Ymmärrän kyllä useiden miesten turhautuneisuuden deittimarkkinoilla: naisia paitsi on vähemmän, he myös...
Ymmärrän kyllä useiden miesten turhautuneisuuden deittimarkkinoilla: naisia paitsi on vähemmän, he pariutuvat myös keskenään tai jäävät mieluusti sinkuiksi. Tähän ynnätään vielä päälle se että persoonallisuuksien pitäisi mätsätä, että parinmuodostus olisi mahdollista. Myös oma katkeruus naissukupuolta kohtaan karkoittaa helposti naisen kuin naisen. Toivon että pituuksista, markkina-arvoista ja miljonääreistä jankkaavat miesparat saavat apua ongelmiinsa.
Mutta oon niin onnellinen että olen löytänyt kumppanini ennen tätä tinder-aikakautta. Teille muille ei käy kateeksi näiden uusien "ongelmien" kanssa.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten pitäisi muuttaa sieltä böndeltä kaupunkiin. Naiset haluavat asua kaupungissa ja jäävät tahtomattaan vanhoiksipiioiksi, kun miehet ovat siellä maaseudulla.
Missä tämmöinen mystinen kaupunki on? Asun Helsingissä eikä ainakaan täällä ole tuollaista tilannetta
Oletko sä mies vai nainen? Kyllä mä ainakin tunne Helsingissä monia sinkkunaisia, jotka haluaisivat olla parisuhteissa.
Olen koko ikäni Helsingissä asunut korkeakoulutettu mies. Ei täällä todellakaan ole mitään miesten markkinoita
Mä en ole tarvinnut nettiä saadakseni miehen.
Mitä ihmeen misandristista potaskaa.
AP selvästi käynyt eilen baarissa ja ei ole kelvannut kenellekään miehelle. Kauniit hoikat kanssasiskot vieneet hyvät miehet nenän edestä. Nyt pitää tulla tänne haukkumaan miehiä, että olo paranee.
Tämä aloitus lemuaa puhdistamista kaipaavalle kissanhiekkalaatikolle ja yksinäisyydelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten pitäisi muuttaa sieltä böndeltä kaupunkiin. Naiset haluavat asua kaupungissa ja jäävät tahtomattaan vanhoiksipiioiksi, kun miehet ovat siellä maaseudulla.
Pötyä. Miehiä tuli 2015 30 000 suomeenja valtaosa kaupunkeihin ja ovat taatusti halukkaita parisuhteeseen ja miellyttämään, ainakin aluksi. Joka vuosi sen jälkeenkin tulee noin 2000 miestä suomeen ulkomailta. Olette vain nirsoja
Ei kukaan itseään kunnioittava länsimainen nainen noihin sorru.
Kyllä sortuu ainakin uutisten perusteella.
Sortuu ja valitettavasti jopa alaikäiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tämmöinen mystinen kaupunki on? Asun Helsingissä eikä ainakaan täällä ole tuollaista tilannetta
Oletko sä mies vai nainen? Kyllä mä ainakin tunne Helsingissä monia sinkkunaisia, jotka haluaisivat olla parisuhteissa.
Olen koko ikäni Helsingissä asunut korkeakoulutettu mies. Ei täällä todellakaan ole mitään miesten markkinoita
Ongelmasi on se korkeakoulutus. Sillä jotakin kertoo naisten prioriteeteista ja miesmausta se, että 100% varmasti löytää enemmän kokemattomia miehiä keskisuuresta insinööritoimistosta kuin keskisuuresta vankilasta.
Kaikenmaailman sarjakuristajat kylpee naisissa ja saa kosintakirjeitä vankilaan, mutta lainkuuliainen kiltti hyvä mies saa vain "olet kiva, mutta...."
Olet kiltti, et jännä. Koulutuksesi myös paljastaa sen. Täten epäkiinnostava naisille.
Outoa, että ap otti puheeksi keskenään pariutuvat naiset, koska keskenään pariutuvia miehiä saattaa jopa olla hieman enemmän.
Miksi muuttaisin luonnon keskeltä betonilähiöön jossa en viihtyisi sekuntiakaan? Ja mitä siellä on, trendikahviloita ja jotain kulttuuria? Enemmin kuuntelen täällä linnun laulua kuin ihmisten kälätystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmasi on se korkeakoulutus. Sillä jotakin kertoo naisten prioriteeteista ja miesmausta se, että 100% varmasti löytää enemmän kokemattomia miehiä keskisuuresta insinööritoimistosta kuin keskisuuresta vankilasta.
Kaikenmaailman sarjakuristajat kylpee naisissa ja saa kosintakirjeitä vankilaan, mutta lainkuuliainen kiltti hyvä mies saa vain "olet kiva, mutta...."
Olet kiltti, et jännä. Koulutuksesi myös paljastaa sen. Täten epäkiinnostava naisille.
Kaikenmaailman sarjakuristajien uhrit tuppasivat olemaan prostituoituja ja kotisiivoojia tms. Ei baarista pokattuja.
Kuules aapee. Ymmärrän, että on turhauttavaa olla Tinderissä ja huomata, että oma taso on sellainen matalasti koulutettu perunannäköinen 6/10 mies. Se kirpaisee. Nähdä niiden hyvännäköisten, hauskojen menestyvien miehen profiilit ja tajuta, että ei yllä niiden tasolle. Taas painat yhdelle sydämen ja ei matchia.
Mutta helpottaako oikeasti oloa se, että tulet tänne happamana haukkumaan miehiä? Vai levitätkö pahan olon vaan muihin ihan turhaan ilman, että oma olo helpottaa yhtään?
Voi sinnuu.
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni unohtaisin koko pituustekijän, mutta naiset siitä haluavat jankata
Tiedän tosielämästä tasan yhden naisen jolle miesten pituus on joku juttu. Sen sijaan miehet itse jankkaavat siitä ympäri nettiä yhtenään
Olen mies ja naisten pieni nirsoilu on mielestäni aivan ymmärrettävää. Jos itselläni olisi pippelillä vastaava kysyntä, kuin piparilla, niin olisin luultavasti ensimmäisen luokan kuspää. Naiset on tilanteen huomioonottaen varsin herttaisia, hyväkäytöksiä ja asiallisia. Onhan monet miehet aika rasittavia ja pahimmat tapaukset tekevät todella kauheita asioita naisille.
Oikeastaan hämmästyttää, että naiset lainkaan ovat miesten kanssa tekemisissä. Ei tällä sukupuolella voi kaikkea ymmärtää. Kiitos naisille kuitenkin niistä murusista, joista olen saanut joskus harvoin nauttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, hukkumiskuolematkin johtuvat jäätelön syönnistä.
Montako vuotta olet eri palstoilla hokenut noita jännisjuttujasi? Eikö yhtään mietitytä, että onkohan elämä mennyt hukkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne itseään kunnioittavat naiset on ollut naimissa jo pitkän aikaa. Ei heitä ole markkinoilla enään ja nykynaisille käy ihan mikä vaan. taso on heilläkin huono
Niin että sinkkunaiset on nirsoja joille ei mikään kelpaa mutta kuitenkin tasottomia joille kelpaa ihan mikä vaan? Koittakaa jo päättää.
Miesten vaatimukset naisen ulkonäöstä ovat nousseet somen ansiosta. 80 -luvulla tavallisen näköinen nainen sai tavallisen näköisen miehen. Nykymiehille tuo nainen olisi ruma. Osa miehistä ei pidä naisina muita kuin Instagrammiin kuvansa laittaneita. Ei sinne tavikset kuviaan laita vaan kaikista kauneimmat sekä ne, joilla on intoa muokata ulkonäköään erilaiseksi kuin todellisuudessa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tosielämästä tasan yhden naisen jolle miesten pituus on joku juttu. Sen sijaan miehet itse jankkaavat siitä ympäri nettiä yhtenään
Osaatko sitten selittää miksi nainen kysyy pituuttani ennen tapaamista ja vastauksen jälkeen suhtautuminen muuttuu täysin? Tämä siis tapahtunut monen monta kertaa. Miksi kysyä irrelevanttia asiaa, joka kuitenkin selviää tavatessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko sitten selittää miksi nainen kysyy pituuttani ennen tapaamista ja vastauksen jälkeen suhtautuminen muuttuu täysin? Tämä siis tapahtunut monen monta kertaa. Miksi kysyä irrelevanttia asiaa, joka kuitenkin selviää tavatessa?
Sä sitten liikut hyvin eri piireissä kun minä. Tai et ainakaan viestittele mun kavereiden kanssa. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo vain sen minkälaisia naisia yrität pyydystää. Tavisten ei kannata vaivautua.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat niin nirsoja, ettei niille kelpaa iäkkäämmät leskirouvat vaan jankkaavat aina vaan naisten iästä, että nuorta pitäisi saada.
Kyllä monet tutut miehet seukkaavat muumion kanssa.
Kyllähän naisia kasvaa yksi vuosikerta aikuisiksi joka vuosi. Eihän ne 18-vuotiaana valmiina ole jo naimisissa.