Käytättekö pikkuhousunsuojia päivittäin?
Mietin vaan kun mulla on lähes aina pikkarinsuoja pöksyissä ainakin työpäivinä ja usein muutenkin. Läheskään aina en tartteis käyttää.
Mulle siitä on tullut tapa että laitan aina suojan kun puen pikkuhousut.
Kommentit (46)
Hyiii, älkää puhuko mistään vuodoista ja niihin liittyvistä asioista. Just kuulin tuosta valkovuodosta. YÖK, oksennus meinaa tulla ajatuksestakin.
Vierailija kirjoitti:
Hyiii, älkää puhuko mistään vuodoista ja niihin liittyvistä asioista. Just kuulin tuosta valkovuodosta. YÖK, oksennus meinaa tulla ajatuksestakin.
Kannattaa tutustua tähän: http://2.bp.blogspot.com/-6HL3cdCdKYE/U3SiedZssLI/AAAAAAAAAl4/tBmb8KrNB…
En käytä ikinä. En oikein ymmärrä niiden pointtia. Mun mielestä pikkuhousut on olemassa just siksi että ne eritteet jää niihin eikä päällysvaatteisiin.
Aina. On ällö likainen olo ilman. Pesuainejäämät ilmeisesti ärsyttää mun alapäätä saaden vuotoa aikaan.
Olen käyttänyt ehkä viisi kertaa koko elämäni aikana, olen viiskymppinen. Ei ole ylimääräisiä vuotoja.
Kyllä. Varsinkin oviksen aikaan pikkarit kastuu päällihousuihin asti ja tuntuu inhottavalta.. Käytän päivittäin koska muuten tulee likainen olo.
Käytän töissä ja vapaa-ajalla mutta en kotona.Inhottava tunne jos pikkareihin valuu jotain eikä pysty vaihtamaan kiin pikkuhousunsuojan saa aina vaihdettua puhtaaseen.Kotiin tullessa otan heti pois ja öisin nukun ilman pikkareita.
En käytä, kun tuntuu että se muoviosa pikkuhousunsuojissa ei hengitä ja alapää alkaa hiestumaan ja haisemaan. Onko olemassa jotain merkkejä ilman sitä muovia?
Palstalla vaikuttaa ilmeisesti joku pikkuhousunsuojafetisisti. Niin usein näitä aloituksia on.
Miltä ne pikkuhousut pitää suojata,sateelta vai tulipalolta?
Eikös päällyshousut jo suojaa.
Käyn työpaikan naistenvessassa ja koluan roskiksesta siteet, suojat ja tamppoonit ja pidän niitä kalsareissani aina kun vaan suinkin voin!
T: jännä-mies
Aina kodin ulkopuolella. Päällishousutkin voi olla märkänä muuten varsinkin jos on ohuet ja tiukat.
Aika usein. Valkovuodon määrä riippuu kuukautiskierron vaiheesta ja vähän sen mukaan.
En mutta varmaan pitäis. Säilyis housut paremmin.
Käytän joka päivä, muuten on housut märkänä, pikkuhousut täynnä tahroja, hikinen olo ja farkkujen saumat hankaisivat tehden kamelinvarpaan.
Yli viiskymppisenä on pakko käyttää jos yskii tai avastaa niin voi lirahtaa, vuokkosten ohuet siteet vielä riittää eikä hiosta ja mielestäni päivittäiseen parhaimmat. Kohta saa siirtyä luultavasti ihan oikeisiin tena ladyyn. Nuoresta asti käytin aina varsinaisia pikkuhousun suojia kun niitä alkoi tulemaan markkinoille, ihan aina paitsi yöllä. Olen niin tottunut etten osaisi olla ilman. Vaihde vuodet alkoivat tuoda virtsankarkailua ja levoton rakko on ollut niin että jos ei heti pääse vessaan niin voi lirahdella.
Käytän koska olen aina märkä, välillä vähän liikaakin jos innostun. Joudun vaihtamaankin muutaman kerran päivässä. Käytän suojia aina paljon helpompaa.
Minulla on runsas valkovuoto ollut aina siitä lähtien kun se teininä alkoi ja että päälihousunikin eivät olisi märät käytän pikkuhousunsuojia.
Teininä oli ihan kauheeta kun en edes tiennyt pikkuhousunsuojista. Kivasti rähmässä alkkarit aina ennen kuin joskus yli parikymppisenä tajusin ryhtyä käyttämään suojia. Ei niitä kai ennen ollutkaan kaupoissa tarjolla kuten nykyään?
T: viiskymppinen
En käytä. Olen käyttänyt pikkuhousunsuojia vain jälkivuodon lopussa ja joskus harvoin kuukupin falskauksen varalta menkkojen aikaan, jos olen sellaisessa paikassa, ettei vessaan pääse heti halutessaan.