Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kamala :D istun sängylläni selaamassa vauvapalstaa, nappasin käsipeilin ja katsoin meikitöntä naamaani vasten luonnonvaloa

Vierailija
27.04.2019 |

Kiesus minkä näköinen otus olen! Ensin järkytyin mutta sitten alkoi naurattaa. No onneksi olen tähän ikään oppinut suhtautumaan itseeni huumorilla, vaikka välillä niitä järkytyksenhetkiä tuleekin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menkat turvottaa, menee pari päivää että näytän taas normaaalilta itseltäni.

Vierailija
22/27 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki tekee paljon. Näytän mielestäni aika paljon kauniimmalta meikattuna.

Tulin just kotiin koemeikistä ja uutta tuli opittua.

Tarvitsee taas yhtä ja toista tuotettakin.

Ravintorikas ruoka, sokerin välttäminen, riittävä vedenjuonti, ulkoilu, liikunta, lepo ja uni ovat perusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on liikaa aikaa

Vierailija
24/27 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla on isot kasvojen piirteet. Nenä peruna, silmät pienet viirut, iho miesmäisen paksu ja paljon epäpuhtauksia tai arpia, hampaat keltaiset. Silmien välissä kurtistusrypyt ja naama "paksu". On typerää edes yrittää ottaa itsestä kaunista kuvaa, kun se ei onnistu jos näyttää tältä. En myöskään haluaisi myöntää, etten ole nätti ja siten hyväksyä niitä rumia kuvia itsestäni.

Vierailija
25/27 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen mies, eli kehdosta hautaan hyvännäköinen ilman ehostusta tai kuntoilua!

Vierailija
26/27 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikillä olen ihan siedettävä. Tosiaan akne on tehnyt iholle vaurioita ja kasvojen iho on kirjava ja punoittava, aknearvet jäljellä. En näyttäyty ihmisten ilmoilla ilman meikkiä ja tälläkin palstalla näkyy välillä kommentteja "höhöh tiedän yhden joka ei käy edes lähikaupassa ilman meikkiä". No täälläpä yksi sellainen, joka ei käy. Meikillä pystyn sulautumaan massaan enkä herätä huomiota kirjavalla naamallani ja se minulle suotakoon. Huvittaa varsinkin kun tällaisia tuomitsevia kommentteja tulee niiltä, kenellä on ihan tavallinen tai jopa erittäin hyvännäköinen iho. Jos joku haluaa meikillä ihonsa saada näyttämään paremmalta niin keltä se on pois, tämä vähän ihmetyttää.

Vierailija
27/27 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikillä olen ihan siedettävä. Tosiaan akne on tehnyt iholle vaurioita ja kasvojen iho on kirjava ja punoittava, aknearvet jäljellä. En näyttäyty ihmisten ilmoilla ilman meikkiä ja tälläkin palstalla näkyy välillä kommentteja "höhöh tiedän yhden joka ei käy edes lähikaupassa ilman meikkiä". No täälläpä yksi sellainen, joka ei käy. Meikillä pystyn sulautumaan massaan enkä herätä huomiota kirjavalla naamallani ja se minulle suotakoon. Huvittaa varsinkin kun tällaisia tuomitsevia kommentteja tulee niiltä, kenellä on ihan tavallinen tai jopa erittäin hyvännäköinen iho. Jos joku haluaa meikillä ihonsa saada näyttämään paremmalta niin keltä se on pois, tämä vähän ihmetyttää.

Hei kohtalotoveri! Minulla täysin sama vaiva täysin samasta syystä ja olen itsekin miettinyt tuota joidenkin ihmisten ylimielistä ja halveksuvaa suhtautumista siihen että haluan peittää meikkivoiteella ihoni punakan kirjavuuden. Epäempaattisia ihmisiä valitettavasti on aika paljon.

Minä ymmärrän sinua :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän