Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä kun poikakaveri tunkee suolakurkkua ja tomaattia joka paikkaan

Vierailija
26.04.2019 |

Munakkaaseen, pitsaan, makaronilaatikon päälle, salaatteihin, leivän päälle, kaiken ruuan lisukkeeksi. Siis ihan aina! En suuremmin välitä kummastakaan, ja tomaatti myös vähän kirvelee kitalakea. Poikkis on ihan päinvastainen ja vetää tomaatteja sellaisenaankin, kuin omenoita. Myös kokonaisia suolakurkkuja syö toisinaan välipalaksi. Voiko meille oikeasti vielä tulla ero näin pienestä asiasta...

Muutenkin on kyllä erilaiset ruokamieltymykset, kun itse haluan syödä kalaa monta kertaa viikossa ja hän ei syö kuin korkeintaan kalapuikkoja. Minä tykkään munakoisosta, avokadosta, kaaleista, sienistä, kurpitsoista... ja poikaystävälle riittää, kun on pussillinen tomaatteja ja toinen pussi suoliksia, kuten hän suolakurkkuja mukahauskasti nimittää. Tsiisus, kun alkoikin ärsyttää!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa tuossa muka on mun poikaystävä leikkaa berliininmunkin auki ja laittaa sinne suolakurkkuja revi siitä :( nyyh.

Vierailija
22/35 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs poikaystäväni söi vain eineksiä ja jos oli muuta tarjolla, niin ruoka kuorrutettiin ketsupilla. Meinasi pää hajota moisesta. Tykkäsin tehdä ruokaa ennen tätä suhdetta. Ylipäätään yksipuoliset ruokavaliota on rasittavia, kun mitään et voi toiselle laittaa ja toinen ei koskaan tee mistä itse tykkäisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti allergiaa jos tomaatti kirvelee. Sen ei kuulu kirvellä

Ok, kiitos tiedosta. Näin pelkäsinkin :( Toisaalta, eikö allergia nyt ainakin ole sellainen syy, mitä elämänkumppanin pitäisi kunnioittaa, jos aikoo elämänkumppanina pysyä.

Ap

Ei kai hän niitä sinun ruokaasi tunge?

Tunkee, koska teemme ruokaa vuorotellen. Ei siis niin, että kumpikin tekisi ja söisi omat ruokansa.

Sellaista parisuhdetta en haluaisikaan.

Ap

Vierailija
24/35 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa tuossa muka on mun poikaystävä leikkaa berliininmunkin auki ja laittaa sinne suolakurkkuja revi siitä :( nyyh.

No tämä ei kyllä ole totta.

Ap

Vierailija
25/35 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tunkee kaikkeen fetajuustoa ja tavallisia juustoja ihan tolkuttomat määrät. Onneksi yleensä lähinnä omalle lautaselleen. Myös miettii, miksi lihoo. Ei millään näe yhteyttä siinä, että syö sen normaalin ruuan päälle viikossa noin 2 kiloa juustoa, jossa on vähintään helvetisti kaloreita. Se on viikossa jo lähemmäs 8000 kaloria ylimääräistä, jos laskee sen juuston määrillä mitä yleensä syö.

Vierailija
26/35 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattuuhan se.

Ai kun tomaatti kirvelee kitalakea? Onko se sen merkki, ettei tomaatti sovi ollenkaan vai kirveleekö tomaatti kaikilla?

Ap

Puoli Eurooppaa pilkkoo ruuan kyytipojaksi lautaselle tomaatteja joiden päälle ripotellaan suolaa ja valkosipulia. Nam! Tomaatti on terveellistä miehen eturauhaselle.

Mitä ihmettä! Onneksi poikakaveri ei ole hoksannut kokeilla vielä tätä... Syö nimittäin runsaasti myös valkosipulia!

Ap

Vierailija
27/35 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvissa tomaatti on ihan pahinta mitä tiedän.

Vierailija
28/35 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs poikaystäväni söi vain eineksiä ja jos oli muuta tarjolla, niin ruoka kuorrutettiin ketsupilla. Meinasi pää hajota moisesta. Tykkäsin tehdä ruokaa ennen tätä suhdetta. Ylipäätään yksipuoliset ruokavaliota on rasittavia, kun mitään et voi toiselle laittaa ja toinen ei koskaan tee mistä itse tykkäisit.

Kyllä, juuri näin! Poikakaveri kyllä syö periaatteessa aika monipuolisesti, mutta lisää kaikkeen niitä perhanan tomaatteja ja/tai suolakurkkuja.

Ap

Vierailija
29/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tietyllä tapaa tyylitajun puutetta, jos maustaa kaikki ruokansa samoilla aineksilla. Vähän kuin kitaristi soittaisi kaikki humpasta heviin säröt täysillä.

Vierailija
30/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoliksia! 😍

Vierailija
31/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oikee poikkis!!!! UUUUUUHHHHHH- Mee hienohelma tunkeen tryffeli ahteriis.

Vierailija
32/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee omat ruuat?

Vierailija
33/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitä voi lisätä vasta omalle lautaselle?

Vierailija
34/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellistä poikkista ei ole. Tomaatit toki ymmärrän. Mutta suolakurkut, no jaa.

Vierailija
35/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin on välillä jotakin syötävää seksileikeissä, mutta mieluummin ihan tuotekurkku, nuo ”suolikset” kuulostavat epäilyttäviltä.

Ja tomaattien tunkemista en halua edes ajatella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme