Minne hävisi Dr. Phill?
Pidin ohjelmasta. Miksi sitä ei enää esitetä? Olisi kiva kuulla myös heidän elämästä, lapsenlapsista ym.
Kommentit (10)
Onko jotenkin "liian konservatiivinen" ohjelma nykyiseen suomalaiseen ilmapiiriin !?
Tykkäsin myös! Ehdottomasti takaisin ruutuun kiitos. Erittäin mielenkiintoisia juttuja oli.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin myös! Ehdottomasti takaisin ruutuun kiitos. Erittäin mielenkiintoisia juttuja oli.
Samaa mieltä! Robin-vaimo oli myös mielenkiintoinen persoona!
Juu en ymmärrä miksei näytetä enää suomessa! Ihan superkiinnostavia juttuja oli. Nelonenkos sitä esitti aikoinaan?
Tuli tuosta mieleen että miksi Ellen DeGeneres showkaan ei näy enää ?!:(
Eihän sitä oo esitetty enää vuosiin? :D Mutta eipä esitetä muitakaan jenkki talk showta, ehkä niille ei sitten riitä katsojia vaikka itse olenkin katsellut.
Maksavat liikaa maksuttomaan televisioon. Veikkaan että näkyvät siellä maksukanavilla kyllä? Eihän tvstä tule enää mitään uutta, pelkkiä uusintoja. Sama elokuva neljältä eri kanavalta viikon aikana. Pakottavat ihmiset ostamaan maksukanavia. Minä koluan nettiä ja youtubea mieluummin kuin katselen uusinnan uusinnan uusintaa joka päivä.
Oli kyllä ihan loistava ohjelma, tuli nuorena seurattua aktiivisesti. Voisi todellakin palata ruutuun, olisi mukavaa vaihtelua nykyiseen tv-tarjontaan.
Vierailija kirjoitti:
Maksavat liikaa maksuttomaan televisioon. Veikkaan että näkyvät siellä maksukanavilla kyllä? Eihän tvstä tule enää mitään uutta, pelkkiä uusintoja. Sama elokuva neljältä eri kanavalta viikon aikana. Pakottavat ihmiset ostamaan maksukanavia. Minä koluan nettiä ja youtubea mieluummin kuin katselen uusinnan uusinnan uusintaa joka päivä.
Ei tule maksukanaviltakaan. Itse asiassa ainoa talk show joka taitaa millään kanavalla näkyä tällä hetkellä on BBC:n Graham Norton. Kuten yllä sanottiin niin ei niille riitä katsojia tarpeeksi siihen nähden mitä ne kuitenkin maksaa, ne on katsottuja ohjelmia jenkeissä.
Jos kiinnostaa, juutuubista löytyy jaksoja. Engl.kiel. taito on must!
Samaa miettinyt. Oli ihan camp-arvoa ohjelmalla. Se kai pyörii vielä Jenkeissä, mutta on varmaan sittenkin liian paksua tuubaa suomalaiskatsojille.