti 50+ -vuotiaan pullean, punaisen kananpersetukan omaavan tuotokselta, päätellen huonosta kirjoitustaidosta.
Mutta siis kuten sanottu, tarinan opetus, treffit aina julkiselle paikalle.
Millä tavalla ikä, pulleus ja hiukset vaikuttavat kirjoitustaitoihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä vuodelta tämä kokemus oli? Hieman muunneltu tarina jostain -80-90-luvuilta, koska tietääkseni tupakkakoppeja ei enää aikoihin ole ollut missään kuppilassa/ravintolassa. Ulos joutuu menemään röökille. Muutenkin vaikutti 50+ -vuotiaan pullean, punaisen kananpersetukan omaavan tuotokselta, päätellen huonosta kirjoitustaidosta.
Mutta siis kuten sanottu, tarinan opetus, treffit aina julkiselle paikalle.
Kyllä tupakkakoppeja on edelleen olemassa. Harva ravintola sellaista hankkii, koska remontti tulee niin kalliiksi, mutta muutamista sellainen löytyy. T. Ravintolatyöntekijä
Röökikoppi ei ole edes mikään harvinaisuus. Kyllä semmonen löytyy useammasta kuin "muutamasta" kuppilasta. T. Baarimestari
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt ei ole mikään ensitreffikokemus, mutta olin muutaman kerran tapaillut yhtä miestä ja sitten jäin hänen luokseen yöksi yhtenä iltana. Hän haki minut kotoani luokseen viettämään iltaa ja kun oltiin käymässä nukkumaan niin jostakin keskustelunaiheesta olin eri mieltä ja yhtäkkiä äijän käytös alkoi muuttua, mitä todella kummastelin, sillä mitään riitaa ei ollut, ilmaisin vain eriävän mielipiteeni ja yhtäkkiä oli kuin toinen ihminen. Huusi että haluatko v*ttu että heitän sut pihalle täältä ja muuta meuhkaamista. Pelästyin ihan todella ja koska ei mulla olisi ollut mitään kyytiä pois hänen kämpältään niin siinä sitten koitin vaan myötäillä ja itku kurkussa kävin nukkumaan. No seuraavana aamuna oli ihan niinkuin mitään ei olisi tapahtunut ja heitti minut kotiini. Jäi sen verran friikki fiilis koko äijästä, että laitoin sitten myöhemmin viestiä, että en usko tästä tulevan mitään jne. Tähän sitte ukko raivosi miten en koskaan tule löytämään ketään parempaa tai ylipäätään ketään.
Hyi.
Miten uskalsit jäädä? Olisin lähtenyt heti. Aina pitää varata rahaa ettei ole riippuvainen (hulluista) miehistä!
Mä kävin kaksilla treffeillä yhden jyväskyläläisen ikitinderöijän kanssa. Mattinykäsmäinen tapaus, vaikka olikin alle 40v. Tinderöi toisten naisten kanssa toisilla treffeillä, käytti liikaa päihteitä ja oli tosi törppö. Soittelee edelleen joskus jurrissa. En ole estänyt kun on harmiton. Mutta yksi varma neuvo naisille: jos mies on ollut Tinderissä yli kaksi vuotta, älkää tavatko. Siellä ei yksikään hyvä mies niin kauaa kestä. Tää Jyväskylän paroni oli ollut siellä seittemän vuotta ja seurustellut elämässään kerran. Ikää lähemmäs 40 kuin 30.