Tiedätkö yhtään naimisissa ollutta, joka olisi oikeasti rakastunut
toiseen avioliiton aikana, ja alkanut tämän rakkauden kohteensa kanssa suhteeseen joka on kestänyt?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Tottakai tunteet laimenee vuosien myötä kun rakastuminen muuttuu rakkaudeksi ja kumppanuudeksi. Niin käy jokaikisessä pitkässä suhteessa.
Ei ollut kyse rakastamisesta ja kumppanuudesta. Mies vain päätti muuttaa sohvalle ja loppui kaikki mikä avioliittoon kuuluu. Mikään kaveriliittokaan ei enää ollut. Ex teki selväksi ettei mikään yhdessä olo tule kyseeseenkään. Asusta ei suostunut keskusteleen.
Yritin kaikkeni kunnes eräänä päivänä päätin lopettaa yrittämisen. Annoin itseni ihastua toiseen. Ero vireille sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän muutamankin.
Paras esimerkki nyt varmaan on entinen ylijohtaja, joka kasvatti ensin yhden perheen ja sitten vaihtoi nuorempaan naiseen kasvattaakseen toisen perheen. Suoraan liitosta liittoon ja vauva tulille. Eikä mikään hetken mielijohde tai ikäkriisi, kun molemmat liitot kestivät yli 20 vuotta ja jälkimmäinen jatkuu edelleen.
Toivottavasti ensimmäisen liiton lapset eivät ole tekemisissä isänsä kanssa.
Totta kai ovat. Heillä on jo omiakin lapsia.
Miten niin totta kai? Miten omat lapset liittyvät asiaan? Itsehän en huoripukkia katselisi hetkeäkään vaikka olisi nk. isä.
No kyllä yleensä tällaiset asiat ymmärretään hoitaa asiallisesti. Ihan väleissä ovat kaikki kaikkien kanssa. Lastenlapset liittyvät sikäli, että ymmärrät minkä ikäisistä ”lapsista” tuon ekan liiton tiimoilta puhutaan.
Tuli mieleen toinenkin esimerkki. Tapasivat lukiossa, menivät heti naimisiin, tekivät lapset opiskelun ohella, valmistuivat, ostivat talon - ja mies halusi erota uuden rakkauden takia. Tämän parin eroa kukaan ei olisi ikinä uskonut, olivat niin tähtiin kirjoitettu kaksikko kuin kuvitella saattoi. Mutta elämä voi yllättää.
Ja joo, tekemisissä ovat hekin kaikki keskenään.
Ehkä yleensä mutta ei aina. Pettäjien on turha tuudittautua siihen ajatukseen, että kaikki sujuu hienosti ja välit lapsiin säilyvät hyvinä, kun ensin on nöyryyttänyt lasten äitiä. Ehei.
Joo jäa sitten on olemassasunlaisia hulluja jotka kostaa lapsien kautta.
Yhdenkään ihmisen ei kannata jäädä huonoon avioliittoon ja vaikka toiselle osapuolelle on tuskallista erota, niin siitä selviää ajan kanssa ilman että lapsia täytyy käyttää koston välineinä.
Olen tukevasti aviossa ensimmäistä ja viimeistä kertaa, joten mitä kostettavaa minulla olisi. Monennellako kierroksella itse olet? Huono avioliitto on pelkästään tekosyy kaikelle perseilylle, fiksu osaa selvittää asiat ja erota ENNEN pettämistä. Tällä alapäällään ajattelevien palstalla sitä tosin ei ymmärretä, koska minä minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän muutamankin.
Paras esimerkki nyt varmaan on entinen ylijohtaja, joka kasvatti ensin yhden perheen ja sitten vaihtoi nuorempaan naiseen kasvattaakseen toisen perheen. Suoraan liitosta liittoon ja vauva tulille. Eikä mikään hetken mielijohde tai ikäkriisi, kun molemmat liitot kestivät yli 20 vuotta ja jälkimmäinen jatkuu edelleen.
Toivottavasti ensimmäisen liiton lapset eivät ole tekemisissä isänsä kanssa.
Totta kai ovat. Heillä on jo omiakin lapsia.
Miten niin totta kai? Miten omat lapset liittyvät asiaan? Itsehän en huoripukkia katselisi hetkeäkään vaikka olisi nk. isä.
No kyllä yleensä tällaiset asiat ymmärretään hoitaa asiallisesti. Ihan väleissä ovat kaikki kaikkien kanssa. Lastenlapset liittyvät sikäli, että ymmärrät minkä ikäisistä ”lapsista” tuon ekan liiton tiimoilta puhutaan.
Tuli mieleen toinenkin esimerkki. Tapasivat lukiossa, menivät heti naimisiin, tekivät lapset opiskelun ohella, valmistuivat, ostivat talon - ja mies halusi erota uuden rakkauden takia. Tämän parin eroa kukaan ei olisi ikinä uskonut, olivat niin tähtiin kirjoitettu kaksikko kuin kuvitella saattoi. Mutta elämä voi yllättää.
Ja joo, tekemisissä ovat hekin kaikki keskenään.
Ehkä yleensä mutta ei aina. Pettäjien on turha tuudittautua siihen ajatukseen, että kaikki sujuu hienosti ja välit lapsiin säilyvät hyvinä, kun ensin on nöyryyttänyt lasten äitiä. Ehei.
Yhdenkään ihmisen ei kannata jäädä huonoon avioliittoon ja vaikka toiselle osapuolelle on tuskallista erota, niin siitä selviää ajan kanssa ilman että lapsia täytyy käyttää koston välineinä.
Olen tukevasti aviossa ensimmäistä ja viimeistä kertaa, joten mitä kostettavaa minulla olisi. Monennellako kierroksella itse olet? Huono avioliitto on pelkästään tekosyy kaikelle perseilylle, fiksu osaa selvittää asiat ja erota ENNEN pettämistä. Tällä alapäällään ajattelevien palstalla sitä tosin ei ymmärretä, koska minä minä.
Itse asiassa useammin se eka kumppani valitaan just sillä alapäällä, kun nuorena sitoudutaan ekaan joka kelpuuttaa. Se toinen vaatii sen verran paljosta luopumista, että siihen lähdetään varmasti harkitummin.
Mutta sä oot tää sama jankuttaja täällä vuodesta toiseen, turhaan mä näitä sulle selitän. Ihmiselämä on toisaalta pitkä ja toisaalta lyhyt - pitkä, että ehtii monenlaista, mutta aivan liian lyhyt tuhlattavaksi väärän ihmisen kanssa. Siksi itsekin erosin kymmenvuotisesta parisuhteesta kymmenen vuotta sitten, ihan vain itseni takia. En ole sen koommin suhteeseen kelpaavaa miestä löytänytkään, koska olen liian nirso ja ennemmin yksin kuin huonon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🙋
30 vuotta in love 💚Mikä tässä ketutti? 😂
Ero teillekin vielä tulee 😁. Nautin tilanteesta.
Täytyy pitää kiirettä. Miksi muuten nauttisit, jos vanha pariskunta pysyy yhdessä loppuun saakka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🙋
30 vuotta in love 💚Mikä tässä ketutti? 😂
Ero teillekin vielä tulee 😁. Nautin tilanteesta.
Täytyy pitää kiirettä. Miksi muuten nauttisit, jos vanha pariskunta pysyy yhdessä loppuun saakka?
Väärin meni. Siis miksi tykkäisit, jos ero tulisi?