Maustetytöt
Parasta, mitä suomipopille on tapahtunut Haloo Helsingin jälkeen. Varsinkin Juicen ja Leevin faneille ihan huippukamaa!
Mitä tykkäätte?Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Minua järkytti aloituksessa tuo vertaaminen loistokkuudessa Haloo Helsinkiin, joka on musiikkia yksinkertaisille tyhjäpäille. Maustetytöt on kuitenkin älykästä settiä.
Ei sen älykkäämpää kuin Haloo Helsinki. Jotenkin väkisin väännettyä. Esityksen huomaa, ääni ei kuulosta hyvältä.
Ei verrattavissa Leeviin tai Juiceen.
Laulajan sössöttäminen / lespaaminen vetää huomion itse musiikista.
Oikein oivaltavaa musiikkia ja tottakai siinä vedellään populäärikulttuurin naruista.
Maustetytöt ovat kaukana hienostelevasta taiteesta.
Lahjakkaita nuoria naisia ja onhan se musiikki nyt vaan nautittavaa.
Ja lyriikoiden maalailema nykysuomalainen sielunmaisema osuu naulan kantaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua järkytti aloituksessa tuo vertaaminen loistokkuudessa Haloo Helsinkiin, joka on musiikkia yksinkertaisille tyhjäpäille. Maustetytöt on kuitenkin älykästä settiä.
Ei sen älykkäämpää kuin Haloo Helsinki. Jotenkin väkisin väännettyä. Esityksen huomaa, ääni ei kuulosta hyvältä.
Ei verrattavissa Leeviin tai Juiceen.
No ei voi verrata.
Kauheaa määkimistä. Radiokanava vaihtuu heti.
Kaneli -yhtyeen aikoina lauloivat paremmin.
Miksi Maustetytöissä esittävät muuta? :o
Vierailija kirjoitti:
Kaneli -yhtyeen aikoina lauloivat paremmin.
Miksi Maustetytöissä esittävät muuta? :o
Vierailija kirjoitti:
Musta aivan kauhea. Nimeä myöten! Ainoastaan täysin mielikuvituksettomat ihmiset tai muka-ironiset-vastustan-kaupallisuutta-hipsterit voivat antaa noin järjettömän nimen bändille.
Biisit itsessään ovat sitä kun heitetään Leevi ja PMMP tehosekoittimeen ja lauletaan välinpitämättömän laiskasti ja epävireisesti samalla rämisevällä kitaralla ja retro-keyboardilla taiteillen. Sitten otetaan vielä mahdollisimman rumia ja kaurismäkeläisiä promokuvia joissa tuijotetaan silmäpusseineen vihaisena seinää tai lattiaa sekasotkun keskellä.
Todella toivon että tämä bändi jää tähän.
Tämäpä oli erittäin osuvasti sanottu ja kuvailtu!
Olikos se tämä yhtye, joka paljastui r asisteiksi? N-sanaa oli viljelty biiseissä?!
Ihanaa nähdä miten paljon suitsutusta Maustetytöt saivat, ansaitusti, Kaurismäen leffassa.
Toisin kuin eräs R. yritti kovin työntää loistavia Maustetyttöjä maan rakoon kiusaamisella ja nöyryyttämisellä. Missä on R. nyt itse?
Vierailija kirjoitti:
Taidotonta paskaa Oulusta (nykyisin tietysti Kalliosta *facepalm
Eivät ole Oulusta.
Onko tämä lattianmoppaus joku juttu näissä? Toinenkin video missä vaan mopataan lattiaa koko biisi.
Tekotaiteellisuus paistaa läpi. Teennäistä roskaa, joka uppoaa yksinkertaisiin ihmisiin, jotka luulevat olevansa itsekin jotain tosi spesiaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidotonta paskaa Oulusta (nykyisin tietysti Kalliosta *facepalm
Eivät ole Oulusta.
Ovat kotoisin Oulusta ja muuttivat Vaalaan 2002