Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkki: Älä sorru varattuun työkaveriin...

Vierailija
28.04.2019 |

Oma elämä nyt ihan sekaisin. Piti olla vain seksiä, miehen vaimo saikin tietää ja on nyt höpöttänyt asiasta kaikille. Erosivat ja syy on kuulemma minun! Hain jo uutta työpaikkaa ja lasteni takia olen vilpittömän huolestunut, että tämä miehen entinen vaimo häiriköi kohta heitäkin tai juorut kantautuvat pienessä kaupungissa uuden mieheni korviin, koska olen nyt onnellisesti parisuhteessa. Ei kannata 'syödä kuormasta"....

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä myönnä mitään - juoruileva vaimo on vain kateellinen ja miehestään mustasukkainen mt-potilas. Mitään suhdetta ei ole ikinä ollutkaan.

Vierailija
2/25 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaita sanoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli nähnyt facebookviestimme ja työkaveri me oli vahvistanut epäilyt todeksi... Ap

Vierailija
4/25 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vinkistä. Olinkin tässä sekaantumassa jokaiseen varattuun vastaantulijaan.

Vierailija
5/25 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet varatun miehen kanssa, mutta nyt SUA pitäis suojella ja miehen kanssa naimisissa oleva vaimo on ongelma??? Ota vastuu teoistasi! Olet ansainnut kaiken peen, mitä teoistasi seuraa.

Vierailija
6/25 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 5/4 : menetkö naimisiin kanssani?

Vierailija
7/25 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli nähnyt facebookviestimme ja työkaveri me oli vahvistanut epäilyt todeksi... Ap

Kuka urpo viestittää facebookissa?

Halpa puhelin+liittymä johon erillinen viestintäsovellus (telegram, whatsapp). Sama toimii sitten Tinder-liittymänä.

Vierailija
8/25 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on osin sinun syy, perheenrikkoja.

Vierailija
9/25 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos se työkaveri on se oikea. Itse olin varattu, työkaveri ei. Ihastuin ja rakastuin. Erohaluni ilmoitin exälle ennen kuin suhde edes meni fyysiseksi.

Vierailija
10/25 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahhahahahahahahah! Toivottavasti myös lastesi elämästä tulee helvettiä, senkin lunttu.

Vierailija
11/25 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahahhahahahahahahah! Toivottavasti myös lastesi elämästä tulee helvettiä, senkin lunttu.

Toivot varmaan myös että pettäjämiehen lasten elämästä tulee helvettiä?

Vierailija
12/25 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun tuo miehesi pettää sinuakin jonkun työpaikan tipun kanssa, niin sä vaan hyväksyt ja jatkat suhdetta iloisin mielin ja oot ystävällinen sille mimmille?

Vierailija
13/25 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki. Kaikille pettäjille ja pettäjän penikoille pitää tulla pelkkää paskaa niskaan joka suunnasta. Kotoahan tämäkin malli opitaan.

Vierailija
14/25 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te moralisoijat tiedätte sitten kun sattuu omalle kohdalle. Itsekin moralisoin ennen, sitten se tapahtui minulle. Vihaan tätä tilannetta, ei sen pitänyt mennä näin! Haluan takaisin siihen hetkeen kun en tuntenut mitään ja moralisoin pettureita. Ja mitään en ole tehnyt hänen suuntaansa. Hän on siis vapaa, itse olen naimisissa ja lapsia on.

Vierailija
15/25 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuu ja vapaus kulkevat käsi kädessä. Olet harjoittanut vapautta. Nyt seuraa vastuun aika.

Vierailija
16/25 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki. Kaikille pettäjille ja pettäjän penikoille pitää tulla pelkkää paskaa niskaan joka suunnasta. Kotoahan tämäkin malli opitaan.

Sinulla sitä on korvien välissäkin!

Ota lääkkeesi ja mene pihalle pauhaamaan.

Maailma ei ole mustavalkoinen.

Vierailija
17/25 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei naisille käy maksulliset jos kerran pelkän seksin perässä ollaan? Ei tule huuteluja perään paitsi jos jätät maksamatta.

Vierailija
18/25 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö että toivot pahaa petetyn lapsille ja petetyllekin?

Vierailija
19/25 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on surullista miten sukupuoli vietti vie ihmistä.

Vierailija
20/25 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla sitä on korvien välissäkin!

Ota lääkkeesi ja mene pihalle pauhaamaan.

Maailma ei ole mustavalkoinen.

Kyllä on. Joko petät tai et petä. Välimuotoa ei ole. Pettäjillä kyllä selityksiä riittää joka lähtöön. Toivottavasti sulta lähtee henki kun jäät kiinni.