Enbuske kosi: Jos et suostu, alan tehtailla sinusta perättömiä lastensuojeluilmoituksia ja vuodan nakukuvasi nettiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5065c4ed-1736-4853-ac81-e20bb3556f18
Eikö tuo ole laiton uhkaus tai jotain?
Kommentit (380)
Mun mielestä tuo oli hauskaa tekstiä kaikessa inhorealistisuudessaan😂
Vielä hauskempaa on tämän huumonrintajuttomien ketjun pöyristymiset🤣
Perättömistä lasuista jne väitteistä MASSIIVISET SAKOT muunnellun totuudenpölisijöille, jotka vievät uskottavuuden oikeista tapauksista, halveeraavat uhreja sekä tarpeettomasti kuormittavat koko systeemiä.
Onkohan Enbuske varmistanut Sallilta, että oli ok kirjoittaa noita seksijuttuja?
Naisille on edelleen eri säännöt. Kyllähän tämä Sallia vahingoittaa. Erityisesti, kun on lapsiakin.
Jos Salli on haaveillut urasta politiikan parissa, niin ne haaveet taisi nyt mennä viemäristä alas. Ei kukaan uskottava henkilö voi antaa kirjoitella mitään emätin- ja orkkujuttuja itsestään, etenkään jos on nainen.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Aiheen vierestä mutta miksi Salli pukeutuu kuin teini?
Tässä kolumissa on todella paljon aloittelevan kirjoittajan tehtailemia kliseitä. Enbusken tasoisen kirjoittajan näppikseltäkö tämä todella ovat? Ihan liikaa kikkailua ja sanataiteilua, joka ei kuitenkaan oikein tarkoita mitään.
Osa sanailuista on muusta tekstistä irrallista ja kuulostavat kännykän muistiipanoihin tallennetuilta onelinereilta. Ikään kuin Tuomas olisi aina halunnut tunkea ne johonkin tekstiin mutta ei ole ollut tilaisuutta, koska hän ei kirjoita rakkaushorinaa, vaan satiirista, vakavasti otettavaa tekstiä.
"--Yritin keksiä tekosyitä, mutta kukaan ei olisi enää uskonut, että isäni olisi jo viidennen kerran kuollut seksiorgioissa Poppersin yliannostukseen.
-- Edelleenkin mietin, onko minut kytketty vanhainkodissa morfiinipäissäni virtuaalikypärään..
-- Kiitos maailma seksikkäin nainen Salli, kiitos Pfizer! Hänen hymynsä oli yhdistelmä sosiopaattia ja Lolitaa. Hälytyskelloni alkoivat soida, joten poistin niistä patterit.--, että saisi Mengelenkin itkemään.Kateudesta.
- Rupesin punomaan varasuunnitelmaa: ryhtyisin hänelle fuck buddyksi, sugar daddyksi tai stalkkeriksi.
-- Se johtui siitä, että olin unohtanut kytkeä itseni dialyysikoneeseen edellisenä yönä. Mutta silti joku myös tässä naisessa kiehtoi.
-- Cheek-fanitus tuntui siltä, kuin minut olisi köytetty käsistä ja jaloista, vedetty auton perässä pitkin soratietä ja heitetty lopulta kolera-altaaseen. Päätin silti antaa Cheekin anteeksi. Pystyihän Nelson Mandelakin tekemään sovinnon kiduttajiensa kanssa. Sen jälkeen meillä on ollut jokaisilla treffeillämme hauskempaa kuin absolutistilla AA-kerhossa.
-- Ja näen, että se tulee sydämestä. Jos hänellä kaikesta huolimatta sellainen on.
-- olemme kahdestaan usein jopa kolmea eri mieltä.
-- .Rakastan hänen lausettaan.
-- En tiennyt miehen edes voivani saavan tällaisia orgasmeja, joita nykyään saan. Tai sitten ne ovat aivoinfarkteja.
-- uskon, että terapeuttinikin haluaisi panna Sallia.-- Koemme molemmat kosmista yksinäisyyttä keskellä ihmisjoukkoa.-- -- Tai itse voin toki tilata netistä thaivaimon. Mutta minä en ole korvattavissa.-- Riitamme ovat ilkeitä ja verbaalisempia kuin Oscar Wilden näytelmät. Välillä ne keskeytyvät brechtiläiseen neljänteen seinään ja pysähdymme nauramaan sille, miten nerokkaasti toinen osasikin sivaltaa.
-- Enkä halua avioehtoa, sillä erossamme sukunne mökki jää minulle. Ja itse siirsin eilen sijoitukseni Luxemburgiin. Jos et suostu, alan tehtailla sinusta perättömiä lastensuojeluilmoituksia ja vuodan nakukuvasi nettiin."
