Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kamala :D istun sängylläni selaamassa vauvapalstaa, nappasin käsipeilin ja katsoin meikitöntä naamaani vasten luonnonvaloa

Vierailija
27.04.2019 |

Kiesus minkä näköinen otus olen! Ensin järkytyin mutta sitten alkoi naurattaa. No onneksi olen tähän ikään oppinut suhtautumaan itseeni huumorilla, vaikka välillä niitä järkytyksenhetkiä tuleekin.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän alapeukun. En kysynyt mitään tai pyytänyt teitä kertomaan vastaavia juttuja.

Joten kysynkin nyt vaikkapa tällaisen: Pidätkö sinä peilikuvastasi ilman meikkiä tai meikillä? Itse saan itseni näyttämään suht siedettävältä meikillä. Se riittää kyllä minulle kun haluan näyttää ulkomaailmassa joltain muulta kuin ojasta ryömineeltä.

AP

Vierailija
2/27 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pari kertaa järkyttynyt, kun kännykän kamera on vahingossa kääntynyt selfie-tilaan ja vielä niin, että kuvakulma on tosi matalalta😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi oli kamalampi, vauvapalsta vai naamasi?

Vierailija
4/27 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pidän kyllä ulkonäöstäni etenkin vähän ehostettuna. t.2

Vierailija
5/27 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen pari kertaa järkyttynyt, kun kännykän kamera on vahingossa kääntynyt selfie-tilaan ja vielä niin, että kuvakulma on tosi matalalta😅

Nyt kyllä nauroin ääneen, olen saman kokenut

:D

AP

Vierailija
6/27 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miten näytän (muka) niin erilaiselta päivästä riippuen. Tietty siinä tulee ottaa huomioon ilme ja valaistusolosuhteet, mutta silti. Toisinaan näytän lähes rypyttömältä, nuorekkaalta,söpöltä, skarpilta, jne. Ja sitten taas välillä tosi nuupahtaneelle, juonteiselle, happamelle, lähes miehen näköiselle (heh).

Ja nämä molemmat ilman meikkiä, kun en yleensä muutenkaan meikkaa.

Vierailija
7/27 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalaa varsinkin kännykän selfie alaviistosta. Joskus tunnen itseni jopa oikein kauniiksi peilistä, mutta tää näky kyllä palauttaa maan pinnalle tai sen alle.

Vierailija
8/27 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miten näytän (muka) niin erilaiselta päivästä riippuen. Tietty siinä tulee ottaa huomioon ilme ja valaistusolosuhteet, mutta silti. Toisinaan näytän lähes rypyttömältä, nuorekkaalta,söpöltä, skarpilta, jne. Ja sitten taas välillä to

si nuupahtaneelle, juonteiselle, happamelle, lähes miehen näköiselle (heh).

Olisiko tuossa se, että sisäinen kauneus puskee pinnalle, kun on pirteä ja iloinen mieli ja sama päinvastoin? Minulla ilme vaikuttaa huomattavasti kasvojen viehättävyyteen.

Toiset ovat kuminaamoja, toiset pokerinaamoja. :D

Vierailija
9/27 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei ole metsän peikosta kovin kaukana. Kukaan ihminen. Turha teeskennellä muuta, se on vain naurettavaa.

Vierailija
10/27 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miten näytän (muka) niin erilaiselta päivästä riippuen. Tietty siinä tulee ottaa huomioon ilme ja valaistusolosuhteet, mutta silti. Toisinaan näytän lähes rypyttömältä, nuorekkaalta,söpöltä, skarpilta, jne. Ja sitten taas välillä tosi nuupahtaneelle, juonteiselle, happamelle, lähes miehen näköiselle (heh).

Mulla sama! Toki elintavat vaikuttaa tähän paljon, joinain päivinä esim. juo enemmän vettä ja nukkuu paremmin ja se näkyy kyllä naamassakin.

Vierailija
11/27 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä ilman meikkiä enkä meikillä. Just pari päivää sitten otin salamalla läheltä kasvojen ihoa. Näkyi kaikki vaaleat karvatkin ja ihan kaikki epäpuhtaudet vaikka olin just tehnyt puhdistavan ja tehokkaan naamiokuorinnan. Nenäni näyttää olevan pahasti plastikkakirurgiaa vailla. Huuleni ohuet viivat ja kellertävät hampaat ja ruma hymy. Kaksoisleuka. Olisitko itse tyytyväinen?

Vierailija
12/27 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kamalaa varsinkin kännykän selfie alaviistosta. Joskus tunnen itseni jopa oikein kauniiksi peilistä, mutta tää näky kyllä palauttaa maan pinnalle tai sen alle.

Hah, en siis ole yksin. :D Peilistä katsoo ihan tavallisen nätti (hyvinä päivinä) nainen, mutta auta armias kun tuon etukameran avaa puhelimesta! Ei herranjumala! Yhtäkkiä naama näyttää muhkuraiselta, juonteita on tuhatkertaisesti enemmän, joka ikinen pienikin ihon virhe erottuu. Meikki näyttää paakkuuntuneelta ja epätasaiselta.

Sitten kun hädissäni katson tätä ihan samaa naamaa käsipeilistä, samassa paikassa ja valaistuksessa, näytän taas ihan "normaalilta." Mistä johtuu?! Kumpaa sitä uskoisi. Tulee oikea suohirviöolo välillä kun kameran vahingossa avaa.

Vierailija
13/27 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä ilman meikkiä enkä meikillä. Just pari päivää sitten otin salamalla läheltä kasvojen ihoa. Näkyi kaikki vaaleat karvatkin ja ihan kaikki epäpuhtaudet vaikka olin just tehnyt puhdistavan ja tehokkaan naamiokuorinnan. Nenäni näyttää olevan pahasti plastikkakirurgiaa vailla. Huuleni ohuet viivat ja kellertävät hampaat ja ruma hymy. Kaksoisleuka. Olisitko itse tyytyväinen?

Lisäksi kasvot ovat kulmikkaat ja leveät. Hiukset luonnontilassa pörröiset kiharat. Todellakin näytän metsän peikolta

Vierailija
14/27 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän hyvältä, omasta mielestäni. Väsymys saa vanhenemaan ja suihku nuorentaa. Lomalla suorastaan loistan.

Varmaankin riippuu, kuinka itseään katsoo.

Vierailija
15/27 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://aijaa.com/xIEyzK ai niinku tälleen 😂😂

Vierailija
16/27 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut pari viikkoa käynnissä projekti, että joka päivä on otettava meikitön ja filtteritön selfie, johon olen tyytyväinen. Haastetta tuo vielä se, että objektiivisesti katsottuna olen ruma. 

Ainoa toimiva keino on yrittää saada kuvaan joku hyvä ilme. Siitä näkee, miten paljon ihmisen ilmeet vaikuttavat ulkonäköön ja jos olet elinvoimaisen ja iloisen näköinen, ihan sama joku ihokarva tai kellertävä hammasluu. 

Vierailija
17/27 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, en siis ole yksin. :D Peilistä katsoo ihan tavallisen nätti (hyvinä päivinä) nainen, mutta auta armias kun tuon etukameran avaa puhelimesta! Ei herranjumala! Yhtäkkiä naama näyttää muhkuraiselta, juonteita on tuhatkertaisesti enemmän, joka ikinen pienikin ihon virhe erottuu. Meikki näyttää paakkuuntuneelta ja epätasaiselta.

Sitten kun hädissäni katson tätä ihan samaa naamaa käsipeilistä, samassa paikassa ja valaistuksessa, näytän taas ihan "normaalilta." Mistä johtuu?! Kumpaa sitä uskoisi. Tulee oikea suohirviöolo välillä kun kameran vahingossa avaa.

Jos yhtään lohduttaa niin itse huomasin kerran kun istuin tietokoneen ääressä ja puhelimeni kameratoiminto meni vahingossa päälle. Järkytyin miten likainen näppäimistö oli, siirsin puhelimen pois ja katsoin uudestaan näppistä - ei se näyttänyt edes likaiselta! Eli puhelimen kamera saa aivan mikroskooppisenkin pienet yksityiskohdat näkymään selvästi. Eiköhän sama päde niin ihovirheisiin kuin näppäimistön mikrobeihinkin ☺

Vierailija
18/27 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos yhtään lohduttaa niin itse huomasin kerran kun istuin tietokoneen ääressä ja puhelimeni kameratoiminto meni vahingossa päälle. Järkytyin miten likainen näppäimistö oli, siirsin puhelimen pois ja katsoin uudestaan näppistä - ei se näyttänyt edes likaiselta! Eli puhelimen kamera saa aivan mikroskooppisenkin pienet yksityiskohdat näkymään selvästi. Eiköhän sama päde niin ihovirheisiin kuin näppäimistön mikrobeihinkin ☺

Kyllä lohdutti, kiitos! :D 

Vierailija
19/27 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vähän karmaisee kesän lähestyminen. Auringonvalo kun osuu naamaan, paljastuvat kaikki epäkohdat ja karvaisuus. Naaman vähäinen muotokin tuntuu kirkkaassa valossa katoavan eli lärvi muuttuu vain roikkuvaksi ihokasaksi. Paitsi uurteet, jotka näkyvät syvinä varjoina, ja näytän vihaiselta mieheltä.

N28

Vierailija
20/27 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä päätin kokeilla, käänsin puhelimen kameran itseeni päin ja puhelin vielä alaviistossa. Eihän ne kasvonpiirteet kovinkaan imartelevat olleet, mutta onneksi huone on hieman hämärä ja mulla on kevyt meikki, niin ei ollut se masentavin näky sentään. Mutta tunnistan kyllä tuon, että miten välillä voikaan näyttää ihan hyvältä ja sitten jollain toisella kerralla ihan hirveältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi