Mitä mieltä olette jos tyttärenne 27 vuotta..
...alkaisi seurustella yli 50 vuotiaan miehen kanssa?
Kommentit (41)
Kuulostaa erittäin kiihoittavalta ajatukselta. "Runk." "Runk." "Runk." "Runk." "Ooh!" "Rruisskk!"
M50
Miettisin että hitto, tyttäreni on aikuinen ihminen ja siten saa tehdä mitä lystää. ja jatkaisin omaa elämääni.
Ei ole tytärtä, mutta jos rakastaa niin miksi pitäisi yrittää olla rakastamatta. Itse olen 40v ja seurustelen 63v miehen kanssa.
Ei siinä paljoa vanhempien mielipiteillä olisi väliä, eikä kenenkään ulkopuolisen. Aikuisia ihmisiä. Onhan tuo iso ikäero, mutta joillain se toimii. Pääasia, että lapseni olisi onnellinen valitsemansa kumppanin kanssa.
Olisin surullinen ja ärsyyntynyt, sillä tytär ei ehkä välttämättä saisi kokea äitiyttä (ja minä mummoutta) noin vanhan miehen kanssa. Ja vaikka saisikin, niin noin vanha isä.. Ja kyllähän noin iso ikäero herättää puheita kylillä myös.
Mmm. Olisin kateellinen tyttärelleni ja pyytäisin saada miestä lainaan ainakin 2-kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa erittäin kiihoittavalta ajatukselta. "Runk." "Runk." "Runk." "Runk." "Ooh!" "Rruisskk!"
M50
Et voi olla viisikymppinen ja kirjoittaa kuin 15-vuotias.
N49
Ajattelisin, että nyt tyttö saa laatu munaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50
Et voi olla viisikymppinen ja kirjoittaa kuin 15-vuotias.
N49
Moni 50-kymppinen nainen on tyhmä kuin 15-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Miettisin että hitto, tyttäreni on aikuinen ihminen ja siten saa tehdä mitä lystää. ja jatkaisin omaa elämääni.
Olet itse nuori tai et omaa lapsia.
On täydellistä välinpitämätrtömyyttä olla välittämättä, jos oma lapsi alkaa seurustella yli 25 vuotta vanhemman ihmisen kanssa.
Äitinä neuvoisin häntä, että he ovat eri sukupolvea. Monet asiat koetaan eri sukupolvien näkökulmasta. Nuorempi saattaa jäädä altavastaajaksi ja joutuu elämään vanhemman elämää, kuin ikänsä puolesta kuuluisi.
Nuorempi joutuu mahdollisesti hoitamaan sen vanhemman vanhuuden. (eivät mene tasavertaisina palvelutaloon. Kun vanhempi on 85-v, on nuorempi vielä työelämässä tai ainakin työikäinen.)
Mahdollisten lasten kannalta on kurjaa, jos isä on noin vanha.
Vanhuus saattaa olla kauan yksinäinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 27 ja meinasi kyllä nyt tulla oksennus. Isäni on 54 ja mielestäni vanha, vaikka hoikka ja urheilullinen onkin. Pitää olla jotakin pahasti vialla ihmisessä, jos haluaa seurustella isänsä ikäisen kanssa. Isäkompleksi.
Never say never lady. Elämä opettaa. Tuttu mies 53 vuotias saa lapsen 22 vuotiaan tytön kanssa. Vahinko toki, mutta silti. Kyllä näitä vain on ja tuntuu, että enenevässä määrin.
En mitään koska aikuisen ihmisen asiat ei kuulu minulle.
Niinku Sauli ja Jenni!
Mulle sopii.
Vierailija kirjoitti:
Olisin surullinen ja ärsyyntynyt, sillä tytär ei ehkä välttämättä saisi kokea äitiyttä (ja minä mummoutta) noin vanhan miehen kanssa. Ja vaikka saisikin, niin noin vanha isä.. Ja kyllähän noin iso ikäero herättää puheita kylillä myös.
Oletko oikeasti tyttäresi puolesta surullinen vai omasta puolestasi surullinen? Mitä jos tyttö seurustelisi afrik kalaisen kanssa joka on samanikäinen kuin hän. Mitä yhteistä heillä olisi? Eri kulttuuri ja tavat ja puhuttaisiinko kylillä silloin...mieti tuota
On äärimmäisen tärkeää että tytär taitaa kulllinlutkutuksen salat, jotta kykenee mielyttämään miestään, ja näinollen saamaan oikeutuksen elämälleen! ;)
Minulle on tärkeintä, että tyttäreni on onnellinen. Jos hän on suhteessaan onnellinen, niin se riittää minulle.
Eihän tuo nyt edes ole iso ikäero. Saulilla ja Jennilläkin on isompi. Puhumattakaan Dannysta ja Erikasta...
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä todennäköisesti sinulta se mummous voi jäädä kokematta, vaikka tyttäresi seurustelisi omanikäisensä tai nuoremman miehen kanssa. Tyttö ei välttämättä pysty lapsia saamaan tai edes halua niitä. Miehillähän ikä ei ole missään vaiheessa este isäksi tulemiselle. Tulihan Saulikin, vaikka on 70 ja vaimonsakin jo yli 40.
Vierailija kirjoitti:
Missähän takapajulassa te elätte kun kylillä heräävät puheet noin huolestuttaa?
Olen itse 27 ja meinasi kyllä nyt tulla oksennus. Isäni on 54 ja mielestäni vanha, vaikka hoikka ja urheilullinen onkin. Pitää olla jotakin pahasti vialla ihmisessä, jos haluaa seurustella isänsä ikäisen kanssa. Isäkompleksi.