Muutenkin vähän vierastan tällaisia pareja, joiden pitää olla niin hemmetin persoonallisia ja erikoisia, jotenkin tehdään julkisesti kauhea numero siitä, että me se ollaankin niin hulluja hihihi. Oikeasti friikit parit eivät todellakaan tiedosta olevansa friikkejä.
Ällöttävää. Miksi miehillä ei päässä liiku mitään muuta kuin paneminen? Kosintaankin se näköjään pitää laittaa oikein pääosaan. Halusiko tuo Salli intiimit asiansa julkisuuteen?
hunajapomelo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hunajapomelo kirjoitti:
Ettei vaan ois läppää mitä Tuomas tossa heittää :D AV-mammat täällä tukehtuu kateuteen kun Sallilla on mies joka selkeesti palvoo maata sen jalkojen alla eikä häpee näyttää sitä
Kaikki naiset unelmoivat, että poikaystävä kertoo mediassa kuinka laittaa siittimen tyttöystävän emättimeen?
Ei ihan kaikki.
Seksielämä ei ollut läheskään ton kirjotuksen koko pointti :D
Panemisesta ja pervoilustahan se jauhaa koko kirjoituksen pituudelta.
Muuten tuo oli mielestäni ihana kolumni ja ymmärsin tietysti tuon loppulauseen sarkasmiksi, mutta silti se lässäytti hyvin kulkeneen rakkaudentunnustuksen.
Ihan puhtaasti lattea lopetus.
ER Korhola ihkutti kirjoitusta sydämin.
Tietääkö kukaan? Suostuiko Salli?
Vastaus on kyllä. Sallilla on ollut jonkin aikaa sormus nimettömässä. Tämä julkinen ns. kosinta on yhteinen sopimus, jonka avulla molemmat hyötyvät: Enbuske saa klikkejä ja Salli julkisuutta ja instaseuraajia.
Huomasinpa, että herra Enbuske on poistanut instassa suurimman osan Sarian Salli -rakkaansa kuvia. Myös kosinta-postaus poistunut kuin myös alkuaikojen rakkaudesta hehkuttamis -kuvat, joissa tyttöystävä oli tosi söpö ja kuvat oli hauskoja. Mitenköhän heillä menee.
Vierailija kirjoitti:
Huomasinpa, että herra Enbuske on poistanut instassa suurimman osan Sarian Salli -rakkaansa kuvia. Myös kosinta-postaus poistunut kuin myös alkuaikojen rakkaudesta hehkuttamis -kuvat, joissa tyttöystävä oli tosi söpö ja kuvat oli hauskoja. Mitenköhän heillä menee.
Siihen voi olla muutama syy:
-ero
-sopineet yhdessä poistettavan osan kuvista imagosyistä
-ei voi tietää
En tunne Enbuskaa, mutta hänestä on tullut julkisuuden kautta ikävän ihmisen vaikutelma. Narsisti? Vaikea persoona muuten? Ehkä. Ymmärrän, jos ero on tullut.
Mua harmittaa heidän välirikko. Salli, jos luet tätä, olet oikeesti kauneimpia naisia ketä tiedän.
Tässä kolumnissa minua häiritsee se, että julkaisemalla omat seksifantasiansa valtakunnallisessa lehdessä Enbuske pakottaa lukijat tirkistelijöiksi. Ihan klassista ekshibitionismia, jossa ei välitetä vähääkään omasta lukijakunnasta tai siitä, haluavatko he joutua pariskunnan välisen virtuaaliseksin osapuoleksi. Tärkeintähän tässä on kirjoittaja ja kirjoittajan sisäpiirin jutut tyttíksensä kanssa, ei se että valtalehden kolumnisti millään tavoin ottaisi lukijansa huomioon.
Aika outo fiilis tulee näistä. Jotain kummallista aggressiivisuutta olen havaitsevani tässä suhteessa. Itse en tahtoisi tuollaisessa elää. Käy sääliksi naisen lapsia.
Ehkäpä on jo juossut 🤨 Enbusken jutut ton edellisen bedari/vaimonhakkaajajutun jälkeen sillä tasolla ettei ihan kaikki pääkopassa kohillaan jos koskaan ollutkaan.
Luulenpa, että kuvio tällänen; Salli on jo huomannut kuinka sikman enbuske oikeasti on ja erosta on puhuttu muutamaan kertaan jos ei meininki muutu. Tilanne kärjistynyt äärimmilleen ja epätoivoinen enbuske teki tyypilliseen tapaansa naurettavan/typerän kosintajutun. Lopputulos mitään ilmoitusta kosinnan lopputuloksesta ei kuulu ei näy. Täysi hiljaisuus eikä enbuske vastaa puheluihin eikä viesteihin. Niinpä, Salli vihdoin viimein tajusi lähteä.... onneksi olkoon Salli👏