Mitä ajattelet alle 35v henkilöstä jolla puuttuu useampi hammas. Ja jopa näkyvästi
Mitä ajatuksia herättää?
Jos muuten nainen/mies siististi pukeutuva ja laittautunut.
Kommentit (35)
Siis eikö julkisella saa hammasimplantteja edes hampaisiin, jotka on näkyvällä paikalla?!! Täällä Hämeenlinnassa kyllä on julkisen hinnastossa lueteltu kruunut yms myös. Onko ne vaan koristeena siinä?
Mikäs aloittajalla on syy hammaspuutoksii?
Miettisin, että sitä tyyppiä ei varmaan kiinnosta miltä hampaat näyttää. En sen kummempaa. Monia syitähän noihin hampaiden puuttumisiin on.
Jos puuttuu taempia hampaita niin en huomaa ollenkaan. Enkä kiinnitä siihenkään huomiota jos hampaat ovat muuten terveen näköiset ja sitten yksi isompi aukko välissä.
Mutta sitten jos on pahannäköisiä (esim. keltaisia, reikäisiä ja puolikkaita) hampaita ja useampia aukkoja niin kyllä minullakin tulee päihdeongelmat heti mieleen. Niistä tuntemistani ihmisistä joilla on suu ollut pidemmän aikaa sen näköinen, kaikki ovat enemmän tai vähemmän päihde- ja elämänhallintaongelmaisia. Hampaita ovat menettäneet kännissä kaatuillessa tai tapellessa ja hoitamattomuutta. Eivät myöskään saa aikaiseksi tehdä asialle mitään em. ongelmien takia.
Tulee mieleen joku kovia huumeita käyttänyt ex-narkkari.
juu, antakaa niiden lasten juoda niitä energiajuomia, niillä ne hampaat syöpyvät jo kaksikymppisenä niin että täytyy vetää pois.
Yleensä ajattelen että mitäköhän on tehnyt, että on saanu köniinsä.
Mun mieheltä puuttuu yksi etuhammas ja puolet sen viereisestä, on saanut turpiinsa joskus. Tosi näkyvällä paikalla. Oon koittanut saada hammaslääkäriin ettei ala mätänemään ja levitä tulehdusta koko kehoon, mutta ei tuo ymmärrä miten isosti ne voi vaikuttaa oloon.
Onhan se vähän höntin näköinen, mutta komea höntti silti.
Miettisin, että onkohan tuokin elinsiirtolistalla kuten minä, silloin hampaat hoidetaan kuntoon ennen siirtoa ja joskus se tarkoittaa riskihampaiden poistoa. Heti ei aukkoihin implantteja ehdi aina saada.
Kyllä narkkariksi varmaan epäilisin.
Vierailija kirjoitti:
Vähävarainen kun ei ole mennyt laittamaan hampaistoaan kuntoon.
Kaikilla ei onnistu nastahampaan laitto. Itse en uskaltanut edes kokeilla koska minulla on synnynnäinen immunodefekti ja haavatkin paranevat todella huonosti. Suussa on enemmän bakteereita kuin jossain umpparihaavassa.
Vierailija kirjoitti:
Yäk ei osaa tai halua huolehtia oikeasti itsestään. Kulissia.
Haistappa sinä pitkä paska. Itselläni on jouduttu poistamaan hampaita vakavan sairauden takia.
Onko jäänyt käynnit kouluhammaslääkärillä väliin?
Ainakin Hesassa saa jopa oikomishoidot lapsille
Multa puuttuu kaksi ylähammasta, kolot näkyy jos hymyilee. Maitohampaat, joihin ei koskaan tullut rautahampaita, ei voi mitään.
Minulta poistettiin kasvaimen takia 15 hammasta kerralla. Kasvain oli nenän alla ikeneessä, joten etuhampaat meni.
Samantien laitettiin ns, Immediate proteesi. Erinomainen.
Maksoi n. 1200 euroa.
Vetäny fillarillaan immelmannit.