Käytättekö pikkuhousunsuojia päivittäin?
Mietin vaan kun mulla on lähes aina pikkarinsuoja pöksyissä ainakin työpäivinä ja usein muutenkin. Läheskään aina en tartteis käyttää.
Mulle siitä on tullut tapa että laitan aina suojan kun puen pikkuhousut.
Kommentit (46)
Miksi te vastaatte uudestaan ja uudestaan tuolle eritehullulle?
Käytän melkein 24/7 ja vaihdan suojaa useita kertoja päivässä riippuen kosteuden määrästä. Ihmettelen niitä jotka ei tarvitse ikinä pikkuhousunsuojia, voiko jollain olla niin kuiva?
Työpaikkaihastus on niin kuuma että pakko kayttää, muuten jäis märkä läntti tuoliin.
Käytän todellakin aina. Mulla on aina niin märkänä pillu että pakko pitää sen takia, en vois kuvitellakkaan lähteväni ihmistenilmoille ilman pikkuhousunsuojaa.
Kierron mukaan menee. Taitaa olla jopa viikko kuukaudessa kun ei tarvitse mitään suojaa käyttää mutta ennen ja jälkeen kuukautisten kyllä vuotaa aika tajuttomasti valkovuotoa. Silloin kyllä pikkuhousunsuojan saa vaihtaa aina kun käy vessassa. Minulla on normaalisti valkovuoto runsasta ja olen kyllä seksuaalisesti todella aktiivinen joka osaltaan lisää myös limojen erittymistä.
Käytän vuokkosten pikkuhousunsuojia, aiemmin käytin always normalia vaihdoin merkkiä kun niihin lisättiin se karmea haju joka rupesi ärsyttämään alapää alkoi punoittaa. Enkä ole hetkeäkään katunut, vuokkosissa on paljon mukavampi pinta.