Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette jos tyttärenne 27 vuotta..

Vierailija
27.04.2019 |

...alkaisi seurustella yli 50 vuotiaan miehen kanssa?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 27 ja meinasi kyllä nyt tulla oksennus. Isäni on 54 ja mielestäni vanha, vaikka hoikka ja urheilullinen onkin. Pitää olla jotakin pahasti vialla ihmisessä, jos haluaa seurustella isänsä ikäisen kanssa. Isäkompleksi. 

No tosiasiassa ei 27-vuotias ole enään mikään nuori. Aivan aikuinen ihminen, ajattelit sitten itse mitä ajattelit. Ulkonäkö on naisilla jo muuttumassa kovasti

Vierailija
22/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin olisin kauhean hämmästynyt, että mulla on jo 27-vuotias tytär, kun pil-lua sain ekan kerran vasta 25-vuotiaana.

Toisaalta, sitä tytärtä vois hieman harmittaa, kun isukista ja miesystävästä tulis hyvät kaverit, eikä sen äijän elämä enää pyöriskään hänen ympärillään.

M48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin surullinen ja ärsyyntynyt, sillä tytär ei ehkä välttämättä saisi kokea äitiyttä (ja minä mummoutta) noin vanhan miehen kanssa. Ja vaikka saisikin, niin noin vanha isä.. Ja kyllähän noin iso ikäero herättää puheita kylillä myös.

Oletko oikeasti tyttäresi puolesta surullinen vai omasta puolestasi surullinen? Mitä jos tyttö seurustelisi afrik kalaisen kanssa joka on samanikäinen kuin hän. Mitä yhteistä heillä olisi? Eri kulttuuri ja tavat ja puhuttaisiinko kylillä silloin...mieti tuota

Minä olisin sekä tyttäreni että itseni puolesta surullinen, jos hän seurustelisi rasistijuntin kanssa.

Vierailija
24/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein voisi sanoa siihen mitään, koska olin itse kiinnostunut yli 50-vuotiaasta miehestä kun olin 27. Se oli kyllä raskasta aikaa, koska kyseinen mies ei ollut kiinnostunut minusta yhtään. Olisin kai iloinen siitä, että tyttärelläni menee miesasioissa paremmin kuin minulla on mennyt.

Vierailija
25/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkittävästi parempi vaihtoehto kuin se, että 27v seurustelisi 15v kanssa. 

Vierailija
26/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin surullinen ja ärsyyntynyt, sillä tytär ei ehkä välttämättä saisi kokea äitiyttä (ja minä mummoutta) noin vanhan miehen kanssa. Ja vaikka saisikin, niin noin vanha isä.. Ja kyllähän noin iso ikäero herättää puheita kylillä myös.

Oletko oikeasti tyttäresi puolesta surullinen vai omasta puolestasi surullinen? Mitä jos tyttö seurustelisi afrik kalaisen kanssa joka on samanikäinen kuin hän. Mitä yhteistä heillä olisi? Eri kulttuuri ja tavat ja puhuttaisiinko kylillä silloin...mieti tuota

Minä olisin sekä tyttäreni että itseni puolesta surullinen, jos hän seurustelisi rasistijuntin kanssa.

Ei afrikkalaiset välttämättä sen rasistisempia ole kuin valkonaamatkaan. Tuio oli tyhmästi sanottu sinulta.

Vierailija
27/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kateellinen. Minullekin kelpaisi viisikymppinen miesystävä vallan hyvin :)

Vierailija
28/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen on kylmä ihminen, joka sanoo, että aikuinen ihminen, asiansa ei kuulu minulle.

Sitä sanotaan että äitiys ei lopu koskaan. Äiti on aina lapselleen äiti. Normaali äiti välittää myös aikuisen lapsensa tekemisistä (ja usein joutuu sinnittelemään, jotta ei puuttuisi asioihin liikaa)

Vierailija
29/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27v.ja en kyllä ikimaailmassa alkaisi mihinkään noin vanhan kanssa. Hyi.

40v. on aikalailla se takaraja.

Vierailija
30/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen on kylmä ihminen, joka sanoo, että aikuinen ihminen, asiansa ei kuulu minulle.

