Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nöyryyttävimmät tindertreffit

tindertreffit
28.04.2019 |

Onko muita,kenen treffikumppani on käyttäytynyt loukkaavasti sinua kohtaan? Sanonut pahasti tai ilkeästi,tai käytöksellään aiheuttanut sen, että sinulle on oikeasti tullut paha mieli treffeillä ja paska fiilis vielä niiden jälkeenkin? Minulle kävi niin.Tässä minun tarinani:
Juttelin tämän miehen kanssa Tinderissä päivittäin, ehkä noin kahden viikon ajan, kunnes sovimme tapaamisen. Itse en ollut kovin innokas alunperin näkemään niin nopeasti,eikä minulla juuri ole aikaisempaa kokemusta treffailusta.
Mies vaati ja maanitteli kovasti,että haluaa ehdottomasti nähdä minut. Painotti,ettei ole etsimässä mitään yhdenillan juttua,ne ajat on ohi. Hän treffailee tositarkoituksella.
Sovimme treffit perjantaille,että hän hakee minut, menemme hänen luokseen syömään ja istumaan iltaa.Joisimme muutamat oluet ja ehkä kävisimme hänen lähipubissaan muutamilla. Kerroin heti,etten harrasta seksiä tuntemattomien kanssa, hänelle se oli ok. Halusi vain nähdä minut ja viettää kivan illan kanssani.Suostuin sitten tapaamaan hänet. Mies varmisteli viellä,että kai sovitusta pidetään sitten kiinni, hän ei pidä siitä että perutaan viime tipassa. No, treffipäivä koitti.
Mies oli komea ja vastasi samaa kuin kuvissa.
Haki minut paikkakunnalleen sovitusti ja söimme sekä joimme muutamat hänen luonaan.
No heti kun pääsimme hänen kämpilleen täräytti ensimmäisenä että "Kai sinä ymmärrät ettei tästä sitten synny yhtään mitään vakavaa?"
Häkellyin täysin tästä. Emmehän edes tunteneet vielä kunnolla ja hän oli jo täysin tyrmännyt minut. Kehui kuitenkin kauniiksi ja että olen ihan hänen makuunsa. Siinä tajusin heti,että hän etsikin vain pelkkää panoa sille illalle.
Muutenkin hän paljastui täydeksi ylimieliseksi idiootiksi keskustelun lomassa. Kehui pettäneensä lastensa äitiä ainakin yli 50 naisen kanssa silloin kun olivat olleet naimisissa.. Kehui ex tyttöystäviään sekä säätöjään, mm. siitä kuka kiihottui mistäkin. Hyi. Lisäksi hän leuhki rahoillaan, omaisuudellaan sekä autoillaan. Tajusin,ettemme olleet ollenkaan samalla aaltopituudella hänen kanssaan.. Hän ei kysellyt minusta juuri mitään, vaikka viesteissä painotti että haluaa tutustua minuun kunnolla.
Hän sitten ehdotti,että menisimme lähipubiin juomaan muutamat. Suostuin. Jatkoa kommentteihin kun tarina niin pitkä:

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon wt porukkaa..

Jep, tupakalla juostaan vähän väliä ja juoruillaan kapakan tupakkakopissa. 😂😂😂

Vierailija
22/44 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä ensitapaamista muualle kuin julkiseen paikkaan. Piste. Tunnelma voi olla floppi jo kättelyssä. Toivottavasti opit jotain. En lukenut loppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä rakas siskoni. Olen itse todennut että meikäläisen ei kannata enää treffailla ketään, mutta sinulle toivon että löytyy vielä joku fiksu herrasmies jostain kunnon paikasta.

Vierailija
24/44 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten selvästi pitää kertoa olevansa läski? Olen sanonut olevani lihava ja silti livenä järkytytty.

Vierailija
25/44 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa ikävä kokemus ja aivan hirveä mies, en yhtään ihmettele jos tuntuu pahalta. Ei sitä treffailua tarvitse kokonaan lopettaa, mutta jatkossa kannattaa tehdä vähän lyhytkestoisempia suunnitelmia ensitreffeille ja niin, että "pakoreitti" on selvillä jos ei natsaakaan. Minä en uskaltaisi ihan oman turvallisuutenikaan takia mennä jonkun ukkelin kotiin ja jäädä vielä sohvalle yöpymään ensitapaamisella.

Tuolla ylempänä joku jo tiivistikin hyvin perussäännöt: lyhyehköt ensitreffit, julkinen paikka josta pääsee helposti kotiin, ei yletöntä ryyppäämistä. Minusta on kyllä ihan fine mennä ensitreffeille johonkin baariinkin, mutta kahta alkoholiannosta enempää ei kannata juoda. Sen jälkeen alkaa harkintakyky hämärtyä ja tilanteet lähtevät herkemmin käsistä.

Vierailija
26/44 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten selvästi pitää kertoa olevansa läski? Olen sanonut olevani lihava ja silti livenä järkytytty.

