Enbuske kosi: Jos et suostu, alan tehtailla sinusta perättömiä lastensuojeluilmoituksia ja vuodan nakukuvasi nettiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5065c4ed-1736-4853-ac81-e20bb3556f18
Eikö tuo ole laiton uhkaus tai jotain?
Kommentit (380)
Vierailija kirjoitti:
Olispa mullakin tollanen mies joka palvoisi naistaan noin, kehuisi ja kulkisi Helsingin seurapiireissä ylpeänä pitäen kädestäni kiinni. Siis tuo kosinta-kolumni sisältää parin omaa inside-läppää ja siksi tuo ”uhkaus” tuo vain huumoria juttuun.
Jos tuomasta ja sallia on vähänkään seuraillu instassa, tietää heidän välillään olevan ihan omanlaisensa hieman sarkasmispelleilevän hassuttelumeiningin. Sopii varmaan toisilleen ku reinot ja ainot. Ties vaikka tuo kolumnikin tehty heti kosiopuheitten jälkimainingeissa. Onnea heille!
Onko kosintaan vastattu myöntävästi vai ei? Itselleni tällainen kosinta olisi varmasti se pahinpainajainen....
Vierailija kirjoitti:
Tuo teksti antoi vaan aihetta ihmisille revitellä Enbusken ja Sallin intiimielämällä keskustelupalstoilla ja turuilla ja toreilla. Yksityisyys meni sitten siinä. Itse en ainakaan haluaisi lukea tällaista omasta parisuhteesta. Miksi antaa pontta semmoiseen tämmöisellä kirjoituksella?
Tämä. Luulisi, että jos oikeasti rakastaa ja arvostaa kumppaniaan niin nimenomaan haluaisi suojella tätä kaikesta panettelusta ja tämän yksityisasioiden revittelystä eikä tarjota siimaa tällaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Enbuske seurusteli ennen Sallin tapaamista yhden Aalto-yliopistossa opiskelleen blondin, Ellin kanssa. Kävivät Lontoossa ja erosivat sitten..... Siis lähes heti heidän eron jälkeen Enbuske bongasi tämän Sallin. En tiedä miksi heidän suhde yhtäkkiä lopahti.
Siis mitä! Enbuske on seurustellut aiemmin! Ohhoh. On tämä nykyajan maailma sellainen. Ohmiset seurustelee. Kaikkea kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis pitikö ton olla jotenkin hauska vai mikä on homman nimi? 😳 Vaikutti ainoastaan todella häiriintyneeltä tekstiltä. Hyi.
Millainen ihminen, paitsi että on tyhmä, sanoo "hyi"?
Lapsuudessani iäkäs naapurin täti käytti sanaa yhtenään. Sanoi silloinkin hyi, kun ei tajunnut jostain jutusta mitään.
Siksipä teen Salli sinulle vielä törkeämmän tempun. Kosin sinua tässä. Tuletko vaimokseni? Enkä halua avioehtoa, sillä erossamme sukunne mökki jää minulle. Ja itse siirsin eilen sijoitukseni Luxemburgiin. Jos et suostu, alan tehtailla sinusta perättömiä lastensuojeluilmoituksia ja vuodan nakukuvasi nettiin.
Itse olisin sulaa vahaa, koska omaan huumorintajun. Suosittelen muillekin!
Mä olisin onnesta soikeana mikäli oma mieheni kykenisi verbaaliakrobatiaan(enkä tällä tarkoita että Enbuske kykenee) ottaisin tämäntyyppisen kosinnan ihan milloin vain! Sen sijaan mieheni on hiljainen perusmies, jolla on typerät jutut kun hän suunsa avaa. Tosiaalta saan olla aina oikeassa... Ja hänellä on hyvänkokoiset vehkeet, pituutta 190, jotan ei kai ihan kaikkea voi saada :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo teksti antoi vaan aihetta ihmisille revitellä Enbusken ja Sallin intiimielämällä keskustelupalstoilla ja turuilla ja toreilla. Yksityisyys meni sitten siinä. Itse en ainakaan haluaisi lukea tällaista omasta parisuhteesta. Miksi antaa pontta semmoiseen tämmöisellä kirjoituksella?
Tämä. Luulisi, että jos oikeasti rakastaa ja arvostaa kumppaniaan niin nimenomaan haluaisi suojella tätä kaikesta panettelusta ja tämän yksityisasioiden revittelystä eikä tarjota siimaa tällaiselle.
Ja vaikka Salli antaisikin luvan tämmöiselle kirjoitukselle ja pitäisi sitä itsekin hauskana niin tulee vain mieleen, että tavallaan on aika rajaton ja suojaton ihminen, joka ei osaa ajatella mitä seurauksia tuosta saattaa olla. Sitten jos suhde aikanaan loppuukin niin onko enää hauskaa ja romanttista tuollaiset kirjoitukset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi tekstit alkaa jo kuulostamaan sen Suomalaisen ohjaajan (?) jutuista, joka levitti julkisuudessa itseään puolta nuoremman tyttöystävänsä intiimejä asioita ja kuvia. Se oli (on??) aivan täysi mielenterveyspotilas. Kuka muistaisi nimen?
Jussi Parviaiselta? Muistuttaa myös Matti-Esko Hytösen tyyliä.
Varma merkki siitä että setämies-ikä ja -hulluus on iskenyt...
Se on nyt ihan seonnut. Harmi, kun olen tykännyt viime aikaisista kolumneistaan. Sit tulee tällasta silkkaa p.skaa.
Vuoden seurustelleet ja nyt jo kosinta. Aika nopeata toimintaa. :D Eihän tossa nyt kerkee vielä edes toisen huonoja puolia nähdä..Vaan se kiillotettu kuva.
En tajua noita seksi kommentteja reisien väliin panemisesta jne. ihan sekasin. Ennen kai Enbuskelle merkitsi vain se, että nainen on suomenruotsalainen älykkö, nyt on vanhemmiten alkanut seksikin kiinnostaa
Viimeksi lukemassani Enbusken kirjoituksessa hän paheksui sitä että yle oli antanut avioliitossa hakatun naisen tulla julkisuuteen omalla nimellään ja kuvallaan. Koska siitähän jotkut tunnistavat kyseisen miehen ja se oli yksityisyyden loukkaamista.
Taitaa olla pieni muna, ei kai tuosta muuta voi ajatella. Nyt on löytnyt asento jolla hänkin saa vihdoin tyydytystä. Kyllähän siitä sekoaa.
Vitsihän tuo toki on, mutta erittäin paska sellainen. Mutta mitäs muuta Enbuskelta voiskaan odottaa. Sitä paitsi kaikenlaiset julkiset kosinnat on noloja.
En pitänyt tätä hauskana. Enbuske, ole kiltti, äläkä toimi noin, vaikkei tyttöystäväsi suostuisikaan sinulle vaimoksi.
Lastensuojelun sossu
Enbuske tarvitsee kipeästi julkisuutta ja haluaa taas televisioon töihin. Se edellinen ohjelmahan lopetettiin. Mulle tuli yllätyksenä, tai ymmärsinköhän edes oikein, että morsiamella olisi entuudestaan lapsia. Tais olla läppä, mutta Enbuske olisi voinut selventää, että näin ei ole. Melko röyhkeää tekstiä. Valtava ego miehellä.
Mutta miettikää vähän, miten ihanat häät on tulossa! Ainakin toinen tai peräti kumpikin saattaa ennen tärkeää kysymystä tehdä jotain hassunhauskaa ja huumorintajuaan esittelevää. Onko Tuomaksella sukkanauha pään ympärillä ja Sallilla häpykarvoista liimatut tekoviikset? Sanotaanko "tahdon" vai sittenkin "panettaa"? Kun ollaan vähän enemmän.
Siri kirjoitti:
Siksipä teen Salli sinulle vielä törkeämmän tempun. Kosin sinua tässä. Tuletko vaimokseni? Enkä halua avioehtoa, sillä erossamme sukunne mökki jää minulle. Ja itse siirsin eilen sijoitukseni Luxemburgiin. Jos et suostu, alan tehtailla sinusta perättömiä lastensuojeluilmoituksia ja vuodan nakukuvasi nettiin.
Itse olisin sulaa vahaa, koska omaan varsin erikoisen huumorintajun. Suosittelen muillekin hulluille!
Korjattu.