Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette jos tyttärenne 27 vuotta..

Vierailija
27.04.2019 |

...alkaisi seurustella yli 50 vuotiaan miehen kanssa?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 27 ja meinasi kyllä nyt tulla oksennus. Isäni on 54 ja mielestäni vanha, vaikka hoikka ja urheilullinen onkin. Pitää olla jotakin pahasti vialla ihmisessä, jos haluaa seurustella isänsä ikäisen kanssa. Isäkompleksi. 

Vierailija
2/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa erittäin kiihoittavalta ajatukselta. "Runk." "Runk." "Runk." "Runk." "Ooh!" "Rruisskk!"

M50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin että hitto, tyttäreni on aikuinen ihminen ja siten saa tehdä mitä lystää. ja jatkaisin omaa elämääni.

Vierailija
4/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tytärtä, mutta jos rakastaa niin miksi pitäisi yrittää olla rakastamatta. Itse olen 40v ja seurustelen 63v miehen kanssa.

Vierailija
5/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä paljoa vanhempien mielipiteillä olisi väliä, eikä kenenkään ulkopuolisen. Aikuisia ihmisiä. Onhan tuo iso ikäero, mutta joillain se toimii. Pääasia, että lapseni olisi onnellinen valitsemansa kumppanin kanssa.

Vierailija
6/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin surullinen ja ärsyyntynyt, sillä tytär ei ehkä välttämättä saisi kokea äitiyttä (ja minä mummoutta) noin vanhan miehen kanssa. Ja vaikka saisikin, niin noin vanha isä.. Ja kyllähän noin iso ikäero herättää puheita kylillä myös.

Vierailija
7/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmm. Olisin kateellinen tyttärelleni ja pyytäisin saada miestä lainaan ainakin 2-kertaa viikossa.

Vierailija
8/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa erittäin kiihoittavalta ajatukselta. "Runk." "Runk." "Runk." "Runk." "Ooh!" "Rruisskk!"

M50

Et voi olla viisikymppinen ja kirjoittaa kuin 15-vuotias.

N49

Vierailija
9/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että nyt tyttö saa laatu munaa.

Vierailija
10/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M50

Et voi olla viisikymppinen ja kirjoittaa kuin 15-vuotias.

N49

Moni 50-kymppinen nainen on tyhmä kuin 15-vuotias.

Vierailija
11/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettisin että hitto, tyttäreni on aikuinen ihminen ja siten saa tehdä mitä lystää. ja jatkaisin omaa elämääni.

Olet itse nuori tai et omaa lapsia.

On täydellistä välinpitämätrtömyyttä olla välittämättä, jos oma lapsi alkaa seurustella yli 25 vuotta vanhemman ihmisen kanssa.

Äitinä neuvoisin häntä, että he ovat eri sukupolvea. Monet asiat koetaan eri sukupolvien näkökulmasta. Nuorempi saattaa jäädä altavastaajaksi ja joutuu elämään vanhemman elämää, kuin ikänsä puolesta kuuluisi.

Nuorempi joutuu mahdollisesti hoitamaan sen vanhemman vanhuuden. (eivät mene tasavertaisina palvelutaloon. Kun vanhempi on 85-v, on nuorempi vielä työelämässä tai ainakin työikäinen.)

Mahdollisten lasten kannalta on kurjaa, jos isä on noin vanha.

Vanhuus saattaa olla kauan yksinäinen.

Vierailija
12/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 27 ja meinasi kyllä nyt tulla oksennus. Isäni on 54 ja mielestäni vanha, vaikka hoikka ja urheilullinen onkin. Pitää olla jotakin pahasti vialla ihmisessä, jos haluaa seurustella isänsä ikäisen kanssa. Isäkompleksi. 

Never say never lady. Elämä opettaa. Tuttu mies 53 vuotias saa lapsen 22 vuotiaan tytön kanssa. Vahinko toki, mutta silti. Kyllä näitä vain on ja tuntuu, että enenevässä määrin.

Vierailija
13/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään koska aikuisen ihmisen asiat ei kuulu minulle.

Vierailija
14/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku Sauli ja Jenni!

Mulle sopii.

Vierailija
15/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin surullinen ja ärsyyntynyt, sillä tytär ei ehkä välttämättä saisi kokea äitiyttä (ja minä mummoutta) noin vanhan miehen kanssa. Ja vaikka saisikin, niin noin vanha isä.. Ja kyllähän noin iso ikäero herättää puheita kylillä myös.

Oletko oikeasti tyttäresi puolesta surullinen vai omasta puolestasi surullinen? Mitä jos tyttö seurustelisi afrik kalaisen kanssa joka on samanikäinen kuin hän. Mitä yhteistä heillä olisi? Eri kulttuuri ja tavat ja puhuttaisiinko kylillä silloin...mieti tuota

Vierailija
16/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On äärimmäisen tärkeää että tytär taitaa kulllinlutkutuksen salat, jotta kykenee mielyttämään miestään, ja näinollen saamaan oikeutuksen elämälleen! ;)

Vierailija
17/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tärkeintä, että tyttäreni on onnellinen. Jos hän on suhteessaan onnellinen, niin se riittää minulle. 

Vierailija
18/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo nyt edes ole iso ikäero. Saulilla ja Jennilläkin on isompi. Puhumattakaan Dannysta ja Erikasta...

Vierailija
19/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä todennäköisesti sinulta se mummous voi jäädä kokematta, vaikka tyttäresi seurustelisi omanikäisensä tai nuoremman miehen kanssa. Tyttö ei välttämättä pysty lapsia saamaan tai edes halua niitä. Miehillähän ikä ei ole missään vaiheessa este isäksi tulemiselle. Tulihan Saulikin, vaikka on 70 ja vaimonsakin jo yli 40.  

Vierailija
20/41 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän takapajulassa te elätte kun kylillä heräävät puheet noin huolestuttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi