Millainen parisuhteenne on ollut ennenkuin tuli ero?
Oliko kaikki hyvin vai huonosti? Tuliko ero sinulle yllättäen?
Kommentit (7)
Arki pyöri mut seksiä oli kerran puolessa vuodessa.
Tuosta opin miten tärkeää seksielämä on yhteyden ja rakkauden säilyttämiselle.
Parisuhdehistoriani on täynnä koiranoksennuksia. Kenelläkään ei ollu asiat kunnossa.
En minä ole mikään ymmärtelijänainen. Yksinolo on aina hyvä ja mielentyyneyttä edistävä ja ylläpitävä vaihtoehto.
Opintovelat maksettu. Ainiaaksi.
Ihan ok, mutta arkinen. Töistä kaupan kautta kotiin ruokaa tekemään ja lopulta nukkumaan. Elämä oli kesäisin. Alakoululaisten lapsien ehdolla elettiin. Seksiä kerran viikossa. Riideltiin harvoin.
Kun oli lapsia, niin näin jälkikäteen en tiedä, millaista elämä olisi edes voinut olla.
Vierailija kirjoitti:
Arki pyöri mut seksiä oli kerran puolessa vuodessa.
Tuosta opin miten tärkeää seksielämä on yhteyden ja rakkauden säilyttämiselle.
4 kommentoi.
Minä taas opin, että seksillä ei ole loppupeleissä merkitystä. Sitoutuminen tulee toisaalta.
"Minä taas opin, että seksillä ei ole loppupeleissä merkitystä. Sitoutuminen tulee toisaalta."
Tuo on ihan totta. Henkinen yhteenkuuluvuus on kaikkein tärkeintä ja ulkonäkökeskeisillä on vaikeinta löytää kumppania kun ei se pelkkä fyysinen vetovoima ja seksi riitä. Jos on aluksi kemiaa niin ei se alkuhuuma pitkälle pötki välttämättä. Ja toisella se alkuhuuma voi olla näyteltyä niin ettei koskaan tiedä muuta kuin itsestään. Toinen voi vain kokeilla ja itse on aivan huumaantunut.
Monia näyttteleviä olen nähnyt kun on pakkomielle löytää joku ja alkaa kakaraa pukkaamaan ja sitten inhotaan sitä kumppaniaan. Petetään koko ajan ja sitten kun uusi löytyy niin erotaan välittömästi.
Arkista, mutta todella hyvää ja olimme samanhenkisiä. Usein nauroimme, että voisimme lopettaa puhumisenkin, kun niin hyvin osasimme lukea toistemme ajatuksia. Viihdyimme loistavasti yhdessä ihan vaikka vaan kotona. Mutta kuten aina lauluissakin sanotaan, onni on haurasta. Mies ihastui työkaveriinsa josta seurasi sitten salasuhde. Pikkulinnut lauloivat viestin, että minua petetään. Harmittaa ja itkettää, sillä olimme loistava pari ja rakastin miestäni.
Alusta lähtien mies oli valehteleva dominoiva ruoska. Sinisilmäisenä kuvittelin että muuttuu kun saadaan lapsi ja hääkellot soi.
Kyllä ne kellot sitte soikin.
Silmien väri muuttui hehkuvanvihreex.
Vähän mietiskellyt sittemmin. Ja mietiskely jatkuu.