Laitat rehelliset kuvat, joissa läskit näkyy kunnolla, niin ei pitäisi tulla kenellekään yllätyksenä enää.

Vierailija
27/44 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi niin että sovimme treffit terassille koska oli lämmin kesäpäivä, tarkoitus oli juoda vain kahvit mutta kun saavuin sinne, mies olikin olut kädessä eikä kunnosta päätellen ollut ensimmäinen juoma. Vit""i minulle ja alkoi sitten iskeä viereisen pöydän naista joka  ei ollut kiinnostunut, mutta olisi puolestani kyllä saanut pitää mokoman sian hyvänään.  Häivyin ja muutaman tunnin päästä tuli viestiä ettå anna osoite, mulla seisoo niin että räjähdän ! En todellakaan antanut, en osoitetta enkä muutakaan. 

Ja mies tiesi, että treffeille tulee lyhyt, hiukan pullea + 30 punapää eli minkään petoksen piikkiin ei tyypin käytöstä voi laittaa.

Vierailija
28/44 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jäisin yksin, vaikka olimme sopineet että pääsisin miehen luo edes sohvalle, jos meillä ei synkkaisikaan."

Ap, tuo kertomasi ei todellakaan ole pahinta, mitä tuollaisessa voi tapahtua. Ei missään nimessä yöksi tuikituntemattomalle treffikumppanille, vaikka kuinka vaikuttaisi viesteissä kivalta.

Vierailija
29/44 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä sattuu. Minulle yksi mies tokaisi heti minut nähdessään ettei aio enää koskaan asua kenenkään naisen kanssa (ikään kuin minä olisin sitä halunnut heti ensi minuutilla). Sitten kyselin häneltä jotain kivoja baareja kun olin vasta muuttanut paikkakunnalle, johon hän tokaisii ettei kerro koska sitten minä tulen sinne heti (häntä kyyläämään ilmeisesti). Lopuksi hän yritti suudella minua ja kysyi sitä ennen että "onko suuhygienia kunnossa". Deitit lopppuivat sitten tähän kun minä hikeennykin lopullisesti.

Törppöjä riittää.

Vierailija
30/44 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on ällöttävää.

Vierailija
31/44 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan tämän on olla provo, koska eihän kukaan voi olla noin tyhmä! Koko suunnitelma oli typerä ja riskialtis. Mutta viimeistään sen ensimmäisen repliikin ja pettämispuheiden jälkeen olisi pitänyt lähteä eikä jäädä dokaamaan. Siinä vaiheessa, kun jäädään treffeille, joilla on pari muutakin muijaa ja joilla mies kohtelee kuin ilmaa, voi yhtä hyvin tatuoida otsaansa vaikka kynnysmaton kuvan.

Vierailija
32/44 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt noin 30 miehen kanssa Tinder- ja nettitreffeillä. Yhtään täysin ääliötä en ole tavannut. Hieman omituisia kyllä. Voin itsekin myöntää käyttäytyneeni parille huonosti. Se johtui siitä etten pidä valehtelusta, että yritetään päästä pöksyihin esittämällä kiinnostuneempaa kuin on. Pommitin heitä sitten viesteillä ja ahdistin tahallaan, jotta olisivat pyytäneet anteeksi. Eivät pyytäneet. Eivät kylä saaneetkaan sitä mitä halusivat.

Vierailija
33/44 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin treffeille matchin kanssa, josta ei ollut profiilissa kuin kasvokuvia. Kehui harrastavansa lenkkeilyä koiran kanssa ja kuntosalia.

Aavistin pahaa, mutta halusin varmistuksen.

Sovimme treffit korkealuokkaiseen keskustan ravintolaan. Odotin sovitusti baaritiskillä tuntomerkiksi laitettu neilikka puvuntakkini napinlävessä.

Kun treffikumppanini lipui ravintolaan, hän paljastui ylipainoiseksi. Silmämääräisesti paino alkoi ainakin seiskalla. Mahtoiko tulla suoraan salilta, kun oli jakkutakkiin yhdistänyt räikeän kuosin omaavat better bodiesin jumppatrikoot?

Vaivihkaa piilotin neilikankukan suuhuni ja pakenin puhelin suljettuna ravintolan vessaan, jossa piileksin tunnin verran. Ihan vain varmistaakseni, että tämä kauhistuksien treffikumppani varmasti on poistunut ravintolasta. Vuodatin pettymykseni pari kyyneltä.

Kotimatkalla heitin puhelimeni roskikseen ja hain dna-kaupasta uuden iPhonen ja tuoreen liittymän.

Nykyään edellytän treffikumppaneiltani kokovartalokuvaa ennen tapaamista.

Vierailija
34/44 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä vuodelta tämä kokemus oli? Hieman muunneltu tarina jostain -80-90-luvuilta, koska tietääkseni tupakkakoppeja ei enää aikoihin ole ollut missään kuppilassa/ravintolassa. Ulos joutuu menemään röökille. Muutenkin vaikutti 50+ -vuotiaan pullean, punaisen kananpersetukan omaavan tuotokselta, päätellen huonosta kirjoitustaidosta.

Mutta siis kuten sanottu, tarinan opetus, treffit aina julkiselle paikalle.

Vierailija
35/44 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä vuodelta tämä kokemus oli? Hieman muunneltu tarina jostain -80-90-luvuilta, koska tietääkseni tupakkakoppeja ei enää aikoihin ole ollut missään kuppilassa/ravintolassa. Ulos joutuu menemään röökille. Muutenkin vaikutti 50+ -vuotiaan pullean, punaisen kananpersetukan omaavan tuotokselta, päätellen huonosta kirjoitustaidosta.

Mutta siis kuten sanottu, tarinan opetus, treffit aina julkiselle paikalle.

Kyllä tupakkakoppeja on edelleen olemassa. Harva ravintola sellaista hankkii, koska remontti tulee niin kalliiksi, mutta muutamista sellainen löytyy. T. Ravintolatyöntekijä

Vierailija
36/44 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei ole mikään ensitreffikokemus, mutta olin muutaman kerran tapaillut yhtä miestä ja sitten jäin hänen luokseen yöksi yhtenä iltana. Hän haki minut kotoani luokseen viettämään iltaa ja kun oltiin käymässä nukkumaan niin jostakin keskustelunaiheesta olin eri mieltä ja yhtäkkiä äijän käytös alkoi muuttua, mitä todella kummastelin, sillä mitään riitaa ei ollut, ilmaisin vain eriävän mielipiteeni ja yhtäkkiä oli kuin toinen ihminen. Huusi että haluatko v*ttu että heitän sut pihalle täältä ja muuta meuhkaamista. Pelästyin ihan todella ja koska ei mulla olisi ollut mitään kyytiä pois hänen kämpältään niin siinä sitten koitin vaan myötäillä ja itku kurkussa kävin nukkumaan. No seuraavana aamuna oli ihan niinkuin mitään ei olisi tapahtunut ja heitti minut kotiini. Jäi sen verran friikki fiilis koko äijästä, että laitoin sitten myöhemmin viestiä, että en usko tästä tulevan mitään jne. Tähän sitte ukko raivosi miten en koskaan tule löytämään ketään parempaa tai ylipäätään ketään.

Vierailija
37/44 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 3 vuoden aikana kaksilla Tindertreffeillä, kummatkaan eivät olleet nöyryyttävät.

Vierailija
38/44 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko36 kirjoitti:

Menin treffeille matchin kanssa, josta ei ollut profiilissa kuin kasvokuvia. Kehui harrastavansa lenkkeilyä koiran kanssa ja kuntosalia.

Aavistin pahaa, mutta halusin varmistuksen.

Sovimme treffit korkealuokkaiseen keskustan ravintolaan. Odotin sovitusti baaritiskillä tuntomerkiksi laitettu neilikka puvuntakkini napinlävessä.

Kun treffikumppanini lipui ravintolaan, hän paljastui ylipainoiseksi. Silmämääräisesti paino alkoi ainakin seiskalla. Mahtoiko tulla suoraan salilta, kun oli jakkutakkiin yhdistänyt räikeän kuosin omaavat better bodiesin jumppatrikoot?

Vaivihkaa piilotin neilikankukan suuhuni ja pakenin puhelin suljettuna ravintolan vessaan, jossa piileksin tunnin verran. Ihan vain varmistaakseni, että tämä kauhistuksien treffikumppani varmasti on poistunut ravintolasta. Vuodatin pettymykseni pari kyyneltä.

Kotimatkalla heitin puhelimeni roskikseen ja hain dna-kaupasta uuden iPhonen ja tuoreen liittymän.

Nykyään edellytän treffikumppaneiltani kokovartalokuvaa ennen tapaamista.

😂

Ainakin hoidit perusteellisesti tuon katoamisesi.

Vierailija
39/44 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitustarinan on pakko olla provo, ihan tupakanpolttokin sinne laitettu syötiksi jotta oikein kunnolla intouduttaisiin moralisoimaan ja pöyristymään ja ällööntymään ja laittamaan "kyllä tupakoitsija nyt sai mitä ansaitsi" -kommentteja :D

Vierailija
40/44 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tosi nirso treffailija, mutta parit huonot treffit on olleet. Sen lisäksi on deittipalveluissa tullut niin hulluja hiihtäjiä vastaan, että en kyllä kertakaikkiaan ymmärrä, miten sellaisia ihmisiä on. Yksi tunnusti ra i skanneensa naisen (joku fantasia) plus muutaman muun rötöksen. Sanoi myös toimineensa parittajana ja pahoinpidelleensä naisen. Eräs haukkui minut narsistiksi, kun en ehtinyt vastailla. Näitä piisaa.