Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Friend with benefits -suhteen mies kyselee jatkuvasti käykö minulla muiden kanssa flaksi, miksi?

Vierailija
28.04.2019 |

Ollaan tunnettu reilu vuosi, välillä ollut 1-3kk näkemättä mutta viestitty lähes joka viikko. Ollaan +35v ikäisiä, molemmilla pitkät parisuhteet päättyneet pari vuotta sitten.
Kummallakin on vapaus mennä ja tehdä mitä haluaa, vaikka ainakin minulle hän on kyllä paras vaihtoehto. Itse en halua kuulla hänen mahdollisista seikkailuistaan vaikka aina vähän pelkään että löytää paremman. Hän kuitenkin kiusoittelun varjolla utelee joka kerta.
En tiedä mitä pitäisi ajatella/mitä hänen päässään oikeasti liikkuu.
Onko kellään kokemusta vastaavasta ja miten asia eteni?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta kun olen vierestä noita vapaita suhteita katsellut, niin kyllä ne aina tuntuvat olevan jotain itsepetosta. "Minä uskon vapaaseen rakkauteen!". Sitten huomataan, että perkele minä olenkin ihan pirun kateellinen.

Vierailija
2/45 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies itse sanoo ettei ole aikaa parisuhteelle kun tekee paljon töitä ja on paljon muitakin menoja. Ja minulla on 2 alaikäistä lasta. Eli olemme alusta asti olleet melkolailla samalla aaltopituudella tästä.

Silti hän on kuitenkin meistä se jota enemmän tuntuu kiinnostavan toisen muut seuralaiset. Sanoo kuitenkin aina nätisti kiusoitellen. Silti mietin onko se mustasukkaisuutta/kiinnostusta vakiintua?

Aiemmin mietin että hakee pönkitystä omille menoilleen varmistelemalla että minullakin olisi muita, mutta kun kyselee silloinkin kun itse ei ole ollut viihteellä ja minä olen, että kävikö flaksi...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun seksikumppani tavallaan fwb toisaalta fb niin kyseli siksi kun sitä kiihotti tietää mitä teen muiden kanssa(no ei minulla muita ollut mutta välillä sanoin että oli kun siitä niitä kiksejä sai).

Ehkä sielläkin on niin....ei vain kehtaa sanoa?

Vierailija
4/45 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeksi ”panokaverit”,

Vierailija
5/45 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja eräällä on miehellä on selväksi puhuttu asia. Sänky hoidetaan kahden välillä ja muita ei mahdu. Kumpikaan ei halua suhdetta ja saadaan mennä miten huvittaa ja milloin huvittaa, mutta seksiä harrastetaan pelkästään keskenämme. Toiminu jo 4 vuotta tämä juttu. En kaipaa miestä mihinkään muuhun enää ja mies ei kaipaa naista mihinkään muuhun enää. EI tehdä mitään muuta yhdessä. Ollaan tunnettu teini-iästä asti, joten on tuttu ja turvallinen ihminen. Kukaan kavereistamme ei tiedä ja kukaan ei osaa edes aavistaa mitään tällaista. Ei olla facebookissa eikä instassakaan kavereina.

Vierailija
6/45 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ja eräällä on miehellä on selväksi puhuttu asia. Sänky hoidetaan kahden välillä ja muita ei mahdu. Kumpikaan ei halua suhdetta ja saadaan mennä miten huvittaa ja milloin huvittaa, mutta seksiä harrastetaan pelkästään keskenämme. Toiminu jo 4 vuotta tämä juttu. En kaipaa miestä mihinkään muuhun enää ja mies ei kaipaa naista mihinkään muuhun enää. EI tehdä mitään muuta yhdessä. Ollaan tunnettu teini-iästä asti, joten on tuttu ja turvallinen ihminen. Kukaan kavereistamme ei tiedä ja kukaan ei osaa edes aavistaa mitään tällaista. Ei olla facebookissa eikä instassakaan kavereina.

Tämä juuri on mielestäni fuckbuddyn ja friends with benefits -suhteen ero, toisessa vain seksiä, toisessa muutakin yhdessäoloa. Meillä synkkaa sängyssä erittäin hyvin, mutta myös muuten on helppo olla ja jutella ja muutaman kerran ollaan oltu kaupungilla yhdessä.

