Mitä teen vappuna jos joudun olemaan yksin?
Vihaan vappua just sen takia jos ei ole mitään ohjelmaa, yksin istua vaan sisällä.
Jos lähden kotiseudulle, olen sielläkin yksin.
Yksi sisarus varmaan poikkeaa.
Helsingissä tosi ahdistavaa kulkea yksin.
Mitä teen?
Minne mennä?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Otat kaljapullon mukaan ja etsit jonkin isomman opiskelijaporukan. Niihin yleensä mahtuu aina yks ihminen lisää viettämään aikaa.
Oon yli 20 vuotta vanhempi kuin nuo opiskelijat. Ehkä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otat kaljapullon mukaan ja etsit jonkin isomman opiskelijaporukan. Niihin yleensä mahtuu aina yks ihminen lisää viettämään aikaa.
Oon yli 20 vuotta vanhempi kuin nuo opiskelijat. Ehkä en.
Mitä se haittaa jos vaan hauskaa on?
Onneksi mulla on ihana ystäväpariskunta, joka kutsui myös yksin (siis ilman parisuhdetta olevan) naisen vappubileisiinsä. Haloo te muut parit, kutsukaa mukaan juhliinne myös yksinäisiä!!
Tuli harjoiteltua yksinoloa lauantaina. Tolkuttoman nätti sää. Revin itseni puistoon, eväät ja sidukkaa mukaan. Vain todetakseni, että kaikki muut oli tietysi porukoissa. Ensin olin ylpeä, että revin itseni nätillä säällä liikkeelle, mutta sitten kun katsot vierestä, miten muilla on hauskaa, musa soi ja naureskelevat iloisina. Sama toistuu vappuna, porukkaa on vain vielä enemmän ja varmaan tunnen itseni vielä yksinäisemmäksi. :(
Baariinkaan auta mennä, koska ainakin viime vuonna ihmiset tuntui olevan liikenteessä vasta todella myöhään yöstä, kaikilla ensin jotain kotijuhlia tms.
Ja tosiaan, opiskelijaporukoita liikkuu kyllä, mutta kun itse on 20 vuotta vanhempi, niin ei innosta.
Mulla on varattuna vinkkupullo ja tapaksia. Huomenna töiden jälkeen syön ja katselen samalla Netflixiä. Vappupäivänä sivoan vaatekaapit. Heitän pois kaikki vaatteet, joita en ole vuoteen käyttänyt. Nopeasti menee yksi ilta ja yksi vuorokausi.
Kuka ei kestä yhtä päivää yksin? WTF?
Vierailija kirjoitti:
Itse lähden yksin baariin ja se ei ole mikään ongelma minulle 😁 Tanssilattialle vaan esittelemään mooveja 👍
M32
Hyi. Setä esittelee mooveja.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ei kestä yhtä päivää yksin? WTF?
Niitä päiviä on 2!!
Helvetti alkaa. Toisilla on hauskaa ja mä meen nukkumaan.
Mä oon ollut 7v jo kaikki pyhät yksin, joulut vaput kaikki. Mua ei kiinnosta yhtään teidän ihmisten paska.
En kaipaa edes seuraa nyt. Olisin voinut kutsua jonkun mutta en viitsi. Siivoan huomenna.
Ei aina tarvitse juhlia kaikkia juhlapäiviä perinteisellä tavalla ihmisten seurassa. Katso vaikka joku hyvä leffa ja tilaa kotiin ruokaa, ei kai siinä sen kummempaa?
On vappuaatto ja vappupäivä. Kaksi päivää.