Enbuske kosi: Jos et suostu, alan tehtailla sinusta perättömiä lastensuojeluilmoituksia ja vuodan nakukuvasi nettiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5065c4ed-1736-4853-ac81-e20bb3556f18
Eikö tuo ole laiton uhkaus tai jotain?
Kommentit (380)
Vierailija kirjoitti:
Noi tekstit alkaa jo kuulostamaan sen Suomalaisen ohjaajan (?) jutuista, joka levitti julkisuudessa itseään puolta nuoremman tyttöystävänsä intiimejä asioita ja kuvia. Se oli (on??) aivan täysi mielenterveyspotilas. Kuka muistaisi nimen?
Jussi Parviainen?
Hyi miten sairasta tekstiä. Mua jos joku uhkaisi lasuilla, ei näkisi mua enää koskaan. Pahempi kuin tappouhkaus.
Vierailija kirjoitti:
Tuomas antaa Sallille orgasmeja, joiden takia Salli ei voi jättää Tuomasta. Tuliko tämä nyt selväksi kaikelle kansalle?
Kyllä Tuomas
No eiks toi kolumnin koko viimeinen kappale ole läppä?
"Siksipä teen Salli sinulle vielä törkeämmän tempun. Kosin sinua tässä. Tuletko vaimokseni? Enkä halua avioehtoa, sillä erossamme sukunne mökki jää minulle. Ja itse siirsin eilen sijoitukseni Luxemburgiin. Jos et suostu, alan tehtailla sinusta perättömiä lastensuojeluilmoituksia ja vuodan nakukuvasi nettiin."
Haloo, ap, löysää hiukan nutturaasi.
t.kristallikissa
No eiks toi nyt ollu enbuske-läppää, ne kuuluisat överit ennemmi kun vajarit
Älkää nähkö jokaista sanaa tai heittoa oikeustoimia vaativina
Vierailija kirjoitti:
Hyi miten sairasta tekstiä. Mua jos joku uhkaisi lasuilla, ei näkisi mua enää koskaan. Pahempi kuin tappouhkaus.
Otitko ihan tosissaan? :Dd Voi luoja.
t.kristallikissa
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä just luin...ja oksensin suuhuni.
Koita olla vähän vähemmän tosikko, se auttaa.
t.kristallikissa
Vain piikkii näille omasta-mielestään-väärinkohdelluille-kostajille
Yllättyikö kukaan muu, että kristallikissalla ja Enbuskella on sama... huumorintaju?
Vierailija kirjoitti:
Salli on helppo nakki joka pysyy suhteessa vain orgasmin takia. Ja tämän saa lapset lukea netistä.
Hänen lapsensa eivät ole varmaan yhtä tyhmiä, kuin sinä.
t.kristallikissa
Tulevilla appivanhemmilla on mennyt kahvit väärään kurkkuun kun lukevat tyttärensä kosinnasta.
Vastenmielinen teksti: oletus että terapeuttikin haluaisi panna Sallia?
No Tuomas sai mitä halusi; av-palsta sekosi taas hänen kirjoituksistaan.
Vierailija kirjoitti:
Tulevilla appivanhemmilla on mennyt kahvit väärään kurkkuun kun lukevat tyttärensä kosinnasta.
Vastenmielinen teksti: oletus että terapeuttikin haluaisi panna Sallia?
Oliko tuo sinusta kosinta? :D
t.kristallikissa
Ironia ei näemmä avaudu kaikille.
Henk.koht. en pidä kaikista Embusken kolumneista ja täytyy myöntää, että hieman hassun näköinen pari ovat, mutta siitä huolimatta näen rivien väliin ja on ilmiselvää, että kirjoittaja palvoo tuota naista ja maata hänen jalkojensa alla - ja miksipä ei palvoisi.
Kaikkea hyvää heille!
Vierailija kirjoitti:
Nyt selvisi kristallikissan henkilöllisyys.:D
Aloin myös heti ymmärtää. Palaset ikäänkuin loksahtivat paikoilleen.
Vierailija kirjoitti:
Salli on varmaan ainoa,joka jaksaa lukea tuon puujalkavitsejä täynnä olevan, poukkoilevan tajunnanvirta- tekstin kokonaan.
En jaksanut lukea. Just sellaista tekstiä mitä itse kirjoitin kahdeksannella luokalla ja olin ihan ***** ylpeä.
Sittemmin olen mennyt eteenpäin.
Mua lopetuskappale ainakin nauratti. Sehän oli selvästi läppä. En kyllä tuota kaikkea muuta olisi halunnut tietää.
Joo, Jussi Parviainen se oli. Ihan samalla tasolla nämä Enbusken jutut.