Voisin kuvitella meidät parisuhteeseen sillä ehdolla että arki ei astu mukaan kuvioihin, eli asutaan omissa asunnoissamme, työ- ja lapsiarki hoidellaan itsekseen, mutta vapaa-ajalla oltaisiin enemmänkin yhdessä kuin vain seksin merkeissä, kuitenkin säilyttäen vapauden omiin menoihin. En ole aiemmassa perinteisessä parisuhteessakaan ollut mitenkään kahlitseva vaikka asuttiinkin exän kanssa vuosikausia yhdessä, uskollinen pystyn myös olemaan, mutta niin kauan kun toisella on vapaus tapailla muita pidän sen vapauden myös itselläni. Moneen kertaan ollaan kyllä puhuttu että ei haluta parisuhdetta, mutta ihan nyt viime viikkoina on alkanut kummastuttaa tuo vielä lisääntynyt kyseleminen että onko muita..

ap

Vierailija
7/45 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaa miksi ette oo facessa ja instassa kavereina? Juuri sen takia, että et osaa aavistaakaan missä määrin olette "vain" toistenne kanssa.

Suosittelen kyllä kondomiehkäisyä.

Vierailija
8/45 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo selviä kuin puhumalla asia auki.

Friends on suhteesta aika kaukana ellei kehtaa asiaa ottaa puheeksi.

Vierailija
9/45 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo selviä kuin puhumalla asia auki.

Friends on suhteesta aika kaukana ellei kehtaa asiaa ottaa puheeksi.

Joka kerta kun olen sanonut jotain parisuhteeseen viittaavaakaan, mies on sanonut ettei sellaista hae, minun eikä kenenkään kanssa. En ole sitten viitsinyt alkaa enemmän nurkkaan ahdistamaan kyselyillä, koska en missään tapauksessa halua pilata suhdettamme.

Ymmärrän hyvin hänen vapaudenkaipuunsa, olen melkolailla samanlainen. Itse en vain todellakaan halua tietää montako ja koska hänellä muita on ollut, siksi ihmettelen miksi hän haluaa tietää.

Seuraavalla tapaamisella aion kyllä yrittää hienovaraista asian lähestymistä, mutta koska seuraavasta tapaamisesta ei vielä ole tietoa enkä ala puhelimen välityksellä selvittelemään niin joudun nyt itsekseni tätä pohtimaan. Siksi laitoin kysymyksen tänne jos jollain olisi ollut samaa ja kertoisi miten tilanne eteni.

ap

Vierailija
10/45 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko ap kuvittelet että miehellä ei muita ole? Luuletko tosissas että harrastaa seksiä vain sinun kanssa? Että jotkut on sinisilmäsiä!

Vierailija
11/45 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko ap kuvittelet että miehellä ei muita ole? Luuletko tosissas että harrastaa seksiä vain sinun kanssa? Että jotkut on sinisilmäsiä!

En kuvittele. Mistä tuollaista sait mieleesi kysyä?

ap

Vierailija
12/45 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä todennäköisesti kiihottaa ajatus sinusta muiden kanssa. Tai paremminkin siitä että olet monen muunkin miehen mielestä pantava. Hänellä on niin sanotusti ”access” kuumaan misuun.

Jos sinulla ei kävisi flaksi joutuisi mies ajattelemaan että on saanut jämäpalan joka ei muille kelpaa.

Vierailija
13/45 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies kertonut sinulle, mitä sitten on oikea parisuhde ja mitä sellaiseen kuuluu? 

Miesten tunnekieli on usein kömpelöä ja vastaa parivuotiaan tasoa sanavarastoltaan. Järki kyllä saattaa toimia hyvin, asiat ilmaistaan parilla sanalla, lyödään projekti lukkoon muutamalla murahduksella, joten tee selkokysymyksiä ja odota noin pari viikkoa saadaksesi sitten vastaukset.

Mies ei todennäköisesti edes tajua ristiriitaa sanoissaan ja käytöksessään, joten ainoa keinoa selvittää se vyyhti ovat kysymykset. Esim. "oletko huomannut, miten painotat vapaata suhdetta ja kuitenkin kysyt mitä minä teen omalla ajallani? Voitko selittää miksi haluat tietää, mitä teen omalla ajallani? "  Ja ole hiljaa, kun hän puhuu. Naiset ovat todella nopeaälyisiä tunneasioissa ja käyvät miljoona asiaa mielessään läpi, kun mies tahkoaa sen yhden asian kimpussa tuskastuneena.

Minun mielestäni mies haluaa sitoutua sinuun, mutta ei ole täysin sujut aiempien kokemustensa kanssa. Mutta tämäkin oli vain naisen nopeaa päättelykykyä ja mutkallisen ajatuskiemuran tulos. Heh!

Vierailija
14/45 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä todennäköisesti kiihottaa ajatus sinusta muiden kanssa. Tai paremminkin siitä että olet monen muunkin miehen mielestä pantava. Hänellä on niin sanotusti ”access” kuumaan misuun.

Jos sinulla ei kävisi flaksi joutuisi mies ajattelemaan että on saanut jämäpalan joka ei muille kelpaa.

Olisipa ihmiset noin yksinkertaisia ja helppoja tulkita. Tuo homma toimii pari kuukautta, mutta ei yli vuotta. Jos naisen käsittää vain saaliina, jota muut miehet tavoittelevat, ei se myöskään kerro miehen älyllisestä tasosta kovinkaan lupaavaa. Ei myöskään naisesta, jos sellaisen tyypin kanssa viitsisi yli vuotta tapailla vain seksin merkeissä.  

Vierailija
15/45 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi eilen viesteiltiin, ei olla siis tässä välissä vieläkään nähty, kysyin seuraksi ja sanoin että seuraavana päivänä ei sovi. Vastasi että haluaisi kovasti mutta on töissä koko vklopun, uteli myös heti mitä minulla sitten on suunnitelmissa seuraavalle päivälle/illalle. No ihan viatonta sukulaisvierailua. Illalla vielä laittoi uudelleen viestiä että lähdinkö viihteelle...

Hmm..?

ap

Vierailija
16/45 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mahdollisuus on toki sekin että jos miehellä on muita, hän toivoo että sinullakin olisi. Silloin hänkin voisi ns. paremmalla omallatunnolla pitää useampia.

Mutta tämäkin on vain naisen pähkäilyä. Miehillä ei ehkä ole mitään tunnontuskia useamman naisen pyörittämisestä.

Vierailija
17/45 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDDD voi vttu. Oletko 13-v?

Vierailija
18/45 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyykö hän, oletko saanut melaa?

Vierailija
19/45 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisenä fwb- ja fb-naisena kirjoitan nyt sinulle:

Älä mene sinne rivien väleihin, usko vain suoraa puhetta JA tekoja. Itse oon parikin kertaa (shame on me) hairahtunut tuohon, että oon alkanut ilmeisesti omista salaisista toiveistani johtuen tulkitsemaan fwb-miehen juttuja siten, että hän haluaisi jotain enemmän. 

Jos mies alkaa priorisoida sinut ykköseksi, ei oharoi, laittaa viestiä (lähes) päivittäin ja ihan konkreettisesti vihjailee parisuhteesta juuri sinun (huom: ei yleisellä tasolla) kanssasi, niin sitten alkaisin miettiä, haluaako jotain vakavaa. Tuokin kysely, että lähditkö viihteelle, voi olla vain sitä, että hän itse on viihteellä, eikä töissä (nimim. "kokemusta on"). 

Ja en väitä, ettenkö voisi olla myös väärässä. Mutta sanon tämän siksi, että nuo tilanteet voivat huipentua melkoisiin sydänsuruihin, jos annat nyt itsesi alkaa kuvittelemaan kaikenlaista. 

Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
20/45 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, että fwb:si on näitä ”miehiä”, jotka ei osaa päättää, mitä haluavat. Siis että se ei tiedä, ajattelisiko, että olet tavoiteltava löytö, vai ihan surkimus. Ja koska hän ei tiedä, hän yrittää selvittää, mitä muut asiasta ajattelevat, oletko ta oiteltu, vai tyydyt häneen (”huijaat häntä”) koska et muutakaan saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi