Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö pikkuhousunsuojia päivittäin?

Vierailija
27.04.2019 |

Mietin vaan kun mulla on lähes aina pikkarinsuoja pöksyissä ainakin työpäivinä ja usein muutenkin. Läheskään aina en tartteis käyttää.
Mulle siitä on tullut tapa että laitan aina suojan kun puen pikkuhousut.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helvetti tätä täysin samaa asia kyselee täällä muutaman viikon välein?

Vierailija
22/46 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän välillä, koska olen niin märkä varsinkin kierron keskivaiheilla, että ällöttää olla housut märkänä. Kyllähän se sidekkin vähän ärsyttää, mutta ei voi mitään.

Gyne on tutkinut ja todennut ettei ole vikaa, yksilöllisiä eroja näissäkin asioissa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaation aikaan valkovuoto on aika runsasta. En tykkää märistä alkkareista, silloin käytän ph-suojia. Myös kun odotan kuukautisten alkamista, käytän varmuuden vuoksi suojia, ettei sitten mene housuihin (on aika epäsäännölliset kuukautiset enkä viitsi turhaan hauduttaa siteen kanssa). Seksin jälkeisinä päivinä käytän myös, sillä spermaa saattaa valua ulos vielä päivän tai pari.

Vierailija
24/46 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka helvetti tätä täysin samaa asia kyselee täällä muutaman viikon välein?

Stringi-Pervo. Ja myös vastailee itselleen. Tosin muutamat typeryksetkin jaksavat vastailla tälle ällösedälle.

Vierailija
25/46 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä koskaan, en vaan koe niitä millään tavalla tarpeellisiksi. Hyvä vaan, säästyy rahaa ja tulee vähemmän roskaa.

Vierailija
26/46 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos vaan muistan. Joskus tulee vuotoa, varsinkin lähellä ovista, mutta enimmäkseen tuntuu siltä, että alapääni hikoilee sen verran, että päällihousut alkavat herkästi haista. En halua pestä farkkuja joka päivä.

Vierailija
27/46 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Ärsyttävät ihoa, luultavasti se valkaistu paperi siinä. Ja muovi.

Vierailija
28/46 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovulaation aikaan valkovuoto on aika runsasta. En tykkää märistä alkkareista, silloin käytän ph-suojia. Myös kun odotan kuukautisten alkamista, käytän varmuuden vuoksi suojia, ettei sitten mene housuihin (on aika epäsäännölliset kuukautiset enkä viitsi turhaan hauduttaa siteen kanssa). Seksin jälkeisinä päivinä käytän myös, sillä spermaa saattaa valua ulos vielä päivän tai pari.

Niin toi seksikin vielä, ja tosiaan menkkojen alku/loppupäivät. Itse asiassa, hyvin vähän on hedelmällisen ja seksuaalisesti aktiivisen naisen elämässä sellaisia päiviä kun ei mitään vuotaisi.

Vierailija
29/46 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän vain siksi, että yskäistessä saattaa tulla tippa kusta housuihin. Nuoruuteni olin ihan ilman, eikä tullut mieleenkään mitään suojia käyttää. Tenaa en vielä tarvitse.

Vierailija
30/46 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

....mitä hel...vet..tiä. Vaikka kuinka monelta lirahtaa jotain hiusuun yskäistäessä tai aivastaessa. Käykää nyt lääkärissä jos noin falskaa.

Vierailija
31/46 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

....mitä hel...vet..tiä. Vaikka kuinka monelta lirahtaa jotain hiusuun yskäistäessä tai aivastaessa. Käykää nyt lääkärissä jos noin falskaa.

Mitäs ajattelit että se lääkäri tekee? Lähes kaikilla synnyttäneillä on enemmän tai vähemmän virtsankarkailua.

Vierailija
32/46 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli viiskymppisenä on pakko käyttää jos yskii tai avastaa niin voi lirahtaa, vuokkosten ohuet siteet vielä riittää eikä hiosta ja mielestäni päivittäiseen parhaimmat. Kohta saa siirtyä luultavasti ihan oikeisiin tena ladyyn. Nuoresta asti käytin aina varsinaisia pikkuhousun suojia kun niitä alkoi tulemaan markkinoille, ihan aina paitsi yöllä. Olen niin tottunut etten osaisi olla ilman. Vaihde vuodet alkoivat tuoda virtsankarkailua ja levoton rakko on ollut niin että jos ei heti pääse vessaan niin voi lirahdella. 

Ehkä sun kannattais jumpata niitä lantionpohjalihaksia??

terv.toinen täti 57v, neljä neljäkiloista synnyttänyt vaan mitään ei vuoda eikä falskaa

Vierailija
33/46 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan käytä ja olen lievästi järkyttynyt tämän kyselyn tuloksista, koska eikö pikkuhousunsuojat ole tarkoitettu nimenomaan menkkojen aikana käytettäväksi, eikä jatkuvaan käyttöön. Oviksenkin aikana runsasta vuotoa toki tulee, mutta kun peseytyy päivittäin ja samalla vaihtaa pikkuhousut, niin mulla ei ole ollut tarvetta pikkuhousunsuojille. Ne haiseekin niin inhottavan hajusteiselle, että en käytä mielelläni edes kuukautisten aikaan. Jokainen toki tekee omalle alapäälleen mitä haluaa...

Vierailija
34/46 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Joskus teininä oli pikkuhousunsuojat jatkuvassa käytössä valkovuodon takia, jolloin vuoto tuntui vain lisääntyvän. Ikävä kierre, mutta onneksi ymmärsin lopettaa ja tilanne tasoittui. Nykyään ei mitään ongelmia vuodon kanssa.

Vierailija
35/46 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä joudun käyttämään pikkuhousunsuojia. Laitan suojan aina aamulla töihin lähtiessä ja yleensä joudun vaihtamaan suojaa useamman kerran päivässä sen verran paljon pimppa valuttaa päivän mittaan.

Vierailija
36/46 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käytä päivittäin mutta välillä käytän. onneksi on kestopikkuhousunsuoja, se ei ärsytä alapäätä eikä lisää valkovuodon määrää toisin kuin kertakäyttöiset.

Vierailija
37/46 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuukautisia käytän, samoin niiden loppuvaiheessa tiputteluvuodon vuoksi . Muutoin silloin tällöin valkovuodon vuoksi: jos esim. on pitkä päivä töissä ja haluan olla fressimpi. Jos olen menossa vaikka hierojalle tai lääkäriin, yleensä pidän suojaa ko. paikkaan asti, sitten vessassa poistan sen ja suihkutan alapään, niin ei ainakaan valkovuoto haise.

Vierailija
38/46 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt pikkuhousunsuojia päivittäin, nyt olen yrittänyt vaan tarpeen mukaan käyttää eli kun kuukautisten jälkeen tulee vielä vähäsen vuotoa tai siihen aikaan kuukautta, kun kosteutta on enemmän. Tosin nyt kun olen ollut ilman pikkuhousunsuojaa, farkut joutuu vaihtamaan usein päivittäin kun kosteus tulee läpi pikkareista ja farkkujen haarat alkaa haista. Taitaa tämä kokeilu jäädä tähän minun osaltani, pikkuhousunsuojaa kun vaihtaa tarvittaessa niin pysyy pikkarit ja päällishousut siistimpinä.

Vierailija
39/46 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytin ennen, mutta nykyään rahan ja ympäristön vuoksi taittelen pikkareihin muutaman wc-paperin ovulaatio-aikoihin.

Vierailija
40/46 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina. On ällö likainen olo ilman. Pesuainejäämät ilmeisesti ärsyttää mun alapäätä saaden vuotoa aikaan.

Ne muoviset pikkuhousunsuojat sen ärsytyksen tekevät. Käytin niitä itse päivittäin noin 30 v. asti kunnes alapääni iho oli niin herkistynyt ettei enää kestä muita kuin paksumpia Vuokkoset siteitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän