Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos treffiseura ei kolahda ja se pyytää numeroa/uutta tapaamista niin miten ootte kieltäytyneet?

Vierailija
28.04.2019 |

Tai reagoineet

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itsekin mieluummin ottaisin ne pakit viestillä jälkikäteen, kuin siinä paikanpäällä HETI treffien jälkeen. Saisi paremmin säilytettyä kasvonsa ja koottua itseään eikä reaktio noihin pakkeihin näkyisi niiden antajalle. Ehtisi miettiä itsekin vähän mitä vastaa noihin pakkeihin. Ja joo,olen introvertti muutenkin ja tykkään kommunikoida kirjoittamalla enemmän kuin puhumalla kasvotusten.

Vierailija
22/25 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyyppi on seko, blokkia, blokkia, blokkia. Jos tyyppi on ok mutta takertuva jne, niin vetoan työkiireisiin ym. juttuihin joiden takia en voi tavata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen ollut treffeillä niillä on jo ollut numero/ jokin muu tapa pitää yhteyttä.

Uuteen tapaamiseen vastaan "katsellaan" tai vastaavaa ympäri pyöreää. Sillä hetkellä kun ei ikinä ole tarvinnut lyödä tapaamista lukkoon jolloin voi niillä viesteillä myöhemmin kauniisti selventää ettei kolahda.

Vierailija
24/25 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseä kyllä loukkaisi vähemmän yhteydenpidon hiipuminen kuin "juu ei oikein nyt kyllä kiinnosta, kiitti vaan ja kivaa kevättä!" -tokaisu päin naamaa hetkellä jolloin olisin juuri koonnut kaiken rohkeuteni.

Jos sillä toisella rohkeus riittää sanoa tuo kasvotusten, pitää sinulla riittää myös.

Mitä te äijät inisette, kumpi on toiselle oikeasti tappavan vaarallinen, nainen vai mies???

Mitä horiset? Kerroin vain omakohtaisen kokemuksen, että kumpi tuntuisi pahemmalta itsestäni. Me ihmiset olemme erilaisia. Ja mitä edes tarkoittaa "pitäisi sinulla riittää rohkeus myös"? Mihin? Ei kai siinä mitään rohkeutta tarvitse, jos kuulee toiselta jotain joka itseä loukkaa. Viimeisestä kysymyksestäsi en ymmärtänyt nyt yhtään mitään. Ja olen ihan nainen, kiitos oletuksesta.

Vierailija
25/25 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja itsekin mieluummin ottaisin ne pakit viestillä jälkikäteen, kuin siinä paikanpäällä HETI treffien jälkeen. Saisi paremmin säilytettyä kasvonsa ja koottua itseään eikä reaktio noihin pakkeihin näkyisi niiden antajalle. Ehtisi miettiä itsekin vähän mitä vastaa noihin pakkeihin. Ja joo,olen introvertti muutenkin ja tykkään kommunikoida kirjoittamalla enemmän kuin puhumalla kasvotusten.

Tämä on asiallinen tapa! Itse suosinut. Yleensä kiitän kivoista treffeistä ja usein ne ovatkin olleet mukavat, mutta jos kipinä niin sanotusti jää uupumaan niin parempi sanoa suoraan viestillä. Kasvotusten voisi tosiaan olla joskus kiusallista jos toinen selvästi on jo isommalla fiiliksellä ja sitten pitäisi kieltäytyä toisista treffeistä. Ei ole vielä kukaan alkanut jankkaamaan.

M