Mitä tarpeetonta pakkasit viimeksi mukaan?
Siis sellaista mikä matkan jälkeen osoittautui tarpeettomaksi. Minulla selfie stick on tehnyt muutaman turhan reissun.
Kommentit (17)
No toisaalta ei se varmaan hirveesti vienyt tilaa matkalaukussa, se extratappi...
Minulla on matkoilla aina mukana esimerkiksi sateenvarjo, jota ei läheskään aina tarvita. Samoin on erilaisia lääkkeitä, eikä joka matkalla iske ripuli tai päänsärky.
Kondomeja risteilylle. Olin lopulta niin kännissä, että annoin kaikklle paljaalla.
Liian monta "hienoa" asua, kuljin loppujen lopuksi melkein koko loman parissa eri hellemekossa koska kuumuus olikin jotain ihan eri luokkaa mitä osasin odottaa (olin balilla). Samoin meikit oli ihan turhaan mukana koska hikoilin ne heti pois.
Tänä viikonloppuna mökille otin lenkkarit mukaan. Ei tarvinnut, kävelin crockseilla koko viikonlopun.
Pitkähihainen mekko. Vaikka pitkähihaista välillä tarvitsi (lähinnä iltaisin) oli pitkähihainen mekko ihan turha, kun oli kuitenkin pari pitkähihaista paitaa mukana, jotka pystyi tarvittaessa ottamaan mekon päältä pois jos olikin lämmin. Ja toinen turhuus: ylimääräinen kaulahuivi. Yksikin olisi riittänyt, etenkin kun joka päivä ei tarvinnut sitä yhtäkään.
Vierailija kirjoitti:
Pitkähihainen mekko. Vaikka pitkähihaista välillä tarvitsi (lähinnä iltaisin) oli pitkähihainen mekko ihan turha, kun oli kuitenkin pari pitkähihaista paitaa mukana, jotka pystyi tarvittaessa ottamaan mekon päältä pois jos olikin lämmin. Ja toinen turhuus: ylimääräinen kaulahuivi. Yksikin olisi riittänyt, etenkin kun joka päivä ei tarvinnut sitä yhtäkään.
Mikset vetänyt sitä huivia plluvakoosi tiukalle ?
Sinccis
Farkut lämpimään maahan.