Sitä sanotaan että äitiys ei lopu koskaan. Äiti on aina lapselleen äiti. Normaali äiti välittää myös aikuisen lapsensa tekemisistä (ja usein joutuu sinnittelemään, jotta ei puuttuisi asioihin liikaa)

Ei se ole kylmyyttä eikä osoita välittämisen puutetta. Niin kuin itsekin totesit, et puutu lapsesi asioihin, vaikka hänestä välität. Juuri sitä tarkoitetaan, kun sanotaan, että aikuinen ihminen, asiansa ei kuulu minulle. Välitän, mutta en puutu eli asiat eivät minulle kuulu ellei lapsi niitä itse halua minulle kertoa. 

Vierailija
31/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kiitos.

t. 27v

Vierailija
32/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 27 ja meinasi kyllä nyt tulla oksennus. Isäni on 54 ja mielestäni vanha, vaikka hoikka ja urheilullinen onkin. Pitää olla jotakin pahasti vialla ihmisessä, jos haluaa seurustella isänsä ikäisen kanssa. Isäkompleksi. 

Never say never lady. Elämä opettaa. Tuttu mies 53 vuotias saa lapsen 22 vuotiaan tytön kanssa. Vahinko toki, mutta silti. Kyllä näitä vain on ja tuntuu, että enenevässä määrin.

Enenevässä?

Aina se kaikenikäisten miesten ja isäntien etuoikeus on ollut puoliväkisin laittaa pikkupiikaset raskaiksi ja ajaa heidät sen jälkeen mieron tielle, mieluiten pimeällä ja pakkasella.

Vierailija
33/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Never say never lady. Elämä opettaa. Tuttu mies 53 vuotias saa lapsen 22 vuotiaan tytön kanssa. Vahinko toki, mutta silti. Kyllä näitä vain on ja tuntuu, että enenevässä määrin.

Enenevässä?

Aina se kaikenikäisten miesten ja isäntien etuoikeus on ollut puoliväkisin laittaa pikkupiikaset raskaiksi ja ajaa heidät sen jälkeen mieron tielle, mieluiten pimeällä ja pakkasella.

Pötyä. kyllä suomalainen perusmies on kantanut vastuun jo yleensä lain pakottamana. kaikista muista en ole samaa mieltä. Kun katsoo pikkukääröjä lasten vaunuissa itä- helsingissä

Vierailija
34/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa erittäin kiihoittavalta ajatukselta. "Runk." "Runk." "Runk." "Runk." "Ooh!" "Rruisskk!"

M50

Ihana!

M46

Vierailija
35/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa erittäin kiihoittavalta ajatukselta. "Runk." "Runk." "Runk." "Runk." "Ooh!" "Rruisskk!"

M50

No joo varmasti kuulostaa kiihottavalta, se mikä kiihottaa ei olekaan varsinaisesti ihan tätä arkielämää, mutta ei sen varaan kyllä mitään järjellistä elämää rakenneta. Kyllä minuakin kiihottavat omat salaisuuteni mutta osaan pitää ne tosielämästä erillään.

N40

Vierailija
36/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tytärtä, mutta jos rakastaa niin miksi pitäisi yrittää olla rakastamatta. Itse olen 40v ja seurustelen 63v miehen kanssa.

Tämä on niin eri asia, kuin alle 30v ja vanha ukko. 25 vuotiaana on aivot kehittynyt tarpeeksi, sitä ennen on vielä lapsi.

Vierailija
37/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tytärtä, mutta jos rakastaa niin miksi pitäisi yrittää olla rakastamatta. Itse olen 40v ja seurustelen 63v miehen kanssa.

Tämä on niin eri asia, kuin alle 30v ja vanha ukko. 25 vuotiaana on aivot kehittynyt tarpeeksi, sitä ennen on vielä lapsi.

Oli kyse 27v naisesta. Tuossa voit testata miten naama muuttuu iän myötä. totuus paljastuu

https://changemyface.com/demo.php

Vierailija
38/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kyse 27v naisesta. Tuossa voit testata miten naama muuttuu iän myötä. totuus paljastuu

Mutt miehen naama ei muutu 😂

Vierailija
39/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttuu, mutta yllättäen kelpaa nuorille naisille. Tämä on vain fakta. Tietenkään ei kaikki miehet eikä kaikki naiset edes nuorena. Tätä elämä on

Vierailija
40/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttuu, mutta yllättäen kelpaa nuorille naisille. Tämä on vain fakta. Tietenkään ei kaikki miehet eikä kaikki naiset edes nuorena. Tätä elämä on

Ei välttämättä kuule kelpaa se vanha naama juuri sille naiselle jonka sinä haluaisit. Tämä on vain fakta. Vain elämää kaikki.